Diski fuč zarad neuporabe

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.439
332
83
34
10 let je na prerjavenje, se pravi moraš it z roko čez.
grin1.gif
Saj je logično, da je na zavore omejena garancija.. Če bi prejšnji pooblaščeni servis posege opravljal tako kot piše in jih je obkljukal na kontrolnem listu, verjetno do tega ne bi prišlo. Dokazat pa pač ne moreš, je.biga.
 
Nazadnje urejeno:

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.080
425
83
45
dolenska
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Če je rjavina po obodu diska...ta bi bila tudi če bi imel avto 5 x več kilometrov...tako da...material je tak da ga rja poje v roju nekaj let...a se voziš ali pa ne.

Recimo (uporabljeni boljši materiali)...8 let star avto z 28 tisoč prevoženimi...
Tole maš zadaj? Svaka čast, še moja k ma hrib in k se ji skozi mudi, nima takih diskov al pa tm tm.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.538
1.143
113
Celje
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Sem se sproti ustavil na servisu in je disk čisto načet in rjav okrog in okrog.

Kje je disk rjav? Po obodu? Tam bo vedno rjav. In to tako da se lušči. Al je rjav na zavorni površini?
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.439
332
83
34
Povsod. Na zavorni površini je na enem kar 2x2cm luknja. Majo stružnico in pravijo, da diske postružijo če so v mejah normale, ampak da je tole prehudo. Sicer sem videl samo slike, ampak zadeva res zgleda "grdo".
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Diski so tam kjer ni zavorne površine zmeraj rjavi,razen pri dražjih ki so barvani.Tam kjer se pa zavira pa ne smejo bit rjavi !
Normalno je da ko avto stoji zunaj na vlagi ali dežju,da malo površinsko zarjavijo,vendar ob naslednji vožnji mora to dol !
Problem je to,da nekateri ne zavirajo dovolj močno ali pa se malo vozijo,zato ta rja iz površinske gre globoko notri v disk.
Zadnji diski imajo že itak manj stiska kot prednji,vendar zaradi neuporabe in posledično rjavine to delo opravljajo predni diski !
Sistem se poruši,najprej slabo zaviranje in nato tresenje,pri zadnjih diskih potem zaštekajo tudi batki v cilindru in imamo dodaten strošek.
Torej avto je bolše da se vozi in zaviranje naj ne bo preveč nežno.lp
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.433
358
83
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
10 let je na prerjavenje, se pravi moraš it z roko čez.
grin1.gif
Saj je logično, da je na zavore omejena garancija.. Če bi prejšnji pooblaščeni servis posege opravljal tako kot piše in jih je obkljukal na kontrolnem listu, verjetno do tega ne bi prišlo. Dokazat pa pač ne moreš, je.biga.

se hecaš, klemen?
imam par poznanih, ki jim na zavorni porvšini na diskih zadaj zarjavijo v ENEM LETU do te mere, da jih je potrebno stružiti - zaradi neuporabe, vožnje po makadamu brez pranja vozila po več mesecev, relacija med tednom s komaj kaj zaviranja...
ti bi pa rad uveljavljal garancijo in celo obtožil servis, da ni vestno opravljal svojega dela?
predvidevam, da gre za diske zadaj, da ali ne?
vožnja je umirjena, najverjetneje relacija, dizel vozilo?

v kolikor so ti zdržali si lahko pri današnjih materialih na vozilu samo vesel in skačeš do stropa
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
Ne vem kaj si uspel razbrati s slike
wink-1.gif


(Ta avto vozi mat...cca. 4 leta...vsako leto naredi po 2 jurja. Zdaj 14 dni je v mojih rokah, da ga malo pregonim...tako motor kot zavore. S hitrostjo ko ona vozi in varnostno razdaljo...tud če ne bi imela bremz
hysterical-1.gif
).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
Ni ga lepšega kot na starem avtu se po enem tednu vsest v avto, da je imel po možnosti še potegnjeno ročno
evil.gif
.

Če moraš it obvezno rikverc...yo're the winner
cheer.gif


(Se spomnim enega pedrčka iz bloka...imel nek starejši avto (mislim da fiesta) po večini hodil na bus, tako da ga ni kaj dosti rabil...zmeraj je nekako tako parkiral (oz. dobil plac) da je moral it ritensko
evil.gif
...je bil velikrat od amzs.ja tovornjaček na parkingu...sploh zima je bila terna. Kasneje je imel prjatučka, ki je bil zgleda mal tehničarja, tako da sta dala gumo dol in s kladvom parkrat po bobnu...in je zadeva zgleda da kar špilala. Pa moram rečt da ne vem a je splkoh vlekel ročno ali ne...kasneje je po mojem ni več pipal).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Če je rjavina po obodu diska...ta bi bila tudi če bi imel avto 5 x več kilometrov...tako da...material je tak da ga rja poje v roju nekaj let...a se voziš ali pa ne.

