DPF in tehnični pregled

Corvette

Majstr
6. nov 2008
471
344
63
Kot receno, kogar resno zanima kdaj je regen, ima že danes možnost to spremljati. Na vseh vag-ih je to zelo slišno in vidno preko obratomera, na vseh psa (predvidevam da tud vecini preostalega stelantisa) in mislim da tudi fordih, pa te ledica stane 10centov, in potem košček žice ali spajkalnik....3min dela.
Na psa lahko tudi prek appa (fap oz fap lite tudi?) zazenes regen po zelji (seveda ce si vsi pogoji izpolnjeni)
Na AC to ni ne slišno, ne vidno, dokler ne šaltaš v ler (koliko vas to počne?). Slišno je pri nižjih hitrostih (mesto, magistralka), če ni pogovora, glasbe, itd., torej, da v avtu v tišini poslušaš motor in opaziš tudi dodatne vibracije.

Ali pa imam predobro izoliran avto in še bolje izolirana ušesa, a na AC pri 100+ km/h jaz opazim regen samo na dva načina: aplikacija, ali pa v leru, ko malenkost narastejo obrati. Zunaj tega pa najpogosteje po drugem režimu šaltanja, ko DSG pri višjih obratih oz. hitrosti prestavi. Zato bi želel možnost opcijskega vklopa zelene lučke, da če še v času AC vožnje vidim aktivno regen, podaljšam do naslednjega izvoza - ne pa, da to ugotovim na prvem semaforju po izvozu z AC :zavijazocmi:

Tudi z dizlom na krajše-mestne razdalje gre, ob predpostavki, da ga enkrat-dvakrat na tank goriva zapelješ na AC in namensko sprožiš regeneracijo. Samo to je že višja matematika za povprečnega "šparam, pa naj stane kolikor hoče" lastnika :)

BTW, ne vem, zakaj lastnike EV vlačite v to temo. Kot da jih nimamo, pozimi vozečih 91 km/h v zavetju kaminonov, z bundo in kapo (ker gretje = Wh!), že tam polno avtocesto :)

Jabe: Jezersko-Tupaliče ne prideš na gravitacijo. Od Kokre gor je treba malo na gas. Pa pol po ravnini tudi. Prideš pa preverjeno v celoti na gravitacijo v Železno Kaplo, a spet ne do pumpe. Čez center je treba po gasu :)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.325
1.838
113
Seveda se regena na AC ne sliši. Ampak nihče nima garaže na izvozu z AC, tako da lahko produžiš en krog. Na francozu pa ni šans da veš kdaj regenerira
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.702
6.907
113

Priponke

  • SmartSelect_20250506_161823_Volkswagen.jpg
    SmartSelect_20250506_161823_Volkswagen.jpg
    60,3 KB · Ogledi: 92

jezek

Guru
24. jul 2008
4.325
1.838
113
.
 

Priponke

  • Screenshot_20250506_162330_de.bmw.connected.mobile20.row_edit_107571446222126.jpg
    Screenshot_20250506_162330_de.bmw.connected.mobile20.row_edit_107571446222126.jpg
    201,4 KB · Ogledi: 132

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.539
4.420
113
Očitno sem prehitro hvalil 1.5 dCi. Zadnjič mi je je med vožnjo po tržaški pričel z nekimi čudnimi zvoki, pa ene 2x je nekaj zacvililo. Pri Koletniku so ga na hitro pogledali, motor fuč, obrnilo ojnične ležaje. Bili so menjani pri 120k, sedaj jih je imel 220k. Sama ironija je hotela, da sem par dni prej delal tehničnega, tisti dan pa še kupil vinjeto in druge gume...

Iskati K9K R8 motor ali vse skupaj zapeljati na odpad?
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.067
1.711
113
Očitno sem prehitro hvalil 1.5 dCi. Zadnjič mi je je med vožnjo po tržaški pričel z nekimi čudnimi zvoki, pa ene 2x je nekaj zacvililo. Pri Koletniku so ga na hitro pogledali, motor fuč, obrnilo ojnične ležaje. Bili so menjani pri 120k, sedaj jih je imel 220k. Sama ironija je hotela, da sem par dni prej delal tehničnega, tisti dan pa še kupil vinjeto in druge gume...

