Dizlom primat tudi na dirkališčih?

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.262
1.894
113
Včeraj gledal eno dirko (v okviru FIA-je)...WTCC (?...nekaj v tem smslu...si nisem zapomnil), kjer so do letos dominirali BMW-ji (serija 3), zdaj jih pa peljejo scat Seat-ovi dizli ????
13.gif


Sicer so jih ob začetku sezone (kljub 70 kg težjim motorjem) nagradili še z dodatnimi 30 kilogrami....pa ne pomaga.

FIA zdaj že pripravlja dodatne ukrepe...ker tako več ne gre!

Je padla zdaj še zadnja trdnjava bencinarjev? oz. kakšna tolažba jim sploh še ostane?

...pa kar je še najbolj zanimivo....nobenih dimnih zaves za njimi....vsaj kolikor se je dalo videti iz posnetkov.

(sprašujem se...bojo zdaj 'dominirali' zgolj še v najmanjših avtomobilih do kubature 1.000 ccm, namenjeni starim bicam?)


provokacija.press
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Turbo vs. atmosferc
Favoriziranje dizlov je v polnem zamahu, ampak tud tega bo kmalu konec
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Turbo vs. atmosferc
Favoriziranje dizlov je v polnem zamahu, ampak tud tega bo kmalu konec

Kakšna so pa pravila za motorje?

Do 2l prostornine, 4 valje-vrstni, do 270 KM?

Če je tako ne vem zakaj 2.0 TDI ne sme nastopat .. itak baje navor dizla nima vpliva na zmogljivosti!
evil.gif


(wankel je pa verjetno prepovedan .. pade na testu "4 valje")
grims-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Kako potem to gre? Dizli se vozijo s turbinami, bencinci morajo biti pa atmosferski?
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
vse je v pravilih. Dizli so močno faviorizirani nad čimer močno javno jamra tudi BMW, da morajo kaj narediti glede pravil.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
nekaj takega je tudi v LEmansu 24h

butasto faforiziranje

naj dajo pravilo 2000 kubikov, delaj kar hočeš.... pa da jih potem vidim
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Včeraj gledal eno dirko (v okviru FIA-je)...WTCC (?...nekaj v tem smslu...si nisem zapomnil), kjer so do letos nominirali BMW-ji (serija 3), zdaj jih pa peljejo scat Seat-ovi dizli ????
13.gif
Dizli so bili v WTCC že lani ... Za las izgubili skupni naslov priti BMW, letos bo zgleda obratno ...
Pa LeMans, pa ostale vztrajnostne dirke (BMW 320d ne na 24 ur Nurburgringa zmagal že 2006 v touring razredu) ...
Že dolgo so v igri, ampak še vedno FIA ni našla pravega razmerja (pritisk v turbini in CR vodu), da bi jih približno izenačila z bencinarji, ki so atmosferski ...
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
ni mi jasno zakaj jih je potrebno enačit...

skupne omejitve in naj se vidi kaj je boljše....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Saj. Naj bodo skupne omejitve. 2 litra prostornine. Brez prisilnega polnjenja.


Bodo v redu omejitve?
evil.gif

ne-ne-1.gif


Omejitev na 2l obstaja, pravtako obstaja tudi max. dovoljena moč ... 270 KM je pa isto al jih pridela dizel al bencinc. Sicer pa sem zadnjič poslušal lastnika Clia RS, ki je govoril nekaj v stilu, da 200 atmosferskih konjev bolje kot 200 turbinskih konjev (v stilu zakaj je clio boljši kot ibiza cupra).

