DARS oz ali mi zna kdo razložit

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Mato pravi:
To ni problem neprilagojene hitrosti, ampak premajhna varnostna razdalja.
Evo, če bi delali na tem, ne bi rabili nobenih omejitev 60 km/h v modernih tunelih. Še v Karavanškem enocevnem predoru je omejitev 80 km/h. V ostalih predorih pri nam ni nikjer merilcev varnostne razdalje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.058
113
Lahko, da je bil kak voznik tipa lost1, ki je pripičil v tunel 130, naenkrat pred sabo videl tovornjak, poskušal zabremzati, pa mu ni ratalo, ker je samo drselo..
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.462
147
63
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Lahko, da je bil kak voznik tipa lost1, ki je pripičil v tunel 130, naenkrat pred sabo videl tovornjak, poskušal zabremzati, pa mu ni ratalo, ker je samo drselo..

izpod 200 nimas kej delat v tunelu
priden.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.779
180
63
ksz

pri 60km/h pelješ skozi predor, dolg 2,931km 176 sekund. Pri 100km/h, pelješ skozi isti predor 105 sekund, torej 71 sekund manj. Lani je skozi Trojanski predor v obe smeri peljalo 8,3 MIO vozil. Ljudje se tako zaradi omejitve 60km/h izgubili 163694 ur, kar pri bruto dodani vrednosti na zaposlenega v Sloveniji (37kEUR letno pa bi morali vsaj še 1x toliko), pomeni cca. 2,9MIO EUR. Torej ta beton nas samo v Trojanskem tunelu stane skoraj 3 MIO EUR letno. Zdaj pa mene zanima, kdo nam to plača? DARS, Zidar, Italijani, EU?
In zakaj tega betona čimprej ne zamenjamo?

lp
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.156
11.033
113
kod Džej-Zija
Nekako bi še bila smiselna računica, če bi skozi tunel vozili samo slovenski državljani. Pa menda veš, da skozi vozi še vse kdo drug, kaj ne?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.058
113
Tale je pa dobra, računica, lahko bi še izračunal, koliko zgubimo, ker ne smemo po AC vozit 200kmh.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Dobro, sicer se na tak način računajo cost-benefit analize, samo tale primer je orenk mimo. Namreč, 60 omejitev ne velja skozi celo leto, ampak recimo največ 5% časa, zato se ta računica konkretno podre. Koliko da bi stalo asfaltiranje ali zamenjava betonske podlage? Nekaj milijonov zihr, pa zaradi tega ne bi kaj dosti profitiral. Manj bi stala bolj smiselna prometna in hitrostna ureditev, pa še bolj učinkovita bi bila, ampak o tem sem že napisal dovolj in dokler nam vladajo pravniki in FDV-jevci, iz tega pač ne bo nič.