Enako mašino imam v Stilu MW. Relacija Litija-Lj (Bežigrad-Center-Šiška)-Litija vsak dan ob vožnji po omejtivah in v 90% naložen z 4 odraslimi osebami, poraba 5.5. Če se vozim sam BP 5 litrov.Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Sam imam JTDja, letnik 2004, zadnji iz 8 ventilske serije, 85 kw.
renault uporablja DELPHIjev starejši sistem CR vbrizga - isto znamko je "fasal" tudi VW - npr POLO BLUEMOTION z 1.2 3 valjnikom in DFP6 enobatno črpalko z do 2000 bar tlakaCitat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No Hondi, ne ravno pretiravat s tem da je treba dizle ultra gnat, če smo iskreni večina napak nima veze z vbrizgom na modernih dizlih... Če na 2.0 TDI pikajo motorji nima to veze z gnanje, če crkujejo turbine to nima veze z gnanjem itd... Ne poznam nikogar na novejšem dizlu ki bi imel neke ultra težave z sistemom vbrizga... Pusti zdaj ti Renaulte... govorim o pravih avtih....
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ja itak, to pa se razume da tak način ni "balzam" za te dizlaše.. Jaz sem te pač razumel da so zaradi tega ultra težave na vbrizgu... Sicer pa sem enkrat informativno nekaj iskal za EGR ventil za mojga Audija 2.7 TDI in nisem na googlu našel nič napisanega o tem da sem že podvomil če sploh ta motor ima EGR ventilNisem na googlu zasledil niti ene taževe da bi kdo imel z EGR na teh motorjih (2.7 ter 3.0 TDI) še manj pa sem zasledil da bi se kje kak EGR prodajal, ali rabljen ali nov...
našel v googlu treba ločit uporabno od smetja...Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
?
Evo, to je isto kot VTI. Treba znat vozit.Citat:
Uporabnik predator pravi:Dizla je treba znat vozit
s predpostavko da razumeš nemško in da si si prebral kar je na dveh linkih in še vedno ne veš kaj ti hočem povedati - potem ti ne morem pomagati, žalCitat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Že že ampak še vseeno mi ni jasno kaj mi hočeš povedat z zgornjimi tremi linki ?