Na AC to ni ne slišno, ne vidno, dokler ne šaltaš v ler (koliko vas to počne?). Slišno je pri nižjih hitrostih (mesto, magistralka), če ni pogovora, glasbe, itd., torej, da v avtu v tišini poslušaš motor in opaziš tudi dodatne vibracije.Kot receno, kogar resno zanima kdaj je regen, ima že danes možnost to spremljati. Na vseh vag-ih je to zelo slišno in vidno preko obratomera, na vseh psa (predvidevam da tud vecini preostalega stelantisa) in mislim da tudi fordih, pa te ledica stane 10centov, in potem košček žice ali spajkalnik....3min dela.
Na psa lahko tudi prek appa (fap oz fap lite tudi?) zazenes regen po zelji (seveda ce si vsi pogoji izpolnjeni)
Ali pa imam predobro izoliran avto in še bolje izolirana ušesa, a na AC pri 100+ km/h jaz opazim regen samo na dva načina: aplikacija, ali pa v leru, ko malenkost narastejo obrati. Zunaj tega pa najpogosteje po drugem režimu šaltanja, ko DSG pri višjih obratih oz. hitrosti prestavi. Zato bi želel možnost opcijskega vklopa zelene lučke, da če še v času AC vožnje vidim aktivno regen, podaljšam do naslednjega izvoza - ne pa, da to ugotovim na prvem semaforju po izvozu z AC

Tudi z dizlom na krajše-mestne razdalje gre, ob predpostavki, da ga enkrat-dvakrat na tank goriva zapelješ na AC in namensko sprožiš regeneracijo. Samo to je že višja matematika za povprečnega "šparam, pa naj stane kolikor hoče" lastnika
BTW, ne vem, zakaj lastnike EV vlačite v to temo. Kot da jih nimamo, pozimi vozečih 91 km/h v zavetju kaminonov, z bundo in kapo (ker gretje = Wh!), že tam polno avtocesto
Jabe: Jezersko-Tupaliče ne prideš na gravitacijo. Od Kokre gor je treba malo na gas. Pa pol po ravnini tudi. Prideš pa preverjeno v celoti na gravitacijo v Železno Kaplo, a spet ne do pumpe. Čez center je treba po gasu