Sicer si sam lastim benz turbaka in ne zagovarjam nikakršne teorije je pa dejstvo, da na raznih formuh potekajo boji v stilu bencin vs. dizel in vsak zagovarja svoje ideje.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
nekaj takega je tudi v LEmansu 24h

butasto faforiziranje

naj dajo pravilo 2000 kubikov, delaj kar hočeš.... pa da jih potem vidim

No sej potem pa pridemo do tega da wankel pobere vse nagrade ... to je že preživeta zgodovina in motor z različno zasnovo vsaj v eni točki ne more biti enak! Moč je stvar, ki še nabolje enači različne motorje .. ko pride na vrsto elekrika pa sploh ne bo primerjav!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi: 270 KM je pa isto al jih pridela dizel al bencinc.
Konjev se ne da omejevat. Tudi tisti edini predpis, ii na to temo obstaja (300 konjev v relijiu), je le na načelni ravni - avta namreč ne moreš vržt na valje pa merit ... Oziroma lahko, ampak rezultati nikoli ne bodo realni ...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
ksz

Sicer ne spremljam in ne poznam tehle dirk ampak tole je pa Bedarija z veliko začetnico.

Ne vem, a je tako težko rečt: Dovoljeni so samo atmosferski bencinci do 2.0L?
Butasta so mi pravila da mora pa dizel bit težji. Ko na divjem zahodu.

Ali pa so dovoljeni vsi koncepti pa da vidimo kdo kaj zmore. Pri omejitvi na moč bi se recimo znalo pokazat kdo zna narest lepšo krivuljo moči.
Ali pa efektivna prostornina, sam to je tudi že precej kar nekaj za moje pojme. Pride wankel pa smo tam. Zavirat tehnologijo je pa mimosun.

eto, mojih 5 sekund :p


lp
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Neka pravila morajo biti, drugače bo nekdo prišel z goseničarjem z 3000 PS...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
to so smesne primerjave, vsak motor je specificno "mocan ", dizlom dodajajo tezo zaradi tega ker imajo precej vecji navor in potem bencinci niso konkurencni.Wanklov motor ima res veliko moci ampak prakticno nobenega navorja tako da spet v dirkah nebi bil primeren.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Saj. Naj bodo skupne omejitve. 2 litra prostornine. Brez prisilnega polnjenja.


Bodo v redu omejitve?
evil.gif

ne-ne-1.gif


Omejitev na 2l obstaja, pravtako obstaja tudi max. dovoljena moč ... 270 KM je pa isto al jih pridela dizel al bencinc. Sicer pa sem zadnjič poslušal lastnika Clia RS, ki je govoril nekaj v stilu, da 200 atmosferskih konjev bolje kot 200 turbinskih konjev (v stilu zakaj je clio boljši kot ibiza cupra).

Sicer si sam lastim benz turbaka in ne zagovarjam nikakršne teorije je pa dejstvo, da na raznih formuh potekajo boji v stilu bencin vs. dizel in vsak zagovarja svoje ideje.





Spet je odvisno iz koliko prostornine je 200 konjev.Ce je to kot pri kaki hondi z zelo malim motorjem je tak motor neuporaben, ker se ga mora prevec priganjati.
Dvomim pa da se Clio z 200 konji lepse pelje kot Cupra z 200 konjskim turbasem.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
to so smesne primerjave, vsak motor je specificno "mocan ", dizlom dodajajo tezo zaradi tega ker imajo precej vecji navor in potem bencinci niso konkurencni.Wanklov motor ima res veliko moci ampak prakticno nobenega navorja tako da spet v dirkah nebi bil primeren.

A so jih zato prepovedali na 24 LeMansa?
Pomembna je moč = navor x vrtljaji - med motorjem in kolesi so še ustrezna prestavna razmerja.

Druga stvar je razporeditev navora - in tu imajo turbo motorji prednost, saj imajo praktično linearno karakteristiko. Wanklu dodaj turbino, pa bo imel podobno karakteristiko navora - čeprav bo ta mnogo nižji kot pri dizlu. Ampak, ker se bo Wankel z lahkoto zavrti na 10.000 vrtljajev bo vedno odnesel turbo-dizla z enako prostornino. Tega, da Wankel 1/3 svoje moči ne porabi za premikanje ventilov raje ne omenjam (+ manjši vztrajnostni moment motorja)