Drugi tir

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Ker se bo z drugim tirom naredilo enako, bom kar sem prilepil.

Končno poročilo o Teš 6: Največjo politično odgovornost nosi Pahorjeva vlada

Komisija DZ za ugotavljanje politične odgovornosti nosilcev javnih funkcij pri investiciji v Teš 6 je objavila končno poročilo. To ugotavlja, da so vse vlade od leta 2004 do leta 2012 ravnale neodgovorno ali vsaj malomarno ter podrejeno Tešu, največjo politično odgovornost pa ima vlada iz obdobja 2008-2011, torej vlada Boruta Pahorja.

https://siol.net/novice/slovenija/k...icna-odgovornost-je-na-pahorjevi-vladi-463586

Pahor je bit takrat preveč zaposlen z opazovanjem svojih gubic v ogledalu in je popolnoma zaupal svojim ministrom in svetovalcem. :bonk:
 

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
Sicer pa. Zakaj drugi tir če pa je 8/10 časa obstoječi tir prazen brez vlakov ?
 

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
Zgoraj imaš podatek koliko časa je tir prazen brez vsakega vlaka. Neizkoriščeno. Pa trava se ne more užgat ob progi takrat.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zgoraj imaš podatek koliko časa je tir prazen brez vsakega vlaka. Neizkoriščeno. Pa trava se ne more užgat ob progi takrat.
Se vidi da si tak bučman da se tudi z vlakci nisi nikoli igral. Drugače bi vedel da:
-vlaki ne morejo voziti v nepretrgani koloni, sploh na enotirni progi
-da nimnaš neomejenega napajanja za elok lokomotive
-da nimaš pojma kolikšen je naklon proge in posledično da rabiš tandeme in dovprege
JE pa res da tebi se za drejponkom lahko vnamejo le možgani... ups, ne more se nekaj česar ne vneti.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.522
6.285
113
Tukaj se sedaj odpirajo nove dimenzije nasprotovanja. Ali ste nekateri proti celotnemu projektu drugi tir, vas moti samo izbrana in s papirji urejena trasa, ocenjeni znesek izgradnje?

Tisti, ki misli, da prometa ni, lahko naredi izlet naprimer v Hrastovlje in šteje mimovozeče vlake.

SDS naprimer projekt drugega tira podpira (tudi v svojih neuresničenih programih), moti jih znesek.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.529
1.119
113
Ma ja. Drugi tir bi nam radi prodali po zlatarski ceni...

Pa še mediji skušajo Vilija pokazat kot slabega, pa se dedec bori proti temu, da nam ga NE zgradijo po zlatarski ceni. In ga želijo prikazat, kot da on zapravlja denar. In res, samo Butalci bi poleg nas razpisali datum ponovnega referenduma ločeno od volitev, ki so pred vrati. Le za to, ker bo itak udeležba nizka in je večja verejtnost, da bo zakon o drugem tiru ostal... Vili pa bi izpadel, kot da on troši naš denar, ne pa sv*nje pri koritu... Ta referendum, bi moral že po zdravi kmečki pameti, da se privarčuje nekaj denarja razpisati k prihajajočim volitvam...
 

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
Tisti, ki misli, da prometa ni, lahko naredi izlet naprimer v Hrastovlje in šteje mimovozeče vlake.

.
No dj. Štopaj pa poročaj potem.
Za zgornjega bučmana kakor sam sebe imenuje pa naslednje: enotirnih prog imamo skoraj 900 kilometrov. Pa še dodatek za super bučmana: za drejponkom nisem delal še nikoli tak da s svojimi posti nonstop dokazuješ svojo popolno paranojo, zbeganost in psihično neuravnovešenost. Poišči si pomoč čimprej.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.529
1.119
113
Res smo ratal pasivni. Sploh mladi. Sramota. Nimam/j-o jajc se odločat in stati za svojimi odločitvami...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Ma ja. Drugi tir bi nam radi prodali po zlatarski ceni...

Pa še mediji skušajo Vilija pokazat kot slabega, pa se dedec bori proti temu, da nam ga NE zgradijo po zlatarski ceni. In ga želijo prikazat, kot da on zapravlja denar. In res, samo Butalci bi poleg nas razpisali datum ponovnega referenduma ločeno od volitev, ki so pred vrati. Le za to, ker bo itak udeležba nizka in je večja verejtnost, da bo zakon o drugem tiru ostal... Vili pa bi izpadel, kot da on troši naš denar, ne pa sv*nje pri koritu... Ta referendum, bi moral že po zdravi kmečki pameti, da se privarčuje nekaj denarja razpisati k prihajajočim volitvam...