Iskati K9K R8 motor ali vse skupaj zapeljati na odpad?
Ne zafrkavam, ampak me iskreno zanima: v kolikšnem času se je prevozilo teh 100k? Kakšna gradacija olja je bila noter in kako dolgi so bili servisni intervali?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.539
4.420
113
Moral bi pogledati v knjigo, ki pa je v avtu. Avto pa je še na servisu. Tako od oka bi rekel da enih 6 let, olje zmeraj po standardu 0720 (vsaj mislim da je ta številka) za DPF, Castrol ali ELF, servisni interval 15k km, čeprav je tovarniško 30k.

Sedaj sem na Autodoc našel komplet gred, ležaji, ojnice in vijaki za nekih 800 eur ampak ne piše, da je za 110 hp motor. Je pa posebej komplet za 110 hp motor ampak nima ojnic zraven, tisto je pa nekje 500 eur, zato mi ni čisto jasno ali ni možno tega menjati, da vsi servisi kar privzeto rečejo, da je motor za na odpad, če obrne spodnje ležaje (2x je konkretno zacvililo, ko je motor deloval).

Dejansko sem se z avtom na servis pripeljal in ga tam ugasnil.
 
  • Žalosti me
Reactions: tony

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.539
4.420
113
Bom videl kaj bojo jutri rekli, potem pa verjetno avtovleka do kolega, ki ima dvigalo, pa bomo malo zadevo razmetali in pogledali ali je res "nepopravljivo". Če bi ojnice bile ok potem tako ni dosti dela menjati glavno gred in ležaje, je pa malo verjetno, da ojnice ne bi bile poškodovane, če obrne ležaj v njej.

Če je treba menjati še ojnice pa tako moraš komplet razmetati motor se iz zgornje strani. Izgubiti tako nimamo kaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.539
4.420
113
Takšen je nekje 3500 eur. Vrednosti itak nima neke, ampak, če bi ga za recimo 900 eur popravili sami, skupaj z velikim servisom (nekaj manj je veliki servis po uradnem ceniku) in bi šel naprej, je to bolje kot pa iskati nekega drugega rabljenega ker (razen tega, da sem moral menjati vse 4 injektorje, ker so imeli neko napako) je vse ostalo ok. DPF ne dela težav, tudi nobena druga stvar na motorju ne. Zadnje diske, sprednje vzmeti in amortizerje smo menjali, zadnje vzmeti pa sem ravnotako kupil na isti dan kot je crknil. Letne gume sem dobil rabljene 5 mm profila za 140 eur z montažo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
10.037
2.521
113
za šankom
Moral bi pogledati v knjigo, ki pa je v avtu. Avto pa je še na servisu. Tako od oka bi rekel da enih 6 let, olje zmeraj po standardu 0720 (vsaj mislim da je ta številka) za DPF, Castrol ali ELF, servisni interval 15k km, čeprav je tovarniško 30k.

Sedaj sem na Autodoc našel komplet gred, ležaji, ojnice in vijaki za nekih 800 eur ampak ne piše, da je za 110 hp motor. Je pa posebej komplet za 110 hp motor ampak nima ojnic zraven, tisto je pa nekje 500 eur, zato mi ni čisto jasno ali ni možno tega menjati, da vsi servisi kar privzeto rečejo, da je motor za na odpad, če obrne spodnje ležaje (2x je konkretno zacvililo, ko je motor deloval).

Dejansko sem se z avtom na servis pripeljal in ga tam ugasnil.
Poglej še na daparto.de, zna bit ceneje kot autodoc
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

luka51

Guru
16. avg 2007
14.973
6.268
113
včasih ni bilo tak drago. So bli original deli za take primere relativno ugodno. Vem da sem na laguni 1.9 dci kjer je en ležaj obrnilo rešo za pod jurja material. Torej odmična ležaji in ena ojnica. Vse original
Tak da preveri cene delov najprej