Dizel problem

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Pozdravljeni!

Imam problem oz. mogoče celo ni problem pa samo mislim da je.
smile-1.gif
Pred kratkim sem kupil svojga prvega dizla(mazda 3) . Zdaj pa me zanima, če je treba ko ga vžgeš kaj počakati ali lahko takoj speljem v klanec recimo. Od hiše imam namreč kar strm klanec do glavne ceste in ko ga vžgem se takoj začnem vzpenjati. Bi moral npr. počakati mogoče da pumpa nafila(samo razmišlam, ker se ne spoznam)? Včeraj in danes zjutraj se mi je zgodilo da avto preprosto ni imel dovolj moči da bi speljal v klanec. Pri drugem poizkusu je šlo brez problema. Se mi pa to zgodi samo zjutraj pri mrzlem motorju. Prejšnji teden tega problema nisem opazil. Je možno da je kriva Petrolova nafta? Prej sem tankal na Agipu?

Hvala za odgovore
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
eh, vžgi in pelji, samo ne ga terat do maksimuma, pač počasi, dokler se mašin ne ogreje
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Daš kontakt, počakaš lahko par sekund, da se lučke ugasnejo, vžgeš in gasa. Motorja na mestu ne segrevaj.

Voziš tako, kot voziš vsak motorni voz.
grin1.gif
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
dizel ima moč pri nižjih vrtljajih kot pa bencinar.
Se pravi, da bi moral iti v klanec lažje kot pa bencinar.
Če je mrzel motor, ti pač ne pretiravaj pri obratih, pa ni važno, če je klanec ali pa dolina.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
ja mi je jasno da mrzlega ne smem terat. V čem pa je potem problem? Sem pohodil gas skoraj do konca pa ni zlezel gor. Pri drugem poizkusu je šlo brez problemov.
 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
42
Nja, lahko je tudi problem v EGR (AGR?) filtru, al kako se mu že reče? ko je motor zamorjen, k da bi ga nekaj bremzal, potem pa kr naenkrat potegne..?Ti morda kak lučka gori?
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Ne sveti mi nobena lučka. Je pa tako kot avto ne bi imel moči. Potem ko turbina zagrabi malo pod 2000 obrati pa kr gre. Od česa pa se zamaže ta EGR filter? Se mi zdi da se je problem pojavil ko sem tankal na petrolu. Je mozno da mi je kakšne smeti potegnilo notr, ker sm rezervoar skoraj do konca spraznil?
 

kamerad

Zelenc'
11. jan 2009
26
0
1
dežela cvička
EGR je ventil,naberejo se pa saje !! Je na netu o njem veliko napisanega tak da ........ Sklepam da je tvoja mazda še mlajša z manj km ali pa celo nova ???? Po moje si na pumpi tankal ........... Tankaj agip in mazda ti bo hvaležna,govorim iz dolgoletnih izkušenj čeprav me bojo takoj napadli !!! Pa poveži se na mazda forum ti bojo fantje svetovali iz prve roke !!!



LP
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Tole z gorivom je lahko malce mimo - ni sicer nujno, ampak imajo fantje še bolj občutljive mašine, pa tankajo na petrolu in povsod in nimajo težav.
Filter goriva lahko zamenjaš, če je zafilan.
Če delaš malo kilometrov z avtom, potem ni gorivo krivo, ampak to, da delaš malo kilometrov.
 

wilin

Pripravnik
5. maj 2008
114
1
16
Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:
ja mi je jasno da mrzlega ne smem terat. V čem pa je potem problem? Sem pohodil gas skoraj do konca pa ni zlezel gor. Pri drugem poizkusu je šlo brez problemov.

Ne spustit do konca sklope pa gas, ampak počasi (oz. počasneje) popuščaj sklopko + dodajaš gas, tako da ima že nekaj obratov ko do konca spustiš sklopko.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Evo ena možna razlaga - mogoče prvič nisi do konca plina pritisnil oziroma premalo, tako da se turbina ni vklopila in v tem primeru avto res negre nikamor. Sploh pa v hrib ne in ko si enkrat sredi hriba, obrati več ne gredo gor in turbina se ne prižge...

LP
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.496
5.790
113
to tut mene zajebava. ampak ko je res mrzlo. tam pod -5° če stoji čez noč
če bi recimo sprve mogo na polno nebi blo moči.
lepo zalaufam avto. počakam 30 sekund in že da vse od sebe.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Turbina laufa vedno, ko je avto zalaufan. Se nic ne vklaplja. Samo obrati so vecji, tja do 300k rpm pri novih dizlih. Tvoj dizel ima cisto navadno blokado, ki ne pusti vrteti turbino in obratov motorja do nezavesti pri popolnoma hladni masini.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Tko je moj fotr dizla 1.6 ubil (renault, še brez turbine) v 70kkm.

Hud klanec iz garaže, je mene zmer kr srce bolel k je mel tolk grozen glas mrzla mašina pa gas rikverc ven....
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ja to je pri enih dizlih značilno če je mraz, ko avto laufa kako minutko pa vleče v hrib normalno
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Točno tako. Sem imel par dni nazaj Meiovo 1.7 dizla plus avtomatik, prvo in drugo križišče od doma je bilo groza za speljat (precimo prvih 150 metrov), potem se je pa zbdil motor ...
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Tko je moj fotr dizla 1.6 ubil (renault, še brez turbine) v 70kkm.

Hud klanec iz garaže, je mene zmer kr srce bolel k je mel tolk grozen glas mrzla mašina pa gas rikverc ven....

Tudi mi imamo precej strm klanec iz garaže, pa je golf2 zdržal 220.000km (dokler ga nismo prodali), octavia 1.9TDI 66KW pa tudi ni imela nobenih problemov (pri 150.000km smo jo prodali).
Drugače pa več kot kakšnih 2000 obratov ne potrebuješ za vožnjo v klanec, to bi pa moral vsak motor zdržati
smile-1.gif
 

_robi_

Pripravnik
15. maj 2009
455
0
16
To je tudi meni hecno, da avto nebi šel. Moj meganček 85 ks gre v vsak hrib, mrzel al pa segret, pa ni važni kje tankam, tak da nehajte že enkrat s to nafto komplicirat. Drugače pa, ko se vsedeš v avto, ga najprej vžgeš, se potem privežeš in lahko brez problemov spelješ. Kar se pa tiče tiščanja mrzle mašine pa pomeni, da hladnega ne poženeš takoj na 4000rpm ampak delaš malo bolj po pameti, ne pa šparat pa se vozit pri 1500rpm, ker potem avto res ne more imeti moči.