A ni tako, da 1. naj mrzlega dizla (oz. motorja s turbino) ne bi tiščal v obrate in 2. počakal preden ga ugasneš, da se turbina 'ohladi', če želiš čim daljšo življensko dobo ključnih elementov ob motorju?
Zadnjič sem namreč vozil novo dizelsko Octavio z avtomatskim menjalnikom, ki je mrzlega menjaval kar precej visoko v obratih (3k+) in pa start&stop, ki je ugasnil motor takoj ko sem prišel iz avtoceste, kar po mojem mnenju ni najboljše...
Jaz ne razumem (pomanjkanje znanja?) te logike in kako s tem doprineseš k manj okvaram na dolgi rok?
Zadnjič sem namreč vozil novo dizelsko Octavio z avtomatskim menjalnikom, ki je mrzlega menjaval kar precej visoko v obratih (3k+) in pa start&stop, ki je ugasnil motor takoj ko sem prišel iz avtoceste, kar po mojem mnenju ni najboljše...
Jaz ne razumem (pomanjkanje znanja?) te logike in kako s tem doprineseš k manj okvaram na dolgi rok?