tako."skurjeno" olje "skurilo" lamele, ali pa je "kurjenje" lamel "skurilo" olje?
Predstavljam si, da če v olje ne pridejo drugi materiali, drži res dolgo. Če pa se sestavni deli intenzivno obrabljajo in spirajo v olje, pa olje ne more biti za dolgo. Ampak potem tudi celoten sklop pač ne bo ravno "večen", pa karkoli delaš. Bo pa seveda vse skupaj vzdržalo dalj, če se olje menjuje, ker bo olje s primesmi proces obrabe pospešilo.
Verjetno je 'normalnost' odvisna od vrste napake.Koliko časa je za vas normalno, da je avto na servisu brez feedbacka? Imaš pa brezplačen nadomestni avto.
ja, voznikA ima VW tudi pri električnih avtih kakšno stvar, ki rada crkne?
a za menjalnik popravt? odvisno od delavnice/zasedenosti...Verjetno je 'normalnost' odvisna od vrste napake.
a to je tam, ko bageristi telovadijo na mostovih?DSG dela.... No razen takrat, ko ne dela
Poglej priponko 53889
p.s. Ko ne dela me lahko kontaktirate na ZS pa bomo zrihtali, da bo spet delal
A lahko cez palec poves, koliko povprecno placa stranka, ki pripelje na popravilo?DSG dela.... No razen takrat, ko ne dela
Poglej priponko 53889
p.s. Ko ne dela me lahko kontaktirate na ZS pa bomo zrihtali, da bo spet delal
Ob vsemu na pultu mi je v oči padel napis na rdeči škatli DQ200DSG dela.... No razen takrat, ko ne dela
Poglej priponko 53889
p.s. Ko ne dela me lahko kontaktirate na ZS pa bomo zrihtali, da bo spet delal
Pa sej pri modernih avtomobilih karkoli resnega crkne je hitro 1k +. Pri prešnjem avtu z ročnim menjalnikom so za zamenjavo dvomasnega vztrajnika na uradnem želeli 2,5k. Na koncu mi je material zrihtal kolega s konkretnim rabatom in se je menjalno pri popoldancu, pa je bil še vedno strošek ranga 700€. Razne verige, visokotlačne črpalke, šobe, DPF/OPFji in ostala "krama" tudi niso poceni, tako da ne vem, če so DSGji (ali običajni avtomati) tak hud problem, če zadevo redno vzdržuješ.A lahko cez palec poves, koliko povprecno placa stranka, ki pripelje na popravilo?
je jurja dovolj?
A pa bo kmal delal?DSG dela.... No razen takrat, ko ne dela
Poglej priponko 53889
p.s. Ko ne dela me lahko kontaktirate na ZS pa bomo zrihtali, da bo spet delal
a to je tam, ko bageristi telovadijo na mostovih?
A lahko cez palec poves, koliko povprecno placa stranka, ki pripelje na popravilo?
je jurja dovolj?
Ob vsemu na pultu mi je v oči padel napis na rdeči škatli DQ200
Je zadeva res tako slaba, kot najdeš zapise po netu oz. najslabši DSG od VAG grupe ???
A pa bo kmal delal?
Da nimaš slučajno samo baterije v ključu prazne!!!Na Touran 2012 1.6 disel motor, atomatik 7 brzin mi občasno med vožno pokaže poleg v kateri prestavi imam še ključ. In zgine in spet pride, ne glede na hitrost s katero se vozim. Kaj bi bilo? Najbrž najbolje poklicati kakega majstra za menjalnike in se dogovoriti za obisk, preden se popravilo podraži zaradi čakanja in sej bo.
Ne riše isti signal, 2x viličasti ključ kot ga kaže na sliki za servis v servisni knjižici. In to se je pojavilo med vožnjo in utripa poleg podatkov kateri prestav vozim, utripa, med vožnjo je izginilo in spet prišlo. Pa po ponovnem zagonu ga nekaj časa ni bilo pa spet pride. Med menjanjem prestav nisem nič opazil ne med AC in navadnih cestah, vse deluje OK. Bom probal mehanika dobiti z računalnikom pa če bo kaj videl kaj piše v drobovju zadeve, popravljal itak ne bo nič. Ni njegvo foh.Da nimaš slučajno samo baterije v ključu prazne!!!
Razen če francoza riše tisto je pa težava.