delovna ura avtomehanika

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Mislim da so plače tam nekje 600-700€ ... pa vsak drugi itak doma še fuša, tko da jim ne gre prav slabo.

Seveda, kaj pa boš s 600 eur plače?!

Sicer pa moraš računat, da delajo vsaj 8 ur v službi in potem še po 4 ure dom, kar pomeni 12 urni delovnih, plus še vikendi.

Glede na to, da gre ves zaslužen denar z nadurami "doma" mimo države, verjemi da se jim splača
wink-1.gif
Če nardi na dan dvourni servis z uro 20€ to pride na mesec 800€, to je pa že ena mal slabša plača inžinerja.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Tester je pri novejših avtomobilih navadni notebook in par kablov. In program seveda.

Ni čisto tako. Lahko je navaden notebook, ampak je za intenzivno uporabo stvar premalo priročna. Zato se imajo dražji testerji kar UMPC. Drga stvar je to, da je daleč od tega, da bi bilo "par kablov". Najvažnejši je vmesnik za komunikacijo med računalnikom in ECU-jem. Sploh pa so tile tipski kabli za vozila nesramno dragi, hvala bogu imajo vsa novejša vozila OBD priključek. Tretja stvar pa je program, ki je daleč od tega, da bi bil poceni in ga je treba večkrat letno nadgraditi, kar stane. Če imaš več testerjev, stroški linearno narastejo. Skratka, s testerji še noben avtoserviser ni zaslužil, so pa nujen pripomoček.
 

Dumber

Fizikalc
19. feb 2008
1.017
4
38
Ptuj
Kako da s testerjem ni mogoče zaslužit. Priklopiš avto in če ti javi napako kje je oziroma v katerem delu motora je ti ni potrebno vsega prešlatat in iskat napake. Tester ti zelo prihrani čas in delo. Sicer pa ja večina avtomobilov že ima OBD konektor tako, da ni potrebno nič kaj kablov samo en kabel in to je to. Ta obd konektor ima pa 80% vozil na naših cestah. Za tale boshov tester je pa zraven program Bosh Esi tronic, kateri je tudi super. Je pa res da tester stane okoli 2000€ program pa pač kako se znajdeš.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
S testerjem neposredno ne zaslužiš, tako kot ne zaslužiš z izvijačem, dvigalom, francozem ... Upam, da veš kaj mislim. Brisanje lučk in servisnih intervalov še zdaleč ne povrne investicije.

Starejša vozila nimajo OBD priključkov in moraš zato imeti vse adapterje (Mercedes, BMW, VAG, Seat, Škoda, PSA, Fiat, Ford, Opel ... azijska vozila imajo sploh svoje priklope). In nikakor nima 80% vozil na cestah OBD priključka.

Najcenejši Bosch KTS 530 stane 1950€ + 20% DDV, pa še to je samo vmesnik, kar se pravi, da računalnik / laptop / UMPC ni vštet. PA smo kmalu na 4k€. Ni pa ta stvar kaj posebej udobna, ker nima niti Bluetootha, tako da je potrebno vlačit vmesnik in računalnik okrog avta. Nekoliko bolj udobne so BT/WLAN zadeve, UMPC pa je še vedno daleč spredaj.

Program pa je potrebno večkrat nadgraditi, pa ne le zaradi novih modelov, ampak predvsem zaradi pokrivanja starejših, saj je na začetku ponavadi pokrit le vbrizg nekega vozila, ne pa tudi Airbag/ABS/BSI/AC sistemi in podobno. Če že omenjaš Boscha je dodaten minus to, da ga MORAŠ nadgrajevati, sicer se ti zaklene.
 

Dumber

Fizikalc
19. feb 2008
1.017
4
38
Ptuj
Ja pri boshu je tako, da na vsake 4 mesece pride ven nova verzija katero če želiš lahko nadgradiš ja. Ja razumem kaj si hoto povedat s tem, da ne zaslužiš neposredno. Glede računalnika pa danes več ni to tako drago. Tako da je čisto dovolj en pc za 100€. Vsaj sam imam take izkušnje. Je pa stvar še vedno bolj udobna od nekaterih drugi upravil v delavnicci
smile-1.gif
Postaviš avto zraven računalnika in kabel skozi okno in je to to.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ja PC za 100€ sicer po performansah zadostuje, se popolnoma strinjam, je pa v praski taka zadeva bolj ali manj neuporabna. Avto moraš v tem primeru obvezno zapeljati v delavnico, na terensko delo lahko pozabiš, na spremljanje parametrov med vožnjo tudi. Poleg tega ti ta avto, ki je parkiran v delavnici jemlje prostor za kakšno drugo opravilo, kar je spet velik minus. Skratka, teh zadev se skoraj ne uporablja več. Popoldanci imajo Bluetooth/WLAN zadeve, ker so cenejše, privatniki & servisi pa ponavadi kar UMPC oz namensko napravo.

Sedaj sva pa že konkretno off-topic.
smile-1.gif
 

passat

Zelenc'
23. jun 2008
5
0
1
Obišči stran
Mene zanima koliko približno stane običajni servis (olje ,filtri) za passat 1.9 tdi 130 ks letnik 2004 ? Cena za pooblaščeni servis oziroma lokalni mehanik ?