Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Samo da je ford, ki ga že itak jebe vse drugo dal še PSA motor noter, je pa tudi bedarija...
no, anyway, našel temo, tole je tisti post...
http://www.citroenbilten.com/forum/showthread.php?t=1680
Glede na to da se P slovenija ne odziva oz. mi ne 'morejo' pomagati, lahko vsaj napišem rešitev!
V mojem avtu je bil dvo masni vztrajnik (tisti ki prvič slišite o okvari na vztrajniku si poglejte kaj je to dvomasni vztrajnik!!). Če bi kupil nazaj dvomasni vztrajnik, bi tvegal da bi mi ga čez 80.000 km spet zlomilo. Zato sem kupil klasični enomasni vztrajnik, kakšnega imajo vgrajenega peugeoti od aprila 2002 dalje (pa nisem narobe napisal) očitno je peugeot to tudi ugotovil da je enomasni - klasični vztrajnik boljši kot revolucionarno dvomasni!!!! zato so začeli od aprila 2002 vgrajevati spet klasične vztrajnike!
Ker pa je enomasni vztrajnik ožji kot dvomasni, je potrebno zamenjati tudi komplet sklopko (odmično ploščo, koš in ležaj) - cena cca 30K
Pa še cene za vztrajnik:
dvomasni vztrajnik stane pri peugeotu 179 K
enomasni vztrajnik stane pri peugeotu 160 K
enomasni vztrajnik stane pri citruenu (ki pa je popolnoma enak kot peugeotov) oba namreč izdeluje valeo 240€. (spet nisem narobe napisal!)
Tako te stane novi vstrajnik 240€ + sklopka 30 K - in pri tem vztrajniku sploh ni nobenih možnosti da še bi ga kdaj zlomilo.
Aja, pa še to, pri peugeoto pojma nimajo da to lahko narediš, oz. nočejo povedati. Tudi jaz nisem vedel oz. nisem bil prepričan dokler nisem dobil avta iz servisa. in čudežno avto gre brez problemov, s tem da še vedno nisem obupal nad tožbo.