Diesel ali bencin?

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
A res? Meni se zdi 6 litrov kar malo preveč, glede na to da je to mestna vožnja in je omejitev 50kmh. Res da je 10 semaforjev vmes, ampak saj ujameš zeleni val.

LP
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
A res? Meni se zdi 6 litrov kar malo preveč, glede na to da je to mestna vožnja in je omejitev 50kmh. Res da je 10 semaforjev vmes, ampak saj ujameš zeleni val.

LP
Odvisno. Če govorimo o 5km mestne vožnje potem je tukaj pomemben faktor in sicer neogret motor. Če govorimo o 50km mestne vožnje izven rush hour, potem zna bit še kaj manj. Če pa o vožnji v rush hour potem pa še več.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.123
113
KSZ

Kaj filozofirate no? TDI porabi 7dcl (vroč) do 12dcl (hladen) v eni uri v prostem teku. Kakšnih 10l/100km pri 5km mestne vožnje? Če vozite druge dizle nič ne rečem, imajo tudi porabo kot bencinarji.

Razni Hondini, Toyotini in Mazdini dizli, ki so kao najboljši (ja seveda
grin1.gif
na Alterju je najboljši še celo JTD, še malo pa bo zraven še dCi), pri relacijski vožnji pa porabijo toliko kot Volkswagnov antični 1.8T bencinar. Vsi omenjeni so turbo motorji moči od 120 do 150KM.

Nazaj na temo... TDI-ju nima kaj biti za 5km mestne vožnje in imel bo nizko porabo (tudi če si budala bo ostal pod 7l/100km). Lahko pa še drugi iz svojih izkušenj napišete za druge dizle.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Evo, moje izkušnje z vag 1.9tdi. Poletje, rush hour v Ljubljani, zunaj 35 stopinj (klima laufala na full), poraba po prevoženih 20km je bila nekaj čez 8 litrov. Drugače je pa bil kar varčen.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Sam imam JTDja, letnik 2004, zadnji iz 8 ventilske serije, 85 kw. Koliko troši po mestu ne vem točno ( in tudi ostali ne, edino, če ste dejansko vozili CEL tank po mestu).
Lahko pa povem sledeče. Do službe imam dobre 3 kilometre. Tedensko naredim še dve do tri daljše fure po 55 kilometrov v eno smer. 60 litrski tank mi zdrži za cca 10 dni.
Povprečna poraba je 6.7 l v zadnjih dveh letih odkar imam avto.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Še ena iz prve roke. 1.9 TDI (115 KM PD, AJM motor v passatu). Sem se nekaj let vozil 6 km daleč, poleti in pozimi, ob sedmih tja, ob treh nazaj, vmes nikamor. Po BC je kazal porabo okol 7.5. Crknilo pa tudi ni nič. Se pa seveda ne ogreje, to pomeni da zebe celo pot. Za razliko od 1.2 bencinskega mlinčka, pri katerem mi nekje na 3/4 poti začne toplo pihat.
cheer.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
KSZ

Kaj filozofirate no? TDI porabi 7dcl (vroč) do 12dcl (hladen) v eni uri v prostem teku. Kakšnih 10l/100km pri 5km mestne vožnje? Če vozite druge dizle nič ne rečem, imajo tudi porabo kot bencinarji.

Razni Hondini, Toyotini in Mazdini dizli, ki so kao najboljši (ja seveda
grin1.gif
na Alterju je najboljši še celo JTD, še malo pa bo zraven še dCi), pri relacijski vožnji pa porabijo toliko kot Volkswagnov antični 1.8T bencinar. Vsi omenjeni so turbo motorji moči od 120 do 150KM.

Nazaj na temo... TDI-ju nima kaj biti za 5km mestne vožnje in imel bo nizko porabo (tudi če si budala bo ostal pod 7l/100km). Lahko pa še drugi iz svojih izkušenj napišete za druge dizle.

hysterical-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Še ena iz prve roke. 1.9 TDI (115 KM PD, AJM motor v passatu). Sem se nekaj let vozil 6 km daleč, poleti in pozimi, ob sedmih tja, ob treh nazaj, vmes nikamor. Po BC je kazal porabo okol 7.5. Crknilo pa tudi ni nič. Se pa seveda ne ogreje, to pomeni da zebe celo pot. Za razliko od 1.2 bencinskega mlinčka, pri katerem mi nekje na 3/4 poti začne toplo pihat.
cheer.gif

Zdi se mi malo veliko, verjetno nimaš najlažje noge.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
JAz sem pa skozi milsil, da Variable Valve Lifting(Camshaft..itn.) pokurijo manj , kot navadni 1.8 TURBO motorji....
sprasujem se.gif

Očitno se motim...
hysterical-1.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.123
113
Lahko tudi sam narediš konkretno primerjavo med recimo Toyotinim dizlom 2.2 in VW 1.8T iste konjenice. Ali se tebi zdi normalno, da imaš dizla in da ti porabi skoraj toliko ali pod določenimi pogoji praktično enako kot turbo bencinar? No, meni se ne.

