Diesel ali bencin?

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Ker sem popoldne vsaj 3x na teden zadaj zapel še prikolico in naredil še kakšnih 200 km. Za na šiht pa trenutno kombiniram kolo/bus/1.2 bencinski tricilinderc. Popoldne in za vikend pa 1.9 TiD, ki požre med 7 in 7.5, vožnje večinoma daljše od 50 km.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Sam imam JTDja, letnik 2004, zadnji iz 8 ventilske serije, 85 kw.
Enako mašino imam v Stilu MW. Relacija Litija-Lj (Bežigrad-Center-Šiška)-Litija vsak dan ob vožnji po omejtivah in v 90% naložen z 4 odraslimi osebami, poraba 5.5. Če se vozim sam BP 5 litrov.

Tako, da Valhalla ni samo TDI varčen. Dizla je treba znat vozit
smile-1.gif


Po mestu (center Lj, med delavniki) so mi vsi službeni dizli (TDCI,TDI,JTD,CDI,dCi) porabili od 8 litrov naprej, s tem da dizla ZNAM vozit. Pač sta dizel in bencinar za po mestu in povprečni hitrosti 15km/h (center LJ) isti drek
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
hmmm, jaz ga na 5 litrov ne morm spravit...:) Edino relacija, 5.prestava okrog 80kmh povprečno....ja sej, tko se pa vozi iz Litije do lj.,
smile-1.gif

Drugače pa za pod 6 je treba bit zelo nežen na gasu.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
@Valhala:"pri relacijski vožnji pa porabijo toliko kot Volkswagnov antični 1.8T bencinar." TOČNO!!! da ne omenjamo daljših zobnikov pri 1.8T prečnih ki za borih 100€ naredijo bistveno razliko,pa še menjava je opravljena v pol ure:)

kar se tiče znanja vožnje dizla: z vseostrejšimi EURO normami se tlaki višajo, luknjice v šobah manjšajo, vse več je sistemov za regeneracijo itd., št.vbrizgov je vse več; avto žre vse več svoje svinjarije preko EGRja:
kdor vozi modernega dizla kot golf 2 dizelco se zna kmalu srečati z visokimi stroški popravila, ker modernega dizla je treba POHODIT - in dokler se uporabniki omenjenih vozil ne bodo tega zavedali, bodo diesel servisi imeli ogromno dela:)
Da ne omenjam da smo banana republika na področju kvalitete dizelskega goriva

še vedno sem mnenja da so turbobencinci pri VAG grupi eni izmed boljših motorjev, pa naj bo to stari AGU 1.8T ali novejši 1.4 turbo-kompresor
po debati z lastniki večjih diesel servisov po SLO pa kakega CRja znamke VAG ne bi kupil, črpalka-šoba tehnologija je še vedno dovolj dobra zame:) počasi si sestavim mali električni avto za fure do 100 km /dnevno
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
No Hondi, ne ravno pretiravat s tem da je treba dizle ultra gnat, če smo iskreni večina napak nima veze z vbrizgom na modernih dizlih... Če na 2.0 TDI pikajo motorji nima to veze z gnanje, če crkujejo turbine to nima veze z gnanjem itd... Ne poznam nikogar na novejšem dizlu ki bi imel neke ultra težave z sistemom vbrizga... Pusti zdaj ti Renaulte... govorim o pravih avtih....
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
@all

se pravi, da če imam na toyoti verso 1.8 bencinar pri povp.hitrosti 29km/h porabo 8,5 litra, to niti ni slabo.

@valhalla želel si odgovore in dobil jih si. So te pa v celoti demantirali.

Toyota Avensis dizel s 177KM mi je po 125kkm pila točno 6,95litra. Podatki so na spritmonitor.de
Večino poti sem naredil na relaciji 8km z malo mesta. Veliko sem uporabljal webasto.
So pa primerki ki so žrli noro dosti. Težko pod 8, ampak te zadeve je treba popravit, ker so bile napake na turbinah in 5 šobi, ki je čistila DPF filter.

Kolega se z njo sedaj vozi v službo relacija 45km(polovica avtocesta 110 na tempomat) v eno stran, poraba 5,8-6 litrov umirjene vožnje.

Prius mi sedaj pije 4,3L, pozimi bo cca 5L. Rekord Priusa imam 3,8L pri, povp.hitrosti 98km/h, samo avtocesta in ravnica.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Pa menda ja vpliva tudi moč motorja in ne samo gorivo pri porabi oziroma primerjavi med vozili?

