Seveda moraš na kolesa spravit določen navor, ampak tega navora ne premore niti motor Actrosa, zato pa ima transmisijo.
In motor F1 nebi potreboval 250 prestav, ampak samo dodatno gonilo s prestavo 10, nič več in nič manj. Uporabil bi lahko originalni menjalnik Actrosa. Motor F1 nebi potreboval nobenega dodatnega vztrajnika. Prej sem ti napisal dovolj formul, da lahko vidiš, da bi bil vpliv vztrajnostnih mas šleparja (40t) na motor (in vztrajnik) F1 100x manjši kot pri tovarniškem motorju.
Ne le, da bi bilo s takim motorjem šleparja lahko peljati, ko bi bil enkrat v gibanju, tudi pospešil(!) bi hitreje. In če se pogovarjava o 440kW motorju tovornjaka in 800 KM F1, bi motor F1 tudi v klanec peljal hitreje.
In motor F1 nebi potreboval 250 prestav, ampak samo dodatno gonilo s prestavo 10, nič več in nič manj. Uporabil bi lahko originalni menjalnik Actrosa. Motor F1 nebi potreboval nobenega dodatnega vztrajnika. Prej sem ti napisal dovolj formul, da lahko vidiš, da bi bil vpliv vztrajnostnih mas šleparja (40t) na motor (in vztrajnik) F1 100x manjši kot pri tovarniškem motorju.
Ne le, da bi bilo s takim motorjem šleparja lahko peljati, ko bi bil enkrat v gibanju, tudi pospešil(!) bi hitreje. In če se pogovarjava o 440kW motorju tovornjaka in 800 KM F1, bi motor F1 tudi v klanec peljal hitreje.