Dolga vožnja in utrujenost

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Najbolj zoprno je vozit 120 km/h. Taka vožnja ubija. Mnogo lažje je konstantno voziti 160 po nemških avtobahnih in italijanskih avtostradah. Francija je zoprna ko ravno dobro spelješ in nastaviš tempomat je že mitnica s cestnitno. in tako dalje na vsake pol ure
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Sej ni tako hudo
ne gre za to al je al ni hudo. Kar čem rečt, je to, da so ti, ki vozijo za vikend proti BG, v večini srbski gastarbajterji na "delu" v Sloveniji, ponavadi so v belih X5-kah, spoznaš jih po črnih leder jaknah in povdarjenem čelu.

Jaz sem pa mislil na Slovence, ki se v petek, po zaključenih poslovnih obveznostih, vračajo proti Ljubljani
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Najbolj zoprno je vozit 120 km/h. Taka vožnja ubija. Mnogo lažje je konstantno voziti 160 po nemških avtobahnih in italijanskih avtostradah. Francija je zoprna ko ravno dobro spelješ in nastaviš tempomat je že mitnica s cestnitno. in tako dalje na vsake pol ure

Ma ne 160, še jače je tam 190-200, bixsenon da ko zablendaš vsak spyzdi s prehitevalnega, levi blinker konstantno in gremo,
sej je NL.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.263
7.049
113
Zakaj pa se samo umaknejo če blendaš s bixenon, navaden xenon ni dovolj?
 

B81

22. jul 2007
37.698
10.959
113
Fajn je, če kadiš, te se moreš zaradi čika ustavit...
grin1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Kaj naredite, če morate na zelo dolgo pot (1000+ km)? Se nažerete red bullov? (kar verjetno ni ravno dobro ko kofein popusti) Jeste energijske ploščice? Se pogosto ustavljate in delate sklece? Potegnete črtico?
evil.gif

zadnja fura moja je bila dolga 1068 km sicer s kolegi ampak vseeno,to je cca 14 dni nazaj, proti koncu nemčije. V glavnem na kaki bencinski na kofe in to je to tam se tut pretegneš malo drugače pa ne izzivat usode. Če te matrajo dremeži in ne gre naprej raje na počivališče se malo spčit odvisno od tega kok si kaj vajen dolgih voženj! Vglavnem po pameti!
zmaga.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.911
113
tudi moj kolega je en izmed bg-slo vikend fahrerjev. Pravi isto kot ti. kolona 180 cel čas. kaj češ lepšega. Če pa je prazna cesta bol pozno recimo pa 200 tempomat pa dokler te hr provida ne vstavi
grin1.gif
 

grube386

Geek pohotnež
20. jul 2007
2.174
0
36
40
Za vogalom
Mi smo ravno slab mesec nazaj naredili takšno furo. Smučanje v Franciji - 1050 km. Tja smo se ustavili dvakrat, nazaj dvakrat. Vsakič se je lepo zamenjal šofer in je šlo brez težav. Nekaj redbullov v avtu, dosti za piti in kaj za pojesti pa gre. Zaradi avtomobila, smo se po avtocesti ves čas vozili 110 - 115 km/h pa ni bilo nobenih problemov. Ko smo šli od doma, sem spal tri ure, pa sem z lahkoto prevzel drugo izmeno in potem vozil najdlje.
Meni se zdi najbolj pomembno to, da ti ni težko voziti oz. še bolje, da voziš z veseljem. Ker te potem vožnja ne utrudi toliko. Če boste imeli koga, ki mu je vožnja odveč ali težka, je bolje da ne vozi oz. samo kakšno urico.
Pomaga pa tudi če se malo "poigraš" z bencinom in ga pustiš res do konca, tako da te malo napumpa adrenalin
smile-1.gif


Lani sva s kolegom nazaj grede sama prefurala cca. 900 km, ker je tretji šofer zbolel. Ni bilo težav.
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Sigurno je lažje če je avto večji, bolj udoben itd...če ne drugega pri 160kmh saj nič ne slišiš motorja notr
smile-1.gif


Zadnjič sem bil v Nemčiji in je bil zraven še brat ter kolega in je reku da je avto potujoči hotel
smile-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj pa se samo umaknejo če blendaš s bixenon, navaden xenon ni dovolj?

Navaden ksenon ne blenda, torej če ima avto xsenon so to navadne luči, dolge pa ne.
Bixsenon so pa še dolge luči, in pri boljši avtih ranga nov A6 ko ponoči nekomu zablendaš
te prej vzamejo "resno", ker o pritisneš mu na podlagi sredinskega špegla skoraj osvetliš notranjost
evil.gif

Glede nato da še malo potegne na plavo, model za trenutek ni ziher al je policija al radar al kaj pri hudiču,
sicer ta "blendarski teror" ni pravičen do ostalih je pa vsekakor učinkotivit ko na kaki nolimit AC letiš
svojih 200 in se en stardec odloči pri 110 it prhitevat kamion,...

Približno takole (na koncu videa), stem da to so neki kit-i, orginal še bolj flašne.

