DSG napaka

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Nekateri imate pa res toliko za povedati okrog teh famoznih DSG menjalnikov. So res tako nezanesljivi? Kolikor sem jaz slišal so bili problematični bolj v začetku, sedaj pa naj bi bili relativno zanesljivi in odpravljene nekatere težave. Po mojem mnenju je treba gledati pri številu okvar, predvsem na število avtomobilov, kateri se vozijo s temi menjalniki po naših cestah in teh je ogromno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
205
111
43
DSG menjalniki po mojem vedenju niso znani kot nezanesljivi. Veliko se tega vozi z lepimi kilometri in samo z menjavo olja.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.084
2.853
113
Kolikor jaz vem in dopuščam možnost da se motim, je bilo tako, da ko so DSGji prišli ven, je bilo rečeno, da olja ni potrebno nikoli menjati v menjalniku. Po tem, ko so se začeli na polno kvariti, pa je zdaj interval menjave olja v menjalniku na,.. ne vem 60k km? No in sedaj naj bi bilo s tem vse ok.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Kolikor jaz vem in dopuščam možnost da se motim, je bilo tako, da ko so DSGji prišli ven, je bilo rečeno, da olja ni potrebno nikoli menjati v menjalniku. Po tem, ko so se začeli na polno kvariti, pa je zdaj interval menjave olja v menjalniku na,.. ne vem 60k km? No in sedaj naj bi bilo s tem vse ok.
razlika je pri suha in mokra sklopka, zato to tvoje vedenje.
to, da olja ni potrebno nikoli menjati, pa drži... ampak, samo za predvideno življensko dobo menjalnika, torej, če hočeš menjalnik uporabljat 20 let, bo menjava olja skoraj obvezna, če pa misliš dat nov avto po 5 letih uporabe v prešo- no v tem primeru je pa olje doživljensko. tak to je.
 

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
razlika je pri suha in mokra sklopka, zato to tvoje vedenje.
to, da olja ni potrebno nikoli menjati, pa drži... ampak, samo za predvideno življensko dobo menjalnika, torej, če hočeš menjalnik uporabljat 20 let, bo menjava olja skoraj obvezna, če pa misliš dat nov avto po 5 letih uporabe v prešo- no v tem primeru je pa olje doživljensko. tak to je.
A potem je po tvojem predvidena doba manjalnika 60 kkm? Zanimivo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.052
9.713
113
razlika je pri suha in mokra sklopka, zato to tvoje vedenje.
to, da olja ni potrebno nikoli menjati, pa drži... ampak, samo za predvideno življensko dobo menjalnika, torej, če hočeš menjalnik uporabljat 20 let, bo menjava olja skoraj obvezna, če pa misliš dat nov avto po 5 letih uporabe v prešo- no v tem primeru je pa olje doživljensko. tak to je.
DSG menjalniki z mokro sklopko imajo tovarniško predpisan interval menjave olja 60.000 ali 120.000km.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.351
4.147
113
Suhi pa ne rabijo, tako kot recimo ročni menjalnik.
Ampak če na 100 000 km menjaš pa kar lepše gre menjavati
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Ne po njegovem je predvidena življenska doba menjalnika 5 let.
ej forumska pamet, te prosim ne pametuj po nepotrebnem.
ni to po moje, ampak proizvajalec ima kao izračunano predvideno življensko dobo in od tod ven izvira, doživljensko olje menjalnika. tak da nena ti meni, kot da sem si jaz to zmislo.
al od kod po tvoje izvira doživljensko olje menjalnika?, ti ko si tak pametn?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.784
5.933
113
ej forumska pamet, te prosim ne pametuj po nepotrebnem.
ni to po moje, ampak proizvajalec ima kao izračunano predvideno življensko dobo in od tod ven izvira, doživljensko olje menjalnika. tak da nena ti meni, kot da sem si jaz to zmislo.
al od kod po tvoje izvira doživljensko olje menjalnika?, ti ko si tak pametn?
Hej, da te nebo razneslo. Sory ker sem te užalil, no. Finta je ker doživljenski pogoj je tako ohlapen, da lahko pomeni poljubno številko na časovnici. Ali drugače rečeno velikokrat samo proizvajalec ve kako dolgo je doživljensko. Kupec velikokrat sploh ne. Zato je včasih fajn kak nasvet slišat, pa olje zamenjat na 60k čenprav VW veselo zavaja kupce z sealed for life. Ko pa crkne, pa se po njihovem doživljenska doba konča ravno predvščerajšnjim.
 
Nazadnje urejeno:

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
brez skrbi me ne bo razneslo. ZF predpisuje/priporoča menjavo na 120.000, enak menjalnik pa je vgrajen v bmw in gor piše lifetime oil. ker je predvidena življenska doba vozila BMW 7 let.
če dela Slo uporabnik povprečno 25000 na leto, pol je to zanj lifetime oil.
Avto, ki je v DE naredil 300.000km in potem pride v Slo, pa zelo verjetno lifetime ne bo zdržal do konca uporabe, pri novodobnih menjalnikih. stari mercedesi so tudi po 1mio držali z enim oljem.
včeraj smo razstavili volvota, 5 let starega z 320.000 pa menjalnik zanič, skurjeno olje in posledično skurjene lamele.
tak da, z moje strani ni nič ohlapno. olje je potrebno menjat, pa čeprav prodajalec pravi da ne.
dokler se prodajalcu znamke na trgu menjalniki ne kvarijo množično v garanciji, imajo lifetime pogoje. če se pojavljajo okvare pa dajo interval na 60000, 120000.
menjalnik pa dela dokler je olje ok, velika večina jih crkne zaradi starega olja.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Ali je res "skurjeno" olje "skurilo" lamele, ali pa je "kurjenje" lamel "skurilo" olje?
Predstavljam si, da če v olje ne pridejo drugi materiali, drži res dolgo. Če pa se sestavni deli intenzivno obrabljajo in spirajo v olje, pa olje ne more biti za dolgo. Ampak potem tudi celoten sklop pač ne bo ravno "večen", pa karkoli delaš. Bo pa seveda vse skupaj vzdržalo dalj, če se olje menjuje, ker bo olje s primesmi proces obrabe pospešilo.
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.192
495
83
Koliko časa je za vas normalno, da je avto na servisu brez feedbacka? Imaš pa brezplačen nadomestni avto.