Dolgotrajna voznja z nizkimi vrtljaji

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
prožnost se meri v določeni prestavi, pospeševanje od določene hitrosti do druge določene

primer: IV prestava, vožnja 60 km/h, gad do daske..ter merjenje časa koliko porabi do 100 km/h.

blabla...mislim da si prej vozil avto z večjo močjo glede na težo, ki jo je prevažal..tako da je razumljivo da nisi najbolj zadovoljen trenutno -sploh z nizkimi vrtlajji.

meni je pa ravno to pri dizlu (mojem seveda..za tuje zanmke ne morem rečt, ker nisem vozil) ker se 'vleče' - pač imamo razrukano pot do vikenda, kjer je pogosto treba dobsedeno s hitrostjo pešca....takrat ima avto 1.000 oz . malenkost več vrtlajjev...pa se avto sam povleče čez grbino, ti mu le malo pomagaš z dodajanjem gasa. Bencinar pa enostavno ugasne...oz. tisti del prepelješ z vrtenjem v prazno ter metanjem kamenja po okolici (ter kurjenjem sklopke).
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.998
10.751
113
kod Džej-Zija
Za take okoliščine priporočam Subaruja s štirikolesnim pogonom in reduktorjem.
grin1.gif
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Ne razmerje moč/teža je celo malo v prid dieslu.

Kas se pa tiče speljevanja z mesta ti pa garantiram, da pri mojem bencincu lahko šaltaš od 1 do 4 brez gasa in avto ne crkne. Vmes seveda počakaš, da dobi motor nazaj vrtljaje prostega teka. Tudi ovinke v vseh križiščih lahko vozim v 3.

Skratka nič od tega kar ti pišeš o bencincu se pri meni ne dogaja. Pač različni avti.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
koliko konj pa je imela astra?

ovinke si zato lahko speljal s 3 prestavo, ker so bila različna prestavna razmerja....pri dizlu je običjano 3 prestava v ovinku že praktično pod vrtlajji štant gasa in kolikor sem geldal diagrame turbincev imajo pri vrtljajih pod 1.000 obupen navor - torej čisto brez moči (napram atmosferskim dizlom ki so bili dobesedno traktorji - vlekli povsod..tudi crknil ti pod razno ni).
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Astra ma 115 konjev motor je pa 1.8 16V.

Drugač pa itak od motorja s turbino ne moreš pričakovati, da vleče iz območja vrtljajev, kjer turbina ne ustvarja spodobnega polnilnega tlaka.

Drugače pa tisto o pravih traktorjih popolnoma drži.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
s konjenico napram teži si trenutno na istem
smile-1.gif


1.2 tone napram 1.6 tone je vectra 33.3 % težja.

115 konj...dodano 33,3 % = 152 konj.

torej ju prakrtično lahko primerjaš med sabo kot enakovredna motroja (gleda na obremenitev ki jo morata premagovati).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
koliko konj pa je imela astra?

ovinke si zato lahko speljal s 3 prestavo, ker so bila različna prestavna razmerja....pri dizlu je običjano 3 prestava v ovinku že praktično pod vrtlajji štant gasa in kolikor sem geldal diagrame turbincev imajo pri vrtljajih pod 1.000 obupen navor - torej čisto brez moči (napram atmosferskim dizlom ki so bili dobesedno traktorji - vlekli povsod..tudi crknil ti pod razno ni).
Pa veš zakaj? Ker imajo dizli daljša prestavna razmerja, ker zmorej manj vrtljajev. Posledica je pa znana zgod o navoru na kolesih vs. navor na motorni gredi ... In prednosti bencinarjev.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
saj je logično.

pač moč je potrebno (čim bolj enakomerno porazdeliti) po celem območju vrtljajev.

nek dizel ima max. moč pri 4.200 vrtlajjih, primerljiv benicnec pa (ajde) 5.500.