 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Kot je ze nekdo pred mano napisal. Ko se peljem proti Nemciji recimo si vedno poskusam najti kaksnega voznika, ki ima mrcino ter ga sledim. Zadnja izkusnja je bila relacija v Nemciji, pred mano Audi S8 z LED lucmi, dez suva na polno, skupaj sva naredila 500km z lahkoto, ker sem se moral osredotociti na voznika pred mano ter njegovo zaviranje. To meni vedno pomaga, da nekoga "lovim". Nemcija je pa pravi balazam za to, ker ne manjka mrcin.
Drugace pa priblizno na 3-4 ure delam postanek na postajaliscu, ce je zunaj soncek tudi malo zadremam. Vedno startam bolj zgodaj, da se mi ne mudi na dogovorjeno mesto. Sem se naucil, da vcasih se ne splaca vozit hitro, so me pri izvozu iz Zagreba, kjer je omejitev 80, dobli na radar 155. Iz 800€ sva prisla na 200€ "kazni". Od takrat sem malo bolj pazljiv, v Nemciji si pa privoscim kolikor se da.
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Po službeni dolžnosti v Pariz in nazaj v enem dnevu startal ob 1 povratek ob polnoči - poraba 5 x 1,5 l vode in 3x pica (požrte v avtu), nasleden dan pa ob 8 v Berlin - ko sem vozil do MU se mi je že kar bledlo pol pa sem najdu BMW-6 ki se mu je tud mudilo v B - ti povem da pri 200 in > ni več sledu o utrujenost sam čisti adrenalin in užitek.
Relacija BG-LJ v pretek zvečer je pa klasika - sam sedaj so začeli hrčki postavljat radarje pod podvoze, srbi z ročnimi merilci to delajo že par let, - nas je 1x bilo 12 slo. vozil v koloni po prehitevalnemu in ko so prvega izločili hrčki smo ga na čatežu počakali in je vsak prispeval 20€ pa še pijača je padala kot za stavo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.246
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj pa se samo umaknejo če blendaš s bixenon, navaden xenon ni dovolj?

Navaden ksenon ne blenda, torej če ima avto xsenon so to navadne luči, dolge pa ne.
Bixsenon so pa še dolge luči, in pri boljši avtih ranga nov A6 ko ponoči nekomu zablendaš
te prej vzamejo "resno", ker o pritisneš mu na podlagi sredinskega špegla skoraj osvetliš notranjost
evil.gif

Glede nato da še malo potegne na plavo, model za trenutek ni ziher al je policija al radar al kaj pri hudiču,
sicer ta "blendarski teror" ni pravičen do ostalih je pa vsekakor učinkotivit ko na kaki nolimit AC letiš
svojih 200 in se en stardec odloči pri 110 it prhitevat kamion,...
Če te pa nemški policaji vidijo, ti pa za blendanje 250€ vzamejo. Ker je pač prepovedno (in ker to počnejo le kreteni) ...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zakaj pa se samo umaknejo če blendaš s bixenon, navaden xenon ni dovolj?

Navaden ksenon ne blenda, torej če ima avto xsenon so to navadne luči, dolge pa ne.
Bixsenon so pa še dolge luči, in pri boljši avtih ranga nov A6 ko ponoči nekomu zablendaš
te prej vzamejo "resno", ker o pritisneš mu na podlagi sredinskega špegla skoraj osvetliš notranjost
evil.gif

Glede nato da še malo potegne na plavo, model za trenutek ni ziher al je policija al radar al kaj pri hudiču,
sicer ta "blendarski teror" ni pravičen do ostalih je pa vsekakor učinkotivit ko na kaki nolimit AC letiš
svojih 200 in se en stardec odloči pri 110 it prhitevat kamion,...
Če te pa nemški policaji vidijo, ti pa za blendanje 250€ vzamejo. Ker je pač prepovedno (in ker to počnejo le kreteni) ...

ja, samo eni pozabijo, da so na prehitevalnem pasu...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
reakcijski čas pa pitaj boga kakšen je

Ja, enkrat sem se za 12 urno nočno vožnjo (za 700 km do Dalmacije) nafutral s petimi redbuli. Zaspat nisem mogel, utrujen pa ko pes, reakcijski cajt 3 sekunde min., potem pa ko do cilja prideš, prespiš par urc in se zbudiš, ugotoviš, da se zelo švoh spomniš zadnjih par ur vožnje.
 

baufix

Pripravnik
5. nov 2008
155
0
16
Obala
Sam imam sledeče izkušnje (sem šel parkrat z avtom poleti v Pariz, žena noče na letalo):
Torej ca. 1200 km, 12 ur vožnje (s postanki...)

1) START ZVEČER OB 8h
Vozil sem se celo noč, vse OK, ko pa se je začelo daniti, sem imel grozne probleme. Naprej vozila žena, ker nisem bil sposoben.

2) START PONOČI OB 3h
Spat sem šel bolj zgodaj, tako da sem bil dokaj naspan, nič utrujen, predno sem štartal. Ko se je začelo daniti, sem zopet imel probleme. Obvezna zamenjava voznika. Razne RED BULL ipd. variante so imele le kratkotrajni učinek.

3) START ZJUTRAJ OB 6h
Torej startal sem, ko je bil že dan. Pripeljal sem se dokaj normalno. Sicer rahlo utrujen, ampak ni bilo sile.

Tako zadevo občutim jaz. Podobne izkušnje ima vsaj še en kolega.