Drugi tir

gr69

Guru
15. dec 2009
11.637
2.685
113
še v SLO - ampak komaj
Od do kdo?
17758-icon_confused.gif


Trenutno jih rešuje še boljša infrastruktura in ladjarske linije. In roko na srce tudi globina pristanišča.

Ko se bodo Hrvati resno lotili zadeve bo Kopru trda predla. Zato pa nujno rabij(m)o drugi tir. Samo kaj ko smo šalabajzerji in ne spravimo dokumentacije za projekt skozi. Niti ne vemo kdo bo plačal - iti na razpis z idejo 50% Evropa, ostalo pa partner iz javno-zasebnega partnerstva, katero pa še ni vzpostavljeno, je precej optimistični podvig. Kot da se EU s Grki ni naučila lekcije.
crazy1.gif
 

dbill

Zelenc'
19. sep 2007
22
0
1
No, zadeva se da za začetek drastično pocenit. Ogromno denarja, ki se planira za drugi tir, bi šel za odkup zemljišč, sondiranja, preiskave terenov, geodete........ Zraven pa teče avtocesta, ki pa ima na vsaki strani "ogromno" prostora. Ok, saj vem, kaj boste komentirali, samo čisto logično pomislite, zemljišča so last države, vsa zemeljska dela ( sondiranja, preiskave terena,.....) so bila že opravljena, no saj je še vedno potrebno premagat Črni kal, ampak saj tudi ne rabi bit "arhitekturni čudež" kot vzporedni most. Padec terena bi bil pa tudi idealen za tovorne kompozicije.........Aja nisem nov, samo poredko se oglašam...
wink-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
za začetek bi bil lahko na 'prijaznem' terenu dvotirni, drugače pa na en tir. pa počas naprej. 25 let..če bi tajkuni imel karjole od liva, pa od bizovičarja štile za lopate, bi v 25 letih imel že narejen.

so pa z blagoslovom oblasti imel samsonite kufre za dnar trogat.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.074
6.921
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik softi pravi:
za začetek bi bil lahko na 'prijaznem' terenu dvotirni, drugače pa na en tir. pa počas naprej. 25 let..če bi tajkuni imel karjole od liva, pa od bizovičarja štile za lopate, bi v 25 letih imel že narejen.

so pa z blagoslovom oblasti imel samsonite kufre za dnar trogat.
hysterical-1.gif


A je to na tvojem zelniku zrastlo. Si kaj v žlahti s Tofom?
Nekomu zgoraj. AC je precej prestrma za progo, zato pozabi da jo bodo delali vzooredno.

Dolfi bi s karjolo in bizovicar stilom naredil zadevo v enem letu.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Minister je že na predstavitvi mandata napovedal, da drugega tira ne rabimo še vsaj 40 let (obstoječi tir je poln že zdaj). Ne se čudit zdaj.
Papirji so pa že dolgo pripravljeni, le na določenih inštancah se zatika, če bi imel minister voljo, bi gradbeno dovoljenje bilo zrihtano v momentu.
 

gloglo

Fizikalc
20. maj 2014
1.399
1
36
Točno razdalja in stroški... Čeprav je reka recimo cenejša luka pa je logistično precej dražja. Naši glumci bi zdej kr zaprl železnice za potniški promet, sej se itak ne splača...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
a se za potniški mogoče splača?

če nimaš za dva tira, potem prvega anredi donosnega, ali vsaj rentabilnega. pač potniki z busom, al pa tok dražja karta. vse pa tut ne moremo imet.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik dbill pravi:
No, zadeva se da za začetek drastično pocenit. Ogromno denarja, ki se planira za drugi tir, bi šel za odkup zemljišč, sondiranja, preiskave terenov, geodete........ Zraven pa teče avtocesta, ki pa ima na vsaki strani "ogromno" prostora. Ok, saj vem, kaj boste komentirali, samo čisto logično pomislite, zemljišča so last države, vsa zemeljska dela ( sondiranja, preiskave terena,.....) so bila že opravljena, no saj je še vedno potrebno premagat Črni kal, ampak saj tudi ne rabi bit "arhitekturni čudež" kot vzporedni most. Padec terena bi bil pa tudi idealen za tovorne kompozicije.........Aja nisem nov, samo poredko se oglašam...
wink-1.gif
brez zamere, ampak ne komentiraj stvari, o katerih očitno nimaš pojma. sondiranja, preiskave terenov, geodeti in ostalo je že končano, projektna dokumentacija za gradbeno dovoljenje je pripravljena, večina zemljišč že odkupljena. tista milijarda+, o kateri je govora, je zgolj cena gradnje.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Google na hitro pove, da je doslej šlo za drugi tir 43 mio €, od tega SŽ - Projektivno podjetje, ki je za projekte pridobivanja gradbenega dovoljenja doslej prejela 18,8 milijona evrov. Na palec, na koncu bo 5 % za administracijo in odkup kamnitega zemljišča. Ne vem zakaj imam občutek, da so gradbeniki tako rekoč zastonj.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik softi pravi:
a se za potniški mogoče splača?

če nimaš za dva tira, potem prvega anredi donosnega, ali vsaj rentabilnega. pač potniki z busom, al pa tok dražja karta. vse pa tut ne moremo imet.
467716-post_slo.gif


Glede na to kako prazni so naši potniški vlaki, ne bo nobene škode (prej bo še plus zaradi nižjih stroškov busa) z avtobusi vozit na relaciji Sežana - KP.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
avte je dobro pretovarjat. veliko bolje kot razsute tovore zaradi kateri se domačini pritožujejo...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
tričetrt trase gre pod zemljo skozi tunele, tako da kaj dosti zemljišč ne bo treba odkupovat. največ cene gradnje nanesejo predori in viadukti, ki pa nikoli niso bili poceni, tudi pri nas ne
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Meni se gradnja proti stroškom pred gradnjo ne zdi predraga. Če bo cena obstala...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
po večini že ja.

glih zanč so borovnica - verd vzpostavili štrom, tko da dizelc skoraj ni več...
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik LatkaGravas pravi:
ksz

A je škoda po žledu na železnici izpred leta in pol že odpravljena?
pred pol leta? čaki meni se zdi da je bil žled pred letom in pol... in ne ni odpravljeno. še en tir jim manjka.