Zadeva je iz CO2 stališča bolj enostavna kot se zdi, 1 kWh elektrike pri nas naj bi izpustil 0,55 g CO2, 1 liter dizla izpusti 2,64 g CO2, obe vrednosti ne upoštevata pridelave in transporta energenta (dizel, premog). Porabe električnih vozil se v praksi vrtijo od 15-20 kWh/100 km, poraba dizelskih avtov pa se giblje od 5-6 l/100 km, mislim da je od tu naprej izračun preprost.
Še bolj točne podatke je izmeril (ocenil)
ADAC s svojim eco testom, kjer so vključili še predelavo in transport od črpanja nafte, so pa vrednosti za nemško elektriko, nekaj primerov:
-
Nissan Leaf - 109,9 g/km
-
Toyota Prius 1.8 Hybrid - 128,0 g/km
-
VW Golf 1.6 TDI BMT - 143 g/km
-
VW Golf 1.2 TSI BMT - 154 g/km
Zanimivo je tudi to, da je TSI po kriterijih ADAC bolj čist od 1.6 TDI, sicer ne po CO2 ampak so ostale emisije zgleda to prednost izničile.
Kar se pa teoretične porabe tiče v odvisnosti od hitrosti in pri 42 % izkoristku bi mogli dosegati tele vrednosti:
http://ecomodder.com/forum/too...mToStep=5-200-5
sedaj se naj pa vsak vpraša kakšne porabe se dosega v praksi, sploh pri kakšni mestni vožnji in kratkih razdaljah ko motor še ni ogret in ne dosega niti 30% izkoristka v idelanih pogojih.