Recimo (uporabljeni boljši materiali)...8 let star avto z 28 tisoč prevoženimi...

Če ponucam temo...lahko naredilo en alter test...če ima kdo ravno frišne gume na avtu blizu 205 sirine in okoli 4 metra dolžine avta....da sprobamo zavorno pot 8 let starih gum, ganz nove gume in še kdo z boljsimi a fejst znucanimi naj se javi (od mat je MB A 180 cdi)

Sicer bo test en jebeštrga povedal ker bojo vsi avti drugačni
hysterical-1.gif


Torej...kak prostovoljec? (Recimo osrednja slovenija).

ZAVRONA POT RAZLIČNO STARIH IN OBRABLJENIH PNEVMATIK
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.439
332
83
34
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:

se hecaš, klemen?
imam par poznanih, ki jim na zavorni porvšini na diskih zadaj zarjavijo v ENEM LETU do te mere, da jih je potrebno stružiti - zaradi neuporabe, vožnje po makadamu brez pranja vozila po več mesecev, relacija med tednom s komaj kaj zaviranja...
ti bi pa rad uveljavljal garancijo in celo obtožil servis, da ni vestno opravljal svojega dela?
predvidevam, da gre za diske zadaj, da ali ne?
vožnja je umirjena, najverjetneje relacija, dizel vozilo?

v kolikor so ti zdržali si lahko pri današnjih materialih na vozilu samo vesel in skačeš do stropa

Hondi, daj še enkrat preberi moj prvi prispevek in nato naprej, ne moreš na sredi začet in skakat..
wink-1.gif
Skratka ne, ne želim garancije in ravno do razlagam Hanzi-ju. Če bi pa z zavorami ravnali tako kot je napisal Kameleon v postu malo višje (vsi Kia servisi imajo isti kontrolni list, le da eni zavore dejansko razstavijo, prepihajo, podmažejo, eni pa ne) je pa čisto možno, da do tega ne bi prišlo, ampak kot sem že rekel, to ne morem trditi.

Avto se pa vozi vsakodnevno v mestnem režimu in ni dizel. Diski+ploščice menjane, konec debate.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.439
332
83
34
Material je znamke Textar, kolikor berem na Alterju je zadeva ok in celo prva vgradnja pri Hondi(ju)
grims-1.gif
in Bmw.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.240
6.457
113
pri taščici
Tisto je bil sarkazem o 12 letni garanciji ja prerjavela, ker mi je jasno da bremze ne moreš šteti zraven.
Je pa tko kot kamela napisal. Če bi naredili pregled xyz kontrolnih točk in zadevo mazali in cistili vsako leto se ti ne bi smelo narediti....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.240
6.457
113
pri taščici
Kot vem naj bi servis obsegal tudi kontrolno vožnjo. Pa naj vsaj tam bremze zahodi mehanik, če že lastnica spara.
Vincent : na žalost nimam 205 gume (imam 4 leta stare zlizane conti 185) pa se nekaj drugega mi manjka tako da nisem konkurenčen za test. Bi bilo pa zanimivo videti rezultat (bom zagotovo med slabsimi
rolleyes-1.gif
) zato sem za..(na kakšnem gladkem asfaltu kjer bo še večja razlika) . Potem pa se nekaj krogov po zunanjem pasu zalskih rondojev odpeljemo :devil: da mogoce kakšnemu klikne da sta dva pasova na kranjcevi in štajerski...
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.818
10.497
113
kod Džej-Zija
To seveda ni res. Tudi ob kontroli in servisu 1x letno se z lahkoto zgodi, da diski v vmesnem času zgnijejo. Moj forester je pred parimi leti stal en teden nepremično na dežju in snegu en teden konec januarja. Na diskih se je to zelo poznalo. Kar nekaj časa in precej agresivnih zaviranj je bilo potrebnih, da sem očistil tako prednje kot zadnje. Če ima nekdo avto brez strehe in na vlagi, malo vožen in brez resnih zaviranj, ni nič nenavadnega, da diski zgnijejo. Frend je od mame dobil Clia II, starega 6 let in z manj kot 40kkm. Na avtu je moral takoj zamenjati komplet zavore spredaj/zadaj, ker so enostavno zgnile.

Zato dobronameren nasvet za kupce avtomobilov: tudi premalo realnih kilometrov ni zdravo za normalen avto. Mora biti normalno vožen in vzdrževan.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Če bi naredili pregled xyz kontrolnih točk in zadevo mazali in cistili vsako leto se ti ne bi smelo narediti....
In kaj misliš da lahko narediš s premalo rabljenimi in gnilimi diski? Lahko jih edino vsako leto stružiš, samo do danes bi bili že prozorni.
rolleyes-1.gif