Daj ne sviraj pa si malo poglej zakonodajo o razpisu referenduma in razpisu volitev - smo jo že kak teden dva nazaj predelovali. Edino US je imelo to možnost, da zadrži pisno odpremo sodbe in tako omogoči izvedbo obojega skupaj!!!
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.868
6.178
113
blizu močvirne prestolnice
Pustimo referendum. Gre se za vrečo brez dna, tako kot pri TEŠ 6. Mi moramo narediti tako, da nam čim prej prinaša denar, ne pa da bo nekaj časa, le nekaterim prinašalo v lastne žepe. Kolk je že bila maketa? In tukaj je ves štos.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pustimo referendum. Gre se za vrečo brez dna, tako kot pri TEŠ 6. Mi moramo narediti tako, da nam čim prej prinaša denar, ne pa da bo nekaj časa, le nekaterim prinašalo v lastne žepe. Kolk je že bila maketa? In tukaj je ves štos.
Maketa je bila gratis (bogvedi ali tudi zares). Drugi tir se defacto nujno rabi. Trasa obstoječega je no-go že sedaj, kamo.i da jo širimo v 2. tir. Predstavljena trasa je v redu, ker gre v večini pod zemljo. Mora biti pa v štartu dvotirna proga. In pa staro progo se potem uporabi za potniški promet.
Pa še odgovor drejarju, ki mu je drejponk pobral možgane: glede 900 km enotirnih prog: vse tise silne tone se potem prerazporedijo na vse izhode iz države. Izvor je pa en sam. Do the math, če uspeš.
Strinjam pa se, da sigurno lahko naredijo ta projekt za manjši znesek. Ampak dokler bo edino gonilo katera politična stranka bo pri tem najgloblje zarila roko v kozarec z marmelado in pri tem edino kar bo, ovirala/onemogočala druge bo žalost.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Samo bedaki mislijo, da rabimo drugi tir po samo eni opciji in s samo enim načinom financiranja. Tako kot je Magna hotela prav tisto lokacijo, dokler ni povedal predstavnik Magne, da so v Sloveniji dobili samo eno možno lokacijo s strani države. Tako se pri nas dela. Ni alternativ, ni brainstorminga, je le ena možnost, ki nekomu pade na misel. Pri nas so čudodelci, na trasi so se dodajali zahtevni gradbeni objekti, cena pa kar pada, da bo bolj všečna. Vsekakor ne verjamem vladni strani, da imajo pravo ceno, ker se bo na predlagani varianti ponovil TEŠ-6. Če ne drugače s silno preprostim manevrom. Najprej naredimo enotirno progo, potem pa malo stran od oči javnosti to razširimo v dvotirno in prvotne stroške dvignemo x 3.
Ne vem točno, kje predvidevajo predlagatelji referenduma, da bi lahko bilo ceneje, ampak dolgo let je bila varianta po italijanskih železnicah.
V tem trenutku bi bilo veliko bolje, da bi intenzivno posodabljali / spreminjali traso skozi Slovenijo do madžarske meje, kot pa da vsa sredstva, ki jih (n)imamo vložimo v ta drag kratek delček proge.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Da so obstoječo traso umestili v prostor, dobili vsa zemljišča in dovoljenja, so potrebovali 15 let. Sedaj pa neki Viliji mislijo, da se da trasa spremeniti čez noč. :bonk: Kaj ti v tem primeru pomaga posodabljati traso drugje, če je na začetku zamašek.
Cena projekta bo pa znana šele, ko bodo končani razpisi, prej je samo ugibanje.
 

B81

22. jul 2007
37.309
10.676
113
Pustimo referendum. Gre se za vrečo brez dna, tako kot pri TEŠ 6. Mi moramo narediti tako, da nam čim prej prinaša denar, ne pa da bo nekaj časa, le nekaterim prinašalo v lastne žepe. Kolk je že bila maketa? In tukaj je ves štos.

Ne vem, zakaj vas ta dobra milijarda toliko moti, če so jih bančniki "pospravili" veliko več, pa "nikome ništa".
Sigurno pa ne bo šla tretjina v žepe, tako da ne vem, kaj pričakuješ. Da bo Slovenec s 7 k neto plače o nečem odločal in se bo odpovedal 100k visoki nagradi partnerja? Bi se ti? Ok jaz vem, da bi se, zate pa nisem preprican : - )
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.522
6.285
113
Ne vem točno, kje predvidevajo predlagatelji referenduma, da bi lahko bilo ceneje, ampak dolgo let je bila varianta po italijanskih železnicah.
Iz Trsta proti Avstriji in Nemčiji je dovolj železniških kapacitet, tako da se nekateri zavzemajo za progo Koper - Trst. Vendar v tem primeru Slovenske železnice ostanejo brez dela, imajo manjše prihodke in veliko zaposlenih postane odveč.