Nad 5.000 pa itak noben dizel ne gre - fizika ne dopušča.

ka bi pa potem sploh še ostalo bencincem če bi se tudi dizli vrteli do 7.000 vrtlajejv?
evil.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Sem bil pravkar v mestu s svojim bencinarjem in sem malo opazoval obrate. Z 1500 do 2000 obrati po mestnih ulicah je bila vožnja čisto normalna brez kakršnih koli znakov, da bi se motor kaj matral in podobno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Kar navadi se, da če boš hotel "skočiti" v križišču, da boš prej pohodil gas do 1,8krrpm) kot sklopko. Samo potem bo pa vedno cvililo-še men ko imam pol manj konjev.

No meni še ni crknil, ga pač ne puščam v tretji prestavi, klub temu da vozim ob klasiki še avtomatika.
Ti ga ob vožnji kar drži nad 1,5krpm, pa mal "počakaj da se nekoliko ulavfa vse skupaj
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Dizel zna bit res malce negativno presenečenje v nižjih vrtljajih, dokler turbina ne zagrabi.
Ampak, ko se navadiš gre bp.
Je pa res, da so tudi zelo velike razlike pri dizlih (in BAJE je ravno 1.7DTI zelo problematičen pri tem). Recimo moj se sploh ne pritožuje, tudi če v peti vozim s 1100 vrtljaji. Seveda je treba potem pravilno pospeševat, ne pa gas do podna. Potem se prav lepo čuti, kako ga matraš.
Je pa občutek, ko ti dizel rikne, hudičevo slab. Pri bencinarju vse skupaj le mrkne, pri dizlu pa očitno zaradi navora, orenk useka. Ko se je to meni zgodilo ob testiranju na enem hudem klancu, sem mislil, da sem tam pustil pol motorja, pa še kaj...
crazy1.gif


Aja, pa še glede 1.8 16v Opel motorja v stari Astri. Meni se je zdel kot da je kar nekaj konjev mrtvih, ampak navora pri nizkih vrtljajih pa res ni manjkalo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
(in BAJE je ravno 1.7DTI zelo problematičen pri tem)

1.7 dti v astri ma tako lukno da lahhko celo familijo šiptarjev not skriješ. res mrtev dokler ne zagrabi turbina, pol pa malo "veselja" pa spet hitro mrtev.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Glede na to, da sem imel do zdej opravka izključno s pravimi dizli (traktorji in kombiji), ki sem jih res veliko prevozil, ne da bi mi kater crknil med speljevanjem, sem očitno vajen speljevanja skoraj povsem brez gasa.

Pri mojem prvem turbodieslu bo pa treba očitno mal bolj pohodit gas pri speljevanju, kot sem navajan.

Drugač pa ni problema se bom že navadu.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
turbodizel ( vsaj golf 5 ) se obnaša enako kot bencinar....

rabi gas... drugače mrkne
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Tudi najnovejši 1.7 CDTi s 110 konji in 6 prestavami je bolj kot ne polom. Zadeva cuka, ima tendence obnašanja kot Renaultov polom od 2.2 dCI (beri centralni komite odloča a bi upošteval dejstvo, da si pritisnil na pedalo za plin). Turbo luknja je ogromna, motor poprime šele nekje pri 2200 obratih, veselja je konec pri 3500.

Menjalnik je pa tudi... že v peti prestavi pri 100km/h ima motor manj kot 2000 obratov... posledice so grozljive. Komaj vzdržuješ tempo s kolono avtomobilov na regionalkah recimo, da o šesti prestavi sploh ne bi. Poraba na testu, predvsem relacije, je bila okrog 7l/100km.

PS. Pri hiši je tako nova Astra caravan 1.8i. Motor je krasen. Potegne od prostega teka navzgor. Edino manjka mu šesta prestava. Res ne vem, zakaj ni niti med doplačili. Za na AC bi bil idealen.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Pa vozi v 4 pri 100 kmh če ima pri 100 kmh v peti manjkot 2000 obratov.
Jaz imam v peti (od petih) pri 100 kmh 2500 in bi takoj nekaj dal da bi jih imel samo 2000. Ker potem na AC pri 150 jih imaš že skoraj 4000 tam pa vemo da samo še pupa...

Ne moremo primerjat starih dizlo z novimi CDTI, CTDI,JTDM...dizli. Novejši imajo manjšo kompresijo, predvidevam da tudi manjše vztrajnike.....
 
Nazadnje urejeno: