Holy shit se je tema razvila... In ogromno napotkov, čeprav večina prepozno, ker sem včeraj ob 1h šel na pot.
Šel sem v Franktfurt na sejem, 1700 km vse skupaj. Pot trajala precej bolj dolgo kot predvideno, ker so avstrijske ceste eno veliko gradbišče, obvozi preko gorskih prelazov, kjer imajo še vedno pol metra snega... Sam peljal tja in nazaj, kot ste svetovali sem pil vodo in jedel sadje, pa je šlo b.p.
Po nemčiji pa še nisem vozil in so neverjetno disciplinirani, kaj takega je pri nas nemogoče... Tripasovnica, na prvem pasu tovornjaki, na drugem 130 km/h, na tretjem 160-200 km/h. NOBEN se ti ne zalepi za rit, noben ti ne blenda. Počaka, da se umakneš (enih 100m za tabo) in gre naprej. Več kot 200 km/h ni peljal nihče, kljub vsem možnim mrcinam, tak da sem s konstantnimi 170 km/h čisto normalno sledil ostalim. Pa takoj se vsi umaknejo na desni pas, noben ne vztraja na prehitevalnem, tudi če 200 leti.
No hvala vsem za nasvete in srečno vožnjo!
PS: A nimate občutek, da ko se v Avstriji peljete 130 km/h po AC, da nenormalno letite? So črte na sredini bolj na gosto narisane? So pasovi ožji? Odsevniki bolj na gosto? 170 km/h po D ni bilo nič posebnega, v Avstriji pa mi je še 120 km/h bilo hitro.
Še kolega mi je rekel ''sej ni treba tak hitro, pol ure gor ali dol'', pa pogleda na števec in 120, mu nič ni bilo jasno.