Predlagam, da zaključimo primerjave, ker je že prišel VTEC zraven
grin1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
KSZ

Kaj filozofirate no? TDI porabi 7dcl (vroč) do 12dcl (hladen) v eni uri v prostem teku. Kakšnih 10l/100km pri 5km mestne vožnje? Če vozite druge dizle nič ne rečem, imajo tudi porabo kot bencinarji.

Razni Hondini, Toyotini in Mazdini dizli, ki so kao najboljši (ja seveda
grin1.gif
na Alterju je najboljši še celo JTD, še malo pa bo zraven še dCi), pri relacijski vožnji pa porabijo toliko kot Volkswagnov antični 1.8T bencinar. Vsi omenjeni so turbo motorji moči od 120 do 150KM.

Nazaj na temo... TDI-ju nima kaj biti za 5km mestne vožnje in imel bo nizko porabo (tudi če si budala bo ostal pod 7l/100km). Lahko pa še drugi iz svojih izkušenj napišete za druge dizle.

Se moram še pridružiti splošenemu valjanju od smeha
hysterical-1.gif


Zdaj pa izkušnje. Do pred kartkim vozil "španski Audi/VW" tj. Leon 1.9 TDi "dvignjenega" na 140 PS - pretežni del relacijske vožnje, čez teden pa v glavnem kuča - poso (3 km), povprečna poraba "overall" 7,4 l/100 km (nimam najlažje noge
grin1.gif
) - vendar poraba "samo" kuča - poso 8-9 l/100 km (enako sedaj - žena vozi avto doma - in spet kuča - poso). Tako visoka poraba izhaja zgolj iz tega, da pač neogret dizel "žre". Je pa nekaj kar me fascinira na tem motorju - vožnja regionalna cesta, stil vožnje "boli me poraba" (tj. sploh ne razmišljam, da bi šparal) - in je poraba med 4,5-5 l/100 km. Poraba pa "drastično" naraste nad 130 km/h in kot že zgoraj povedno - ko je motor hladen.

Danes vozim Mazdo - CD140 (2.0 dizel - 140 PS) - enak stil vožnje, avto nekaj težji kot Leon - povprečna poraba 6,6 l/100 km - razlika 0,8 l/100 km gre po mojem pripisati:
1. boljši motor kot VW
grims-1.gif

2. boljše izračunano prestavno razmerje
3. avto je opremljen z dodatnim grelcem motorja ("webasto"), ki motor v roku 3-4 minut ogreje na delovno temperaturo

Da zaključim - Leona "vozil" 5 let - sedaj 150.000 km - do danes samo redni servis (lažem - hladilnik je spustil - kamenček na AC prebil), Mazda (letnik 2008 - danes 140.000 km) - do sedaj samo redni servisi. (pri obeh seveda zavorne ploščice in diski - ampak to je itak potrošni materijal).
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Ne bluzi. Debata je o kratkih vožnjah z mrzlim motorjem. Toliko je (kot sem napisal) pokazal BC. Se pravi zjutraj ko sem štartal je kazal okol 9 in do službe prilezel na nekih 7.5, včasih manj včasih več. In podobno nazaj grede. Drugo pa je ko sem se "v nedeljo peljal na morje" in je kazal med 5 in 6. S težko nogo pa dvomim da bi imel po 330k km še prvo turbino, sklopko,....sploh pa,....mrzel dizel in težka noga?
bonk.gif
....jaz se v tistih 7 minutah vožnje tudi zbudim ne, kaj šele da bi se šumahera špilal.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.123
113
hysterical-1.gif


Dodali smo še čipano verzijo, predvidevam da istega motorja, kot ga imam jaz. Zanimivo, na isti kilometrini imava "overall" razliko v porabi 2,14l/100km. S tem, da naj bi čipana izvedba pripomogla k nižji porabi. Tako je tukaj slišat.

