Dizel zna bit res malce negativno presenečenje v nižjih vrtljajih, dokler turbina ne zagrabi.
Ampak, ko se navadiš gre bp.
Je pa res, da so tudi zelo velike razlike pri dizlih (in BAJE je ravno 1.7DTI zelo problematičen pri tem). Recimo moj se sploh ne pritožuje, tudi če v peti vozim s 1100 vrtljaji. Seveda je treba potem pravilno pospeševat, ne pa gas do podna. Potem se prav lepo čuti, kako ga matraš.
Je pa občutek, ko ti dizel rikne, hudičevo slab. Pri bencinarju vse skupaj le mrkne, pri dizlu pa očitno zaradi navora, orenk useka. Ko se je to meni zgodilo ob testiranju na enem hudem klancu, sem mislil, da sem tam pustil pol motorja, pa še kaj...
Aja, pa še glede 1.8 16v Opel motorja v stari Astri. Meni se je zdel kot da je kar nekaj konjev mrtvih, ampak navora pri nizkih vrtljajih pa res ni manjkalo.