Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Eno vprašanje: doslej sem imel naštimano, da mi račun prileti direkt v spletno banko, zdej za ta mesec ga pa ni. Online storitve tudi niso več dostopne, tako da niti nevem, kje naj dobim položnico. Ma mogoče kdo kakšen kontakt? Na novi spletni strani nič ne piše...
Počakaj malo. Diners nima veze več z Lovšetovo firmo. Sedaj je to Erste banka oz. Sparkasse. Enako je samo ime. Diners club Slovenija. Vse ostalo nima veze s prejšnjim "Dinersom".
Meni je lepo "snelo" s TRR, ne da bi dobil kakršnokoli obvestilo oz. položnico. Sem poslal mail na info@dinersclub.si pa so se opravičili, tarnali nad sistemsko napako in mi poslali položnico oz. standardno obvestilo.
Ok, moje ni vmes in me Diners ne zanima več. Na strani nisem našla, ker še nič ne dela. Vprašanje pa je ali je potrebno kaj podpisati, če hočeš dobiti novo kartico ali je treba kaj podpisati, da je ne dobiš. Jaz je ne želim več - kaj moram storiti?
Govoriš o bonih za "20% odstotoni popust v trgovini X"?
Kar je izgledalo tako, da si kupil bon za 50€ in zanj plačal 40€?
S tem so se delali norca iz sebe in iz strank, ko jim je očitno začelo zmanjkovati partnerjev v nagradnih programih. Mar bi zmanjšali obseg ponudbe ali ga enostavno ukinili, ne pa da se grejo blamirat s takšno ponudbo.
Ja. Danes. Aktivacija sledi po poslani dokumentaciji na Diners. Men je služila dobro prej, obveznosti sem imel poravnane v roku, ne vidim razloga zakaj je nebi uporabljal še naprej.
Če pa Lovše ni plačeval naprej svojih obveznosti....pa.......itak je "out of the game".
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.