Moja astra 1,6 16v (100 konjev) bencinc ga pije od 7-8 na rezervar ,odvisno od relacij ,pa ga ne šparam prav nič.......za primerjavo lahko dam stilota 1,9 jtd (115 konjev) ,ki je bil nekaj časa pri hiši in je pil od 4 - 5 , spet odvisno od relacij.

He he...je pa stilo imel porabo ko smo se vozili po ulici v prvi prestavi nekje nekih 20 na uro...je bla poraba 22 litrov :D (po števcu)

Ne glede na vse bi jaz vseeno vzel bencinca ali pa turbo bencinca...vsaj meni bolj sede.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No Hondi, ne ravno pretiravat s tem da je treba dizle ultra gnat, če smo iskreni večina napak nima veze z vbrizgom na modernih dizlih... Če na 2.0 TDI pikajo motorji nima to veze z gnanje, če crkujejo turbine to nima veze z gnanjem itd... Ne poznam nikogar na novejšem dizlu ki bi imel neke ultra težave z sistemom vbrizga... Pusti zdaj ti Renaulte... govorim o pravih avtih....
renault uporablja DELPHIjev starejši sistem CR vbrizga - isto znamko je "fasal" tudi VW - npr POLO BLUEMOTION z 1.2 3 valjnikom in DFP6 enobatno črpalko z do 2000 bar tlaka

nisem nikjer napisal ULTRA GNAT, vsekakor pa gre za normalno uporabo na AC ne neko cijazenje v obratih do 2400 ali neprestani vožnji po mestu kjer pogoji za regeneracijo niso skoraj nikoli doseženi

da o mašenju FAP filtrov in EGRjev (tudi 3.0 TDI in 2.7TDI rado maši cev iz izp.kolektorja do EGR ventila, potem pa javlja napako za izp.pline ali paca dušilno loputo) ne govoriva

hočem samo povedati, da bo v prihodnosti prihajalo do okvar zagotovo zaradi vse večje sofisticiranosti sistemov (vse večji tlaki) - če pa k temu pridamo vožnjo v stilu golfa 2 diesel je odgovor kot na dlani
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja itak, to pa se razume da tak način ni "balzam" za te dizlaše.. Jaz sem te pač razumel da so zaradi tega ultra težave na vbrizgu... Sicer pa sem enkrat informativno nekaj iskal za EGR ventil za mojga Audija 2.7 TDI in nisem na googlu našel nič napisanega o tem da sem že podvomil če sploh ta motor ima EGR ventil
smile-1.gif
Nisem na googlu zasledil niti ene taževe da bi kdo imel z EGR na teh motorjih (2.7 ter 3.0 TDI) še manj pa sem zasledil da bi se kje kak EGR prodajal, ali rabljen ali nov...
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Večina teh motorjev je povezana z avtomatskim menjalnikom in ne ročnim. Je malce težko se cijazit pri 1400 obratih.

Obstaja morda kje statistika, kolikšen delež okvar EGR, DPF imajo avtomobili z ročnimi menjalniki?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ja itak, to pa se razume da tak način ni "balzam" za te dizlaše.. Jaz sem te pač razumel da so zaradi tega ultra težave na vbrizgu... Sicer pa sem enkrat informativno nekaj iskal za EGR ventil za mojga Audija 2.7 TDI in nisem na googlu našel nič napisanega o tem da sem že podvomil če sploh ta motor ima EGR ventil
smile-1.gif
Nisem na googlu zasledil niti ene taževe da bi kdo imel z EGR na teh motorjih (2.7 ter 3.0 TDI) še manj pa sem zasledil da bi se kje kak EGR prodajal, ali rabljen ali nov...

www.dieselschrauber.de
http://community.dieselschrauber.de/viewtopic.php?t=22271
http://community.dieselschrauber.de/viewtopic.php?t=24130&highlight=bmk
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
1.9TDi WV Bora letnik 1999, 17km, od tega 6km mesta, ostalo ravnine z enim manjšim vzponom, poraba vedno pod 5L, najmanj pa 4.3L.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Že že ampak še vseeno mi ni jasno kaj mi hočeš povedat z zgornjimi tremi linki ?
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik predator pravi:Dizla je treba znat vozit
smile-1.gif
Evo, to je isto kot VTI. Treba znat vozit.
grin1.gif


Drugače pa se strinjam s Hondijem. Novejšim dizlom je treba vsaj občasno spustit malce dušo, da zadihajo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Že že ampak še vseeno mi ni jasno kaj mi hočeš povedat z zgornjimi tremi linki ?
smile-1.gif
s predpostavko da razumeš nemško in da si si prebral kar je na dveh linkih in še vedno ne veš kaj ti hočem povedati - potem ti ne morem pomagati, žal:)
HINT:egr