Citat:
Uporabnik ginek pravi:
Citat:
Uporabnik model1a pravi:
pol če maš automatika si ga pa naj..... v vsakem primeru predvidevam? al maš pa orto pospeške
Tud avtomatik ima ročico s katero lahko prestaviš iz D v N.
Drugače meni se je pred davnimi časi na avtocesti zgodilo natanko to v Sierri 1.8TD, brez napovedi, iz čistega miru, nikoli prej ali kasneje. Takrat še katalizatorjev in DPFjev ni bilo, za mano je bila dimna zavesa. (K sreči se je avto sam normaliziral, po moje je bil kriv relativno hitro vožen dolg ovinek).
Ne, napetost polnjenja alternatorja sta hotela zmeriti.Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Ja elektrike je zmanjkalo-svečke, cin špula, štarter..
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
odjebal turbino, avto turira v iberture dokler ne skur vsega olja, s klučam ga ne morš ugasnt, rešitev je da fukneš v brzino nogo na premzo pa spustiš kuplung da ga ubije....
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Meni je moj mehanik povedal, da se mu je to naredilo dvakrat v zivljenju. Obakrat so mu sle dlake pokonci, menda se avto tako zivalsko dere, da ni za opisat.
Imam takega potencialnega kandidata doma.
LP,
PIC
Ne, bo požrlo cunjo in motor bo divjal naprej ...Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik boc pravi:
.... in ti potegne cunjo notri ...Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sej traktorji (vključno s trakorskimi dizli v avtomobilih) imajo loputo za zrak in preko tiste tudi motor ugasneš. Enako bi lahko pri sodobnih motorjih naredil, pač zatlačiš nekaj v cev za vstop zraka, crkne takoj.
ja in? bolje cunja v turbini kot hin motor. Najboljši način ti je to da blokiraš dovod zraka. Če je turbo pač žrtev jebat ga.