Vidim, da nisem naredil svojega "point-a". Počakajmo, da pride še lastnik dCi-ja, s svojimi utemeljitvami s predpostavko, da mu uspe natankat dovolj kvaliteten dizel, da sploh lahko še ropoče po forumu.

Še zadnji moji stavki v tej temi, potem si pa kar dajte duška: TDI-ja sem nabavil, ker je prvak v najnižji porabi in zato tudi vozim dizla (stat v podpisu). Za vse ostalo je kvaliteten bencinski motor.

Še veliko varno prevoženih kilometrov vam želim...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
Moram te še enkrat dregniti
wink-1.gif
.

1. Ob spremljanju porabe še poglej povprečno hitrost za enako obdobje - po mojih izkušnjah (pa velja približno enako za VW ali Mazdo):
<40 km/h - 8-9 l/100 km
70-80 km/h - 4-5 l/100 km
>110 km/h - 8-9 l/100 km

2. še malo matematike - sam praviš da TDi v prostem teku porabi 12 dcl/1h - koliko časa pa rabiš med rushhour za 5 km po mestu? 15 min? 10 min? Povprečna hitrost v mestu je 30 km/h - ob "normalnih" pogojih (kar pa rushhour ni!) - se pravi nekje med 10 in 15 minut je realni čas "vožnje" (če se temu lahko tako reče). V teh 10-15 minutah in teh pogojih (večinoma stanje) TDi ne doseže delovne temperature - torej "pije" teh 12 dcl/1 h (v bistvu še nekaj več, ker je le vsake toliko pod "obremenitvijo").
Torej - 15 min => najmanj 1/4 od 12 dcl = 0,3 l - pa nisi naredil niti km! Optimalna poraba 5 l/100 km - to bi pomenil, da spije v teh 5 km 0,25 l dizla - torej skupaj 0,55 l na 5 km => 11 l/100 km.
Priznam, da sem malo "navijal" - ampak resnica bo pa nekje okrog 9 l/100km (seveda če bi se vozil izključno tako relacijo).

Pa za konec - ne pravim jaz (in tudi večina tukaj kolikor sem videl), da je TDi slab motor (sicer ga ne bi obdržal pri hiši) ali da ima veliko porabo - vendar bo vsak motor pod tako "neugodnimi" pogoji imel visoko (višjo) porabo (seveda z dodatkom, da se "manjši" motorji hitreje ogrejejo in s tem hitreje pridejo v optimalno področje delovanja).
Mazda pa je naredila "korak naprej" (pa niso edini
smile-1.gif
).
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Če bi meni avto toliko pokuril bi ga peljal na servis
evil.gif


No pri meni se turbina zalaufa nekje na 1700rpm, ker je pa omejitev 50, sploh ne dosežem teh obratov več ali manj. Mislim, da če se cel mesec vozim samo v službo in nazaj da imam porabo še manj kot 6 litrov...

Če bi mi pa kuril 8 kot nekaterim bi ga že zdavnaj ali prodal, ali popravil
evil.gif


Najraje bi se pa vozil z avtobusom samo mi vozni red ne odgovarja pa še zaradi narave dela to ni dobra varianta - večkrat delam nadure.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ne bluzi. Debata je o kratkih vožnjah z mrzlim motorjem. Toliko je (kot sem napisal) pokazal BC. Se pravi zjutraj ko sem štartal je kazal okol 9 in do službe prilezel na nekih 7.5, včasih manj včasih več. In podobno nazaj grede. Drugo pa je ko sem se "v nedeljo peljal na morje" in je kazal med 5 in 6. S težko nogo pa dvomim da bi imel po 330k km še prvo turbino, sklopko,....sploh pa,....mrzel dizel in težka noga?
bonk.gif
....jaz se v tistih 7 minutah vožnje tudi zbudim ne, kaj šele da bi se šumahera špilal.

Nisem mislil nič slabega, vendar meni približno toliko porabi 2,0 bencinar v avtomobilu srednjega razreda. Če so relacija na lokalnih cestah še manj. Na AC se seveda dvigne, če se vozim hitreje.
Zakaj potem dizel ??
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Zlata vreden komentar
hysterical-1.gif
Moja statistika je javna.

Tvoj komentar je zelo zanimiv, kjer trdiš, da dizel rabi emako kot bencinar. Mojo porabo na bencinarju lahko preberš en post višje.
Na primerljivem dizlu pa je realno cca. 1,5 - 2 l manj. Odvisno od vožnje in relacij

Res ne vem od kje nekateri pobirate tako čudne številke, res pa je , da je marsikaj odvisno od stila vožnje.