Drugi tir

erikson

Guru
25. avg 2007
22.522
6.285
113
kek_maketa.png
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.868
6.178
113
blizu močvirne prestolnice
Se vidi da se bližajo volitve. Očitno ti en cajt niso plačevali, da delaš propagando za levake. Tudi če je to res, so tvoji uničili pravosodje, zdravstvo, kmetijstvo, šolstvo, gospodarstvo. Mal jih pobaraj, če te plačujejo z rublji ali z tako osovraženi dolarji?
 
  • Všeč mi je
Reactions: erikson

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.523
853
113
Sigurno pa ne bo šla tretjina v žepe, tako da ne vem, kaj pričakuješ.
Sigurno ne bo šla samo tretjina v žepe. Kot sigurno katerakoli številka je sedaj na mizi ni zadnja.

Isti ljudje (morda ne fizično/poimensko, ampak isti bazen, ista šola, isti botri...) bi gradili 2TIR, kot so gradili TEŠ6 (in še kaj). Pričakuješ drugačen rezultat? Tudi TEŠ6 smo krvavo potrebovali - sicer smo slo energetiko za naslednje obdobje spravili na kolena in bo morda celo (lahka in cenena) prevzemna tarča, ko se nekomu v EU (z vezami v Komisiji) tako zazdi, ampak TEŠ6 pa imamo. Pa menda niti 3x začetne cene ni bil. OK, bistvene predpostavke projekta (o vhodni surovini, komu mar) so zlagane, ampak glej, TEŠ6 pa le imamo.
 

CebelicaMaja

Fizikalc
2. sep 2007
2.316
23
38
Dobili ste javno objavo na dom. Preberite si. Odgovor na referendumsko vprašanje je ZA ali PROTI. In samo to se lahko izjasnimo, brez vaših filozofsko - jamralskih floskul kaj so ali niso zaj*.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Drugi tir se bo gradil ne glede na odločitev na referendumu, ker se lahko odločamo le o zakonu. Če ne bo ta zakon, bo pa projekt speljan kako drugače. Politika se je že zdavnaj odločila, da je potreben nek mega državni projekt (za Slovenijo), da se da kje kaj zaslužiti. Sicer je politika katastrofalno slabo opravila svojo nalogo. Delež sofinanciranja s strani EU je izredno nizek za tako reč. Ker je pač s strani EU kot ene tvorbe, trasa neoptimalna in obstajajo bolj optimalne rešitve za enak efekt.
Ali je ta tir v interesu mene kot državljana? Močno dvomim. Že sedaj katastrofalen železniški potniški promet drugje po državi, bo v primeru, da bo iz Luke Koper možno prepeljati v tisti hribček več tovora, postal še slabši. Logistika prevoza ogromno ton tovora pomeni manj obale, več onesnaževanja marsikje po državi in nekaj več slabo plačanih delovnih mest. Bo tovornega prometa po končanem drugem tiru manj na cestah? Ne bo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jekleni

erikson

Guru
25. avg 2007
22.522
6.285
113
Epilog javnega naročila makete, kjer "zagodel" excel

Torej, čeprav je nad javnim naročilom bdela tričlanska komisija, naknadno pa sta izbiro pregledali še dve osebi iz službe za javna naročila in na koncu podpisal še direktor Topolko, napake ni zaznal nihče.

Že takoj po izvedenem nadzoru so na direkciji s skrbništva te pogodbe umaknili odgovorno osebo za predmetno javno naročilo v Sektorju za železnice, kot pojasnjujejo na direkciji, pa so v nadaljevanju "udeleženi prejeli pisno opozorilo". Za dodatna pojasnila, na primer, kdo točno je prejel opomin, ki smo jih na direkcijo za infrastrukturo naslovili že predvčerajšnjim, včeraj na direkciji niso bili dosegljivi. Poleg opozoril pa na direkciji zagotavljajo, da so v teku tudi "spremembe poslovnih procesov, s katerimi se bo izboljšalo upravljanje s tveganji". Uvedli so dodatna usposabljanja zaposlenih, ki sodelujejo v postopkih javnega naročanja, in sicer tako za tiste znotraj Službe za javna naročila kot za strokovne delavce na drugih delovnih področjih, ki se v postopke vključujejo kot člani razpisnih komisij.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Mojster, Juga je precej bolje skrbela za infrastrukturo kot pa današnja Slovenija. Vsaj v 70 oz. 80 letih. Elektrificirala je vse glavne smeri. Vlaki so vozili dokaj pogosto. Kaj pa danes? Vemo pa da so SŽ trdnjava SDS...
Pozabljaš pa da so vse naštete proge bile zgrajene v nekem prejšnjem času, za drugačno vleko in drugačne hitrosti. Proge so nadgrajene za max. hitrost ki jo dopušča profil. Za kaj več je potrebno zgraditi novo traso. Pa ne postajo v vsaki večji vasi. Kar pa je b.v. za tako majhno ozemlje kot je Slovenija.
Spet demagogija po strankarski dolžnosti