Drugi tir

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.164
1.139
113
Seveda ni nobene škode.
Če bi bil kakšen denar iz EU, bi bilo dosti težje zraven krast.
 

nik88

Pripravnik
28. maj 2015
231
0
16
Takih ministrov ne rabimo, še sam je rekel, da bi se lahko bolje potrudili pa se niso.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Naša vlada uspela, da ne dobi keša iz EU. Minister pa se zraven smeji in pravi da ni storjene nobene škode.
saj res nebi rad začel z našimi in vašimi... ampak zakaj pa luda mila ni zrihtala kaj dnarja iz evrope in začela gradit drugi tir? takrat ko je bila na ablasti...
ta drek z drugim tirom se vleče že 20 let. že zdavanj se je vedelo da bo treba zgradit drugi tir... pomoje bi se naši mogli včlanit v tisto azijsko investicijsko investicijsko banko pa bi kitajči sezidali tir.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.803
550
113
42
povsod malo
Sej so že rekli kitajčki pridemo, zgradimo po nemških standardih (ker pač gradijo pri njih tako nove proge) tir je naš in od njega bomo XX let pobiral % mitnico.
Njim se gre za luko in pot v EU

BTW avstrijci gradijo 20 km obvozni tunel pod Golico
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja zalostno kaj se pri nas dogaja... sej kr sami hocemo da smo skoz na isti tocki!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.228
7.039
113
Malce je čudno, zakaj ni šel skozi razpis, mogoče pa vseeno ni tako potreben, kot se pri nas misli, da je?

Ker recimo, EU pa je dala brez problema denar, za modernizacijo železnic, marsikje se gradijo podvozi/nadvozi, progo se obnavlja, elektrificira, marsikje se je naredilo moderne perone, podhode, pa čeprav se gre za selo, z le nekaj prebivalci, etc... torej če je bil interes in denar za to, zakaj ne bi bil za drugi tir?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.074
6.921
113
pri taščici
Ze pred vec kot petimi leti so sodelavci pripravljali predračune.
Mogoce je pa jurek zadel bistvo. Denarja za proti hrupne ograje je ocitno za "izvoz" tira pa ocitno ne rabimo. A je v Sloveniji kdaj kdo na vodstvenih položajih ze odgovatjal za odlocitve?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.228
7.039
113
Denar za protihrupne je spet prišel iz EU, torej se je EU tako odločila.

Zakaj se je? Mogoče pač ne smatrajo, da potrebrebujemo drugi tir tako "krvavo" kot potrebujemo kaj drugega. Mogoče zaradi obnove železnic, v katere se je zadnja leta ogromno vlagalo, mislijo da pač drugi tir nima smisla. Saj pa verjetno obstaja nekje razlaga za zavrnitev razpisa, naj kak novinar tokrat dejansko naredi svojo delo, ne samo pumpa narod z negativnimi novicami.

Bi lahko naši kaj naredili sploh, boljšo dokumentacijo, več lobiranja, kuverte nekomu v žep? Mogoče.

Ampak zanimivo, za zadolževanje, denar ki gre za penzije in socialo, se brez problema dobi nekaj miljard z zelo nizko obrestno mero. A za projekte pe denarja od nikoder. To dosti pove o "investitorjih" in da je to kupčkanje denarja oz posojanje le igra za rajo
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Srečni smo lahko, da tega denarja (še) nismo dobili. Pri nas bo umeščanje v prostor in priprava državnih papirjev trajala še nekaj let. Do takrat bi se EU projekt že iztekel, mi pa bi morali prejeta sredstva vračati. Na samem gradbenem delu ni tako hudih zamud, da se jih ne bi dalo z aneksi in dogovori rešiti. EU pa bo težko razumela, da se papirji spravljajo skupaj 10 let, da se odvzame že pridobljeno neko soglasje zaradi neke civilne iniciative in podobno.
Zaenkrat ni nobene škode. Za Slovenijo je smiselno, da za EU sredstva kandidira, ko je podpisana pogodba z izbranimi izvajalci in so potekli roki za pritožbe. Prej nima smisla, ker je potem potrebno preveč lagati pri poročanju. To pa se za tako velik projekt skoraj ne da, ker se vidi iz vesolja.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
zakaj pa rabimo drugi tir?
hrvati imajo vse in Rijeka bo prevzela primat. Skladiščenje se že delal na Hrvaškem in naprej Madžarska, ne pa Lukovica, Blagovica.
In tako bo to šlo.
za deželo logistov smo prepozno, se je 25 let sanjalo, ne delalo. sedaj pa nima več smisla.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Zmeraj se lahko v obstoječem poslu pojavi novi igralec ali se iz pepela dvigne stari.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.074
6.921
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik softi pravi:
zakaj pa rabimo drugi tir?
hrvati imajo vse in Rijeka bo prevzela primat. Skladiščenje se že delal na Hrvaškem in naprej Madžarska, ne pa Lukovica, Blagovica.
In tako bo to šlo.
za deželo logistov smo prepozno, se je 25 let sanjalo, ne delalo. sedaj pa nima več smisla.
Hkrati oa precej uspešno bremzamo AC preko ilirske Bistrice.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.228
7.039
113
Saj pa naše AC so polne tranzirat, štajerska je nabasana cele dneve, tu je torej kar OK realizacija da postanemo "tranzitna država".

Kaj pa se dela v luki pa so pomoje mučke, že to, da so pred časom not sililila gašparja, je jasno, da zadeve ne štimajo.

Če bi se luka prodala, bi pomoje nov lastnik spedenal zadeve čas posla, v kolikor bi se prodale tudi železnice, se razume
wink-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Kaj govoriš take bogokletne reči o prodaji, to je ja naša zlatnina!
Noben ni omenil kot konkurence severno italijanskih pristanišč (Trst, Benetke, Ravena), ki so leta 1991 imela 80 % tržni delež na severnem Jadranu, leta 2011 pa samo še 60 %. Tudi ti znajo kaj narediti in pomalicati tako Reko kot Koper.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
A ma kdo info zakaj ima Luka Koper sploh skoz večji promet? Smo cenejši od Italijanov? Ali preprosto narašča promet z Azijo, pa posledično še pri nas?
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Očitno nudijo boljše storitve. Mislim, da sem pred nekaj dnevi bral, da so dobili excluzivo za prevoz Mercedezov.