Danes popoldne (29.12) čez Ljubelj

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Težko verige natikat, če jih ni v prtljažniku
wink-1.gif

Že prvič je bila izkodišča točka praktilno optimalna, "ravnica" na ovinku - ko je zdrsnilo, je ASR začel dušiti. Če bi mi prej kapnilo gleda ASR-ja, bi šlo mogoče čez že prvič.

Ko sem se spuščal, je na ovinku in malo pod njim čakalo že 5 avtomobilov. Ni bilo kaj dosti možnosti za drugi poskus.

Mi ni niti malo žal za izgubljeno dodatno uro, niti za plačilo tedenske vinjete in tunela. Prišli smo domov, avto je cel... dobra ura in 14 EUR je nizka cena v primerjavi z množnimi posledicami

drugič pojdi čez koroško
grin1.gif


prišparaš tunelnino in vinjeto - je pa 1 urca do raven, pa potem slaba ura in pol do LJ. Razen če si daleč severno od LJ doma.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.140
11.010
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
to da asr zamori avto je popolnoma normalno.
konec koncev jemle gas, da se kolesa ne sučejo. če pade v nizke obrate kjer ni dovolj navora bo mašina še komaj kaj sukala. na dizlih ni tolk opazno kot na bencinerjih.
jaz recimo na 1.4 16v g puntotu z vklopljenim asrom v breg ne morem, ni šanse ker ko padejo obrati pod 2000 lahko kr zaklučimo. na lybri 1.9jtd pa ni blema ker ma dovol navora, da še nekak životari mašin in vleče naprej.

Pravo nasprotje od tega je ASR v Scenicu prejšnje generacije. Mašina 1.9 dCi, 130 KM. Kakšna beda je za vozit v klanec, se ne da povedat. ASR ni izklopljiv (tudi ESP ne), mašina je do 2000 obratov dobesedno mrtva in se prav hitro lahko zgodi, da zaradi tega crkne. Sem ga moral gnati v zasnežen klanec v 1. s konkretnimi obrati, da mi ni crknil. Pa še cikcak, ker naravnost ni šlo, je takoj zakopal in elektronika zamorila mašino. Hvala lepa za tako elektroniko.

uf-1.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.704
1.353
113
Brez zamere, vendar se kot kaže ne voziš kaj dosti po snegu. Kakor so ti rekli in škoda, ker se nisi spomnil tudi sam. Ko si se obrnil bi samo v rikverc dal in bi bil brž čez. To je problem vseh vozil na prednji pogon in z večino teže spredaj ter v kombinaciji s širokimi gumami.

Obratno bi bilo če bi bil z majhnim jajčkom in z ozkimi gumami. Se ne bi ustavil.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.513
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Jaz sem sel iz Celovca okoli 15 ure... Malo je sicer drselo po klancu navzgor, problemov pa ni bilo... Zadnji klanec je sicer kopalo... A je slo tudi z vkljucenim TCS-om... Doma sem bil nekaj minut cez 16 uro...
wink-1.gif
. Sem mislil, da bo vec problemov, ker imam zimske gume, ki gredo spomladi v reciklazo... Pa tudi ravno najozje niso (Dunlop SP Wintersport M3 - 225/45 R18)... Sem se pa gostilni Deutscher Peter ustavil na cikpavzi, ker sem imel pred seboj enega "meckaca" s Kio Ceed karavan, ki je vozil tako pocasi, da je bilo se celo v klanec treba zavirati..... in ni bilo niti mozno vzeti pravi cas zalet...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
@Valhalla: nimam kaj zamerit. Po snegu mi ni problem voziti, vendar ne čez prelaze. Tu sem (očitno) neizkušen, zato pa vprašam, da kaj izvem
wink-1.gif
Poleg tega imam poznam občutek, ko ti avti začne drseti po hribu navzdol - pa ne moreš nekakor preprečiti.
Mi je pa sedaj jasno, da bi tistih nekaj 10 m brez težav prevozil vzvratno. Ampak kakorkoli - meni je bistveno, da smo prišli domov zdravi (in s celim avtom).

@Jest: Mi smo krenili iz Celovca nekaj minut pred pol četrto. Glede na hitrost oprijemanja snega na cesto, kar sem opazil, ko smo se spuščali, sem prepričan, da bi 10-15 minut brej brez večjih težav preplezali čez.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
to je problem izvedbe asr. Pač polizdelek. Če je asr pravilno narejen avto ne bo crknil, ker asr dopušča še ravno minimalni zdrs.
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
ksz

Še en trik, ki pride prav, če ima eno kolo vsaj malce oprijema, drugo pa se vrti v prazno. Z levo nogo rahlo pritisneš zavoro, da se začneta obe kolesi vrteti z enako hitrostjo. Pri pogonu na zadnja kolesa je še lažje, rahlo zategneš ročno (če je še klasična, mehanska). Meni je že večkrat pomagalo.
 

TheMan

Pripravnik
6. mar 2008
376
0
16
KSZ

Res ne vem kakšne polizdelke vozite. Meni nikoli ni bilo potrebno izklapljati ASR, prišel sem pa povsod. S službeno Octavio sem prišel tudi v največjem snegu do strank - tako da so mi pravili Yeti (še preden je škoda pogruntala tega prikupnega SUV-a). Nemalokrat se mi je zgodilo da sem se na poti v dolino umikal snežnemu plugu.

https://www.youtube.com/watch?v=jYEUpZhxrpI Ena predstavitev na terenu kateri je 3x bolj zaheban od realne situacije na cesti.
 

Alijen

Fizikalc
25. jan 2009
1.343
5
38
V goricah
Malo offtopic
Foter ma na octavii samo ASR jaz mam na Corsi ESP če imaš samo en sistem kaj od tega je potem boljše imeti? Pa ne mislim za divjanje.

Kar se asrja tiče a ni to v bistvu pripomoček ki ti pomaga da avto lažje premaguje klance ker ne drsi? Vsaj v octavii dela na tak način.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.140
11.010
113
kod Džej-Zija
ASR je vedno del sistema ESP, ti torej to na Corsi v vsakem primeru imaš. Sicer je pa ESP sestavljen iz več sistemov, ki bolj ali manj bazirajo na ABSu.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
ASR - Anti-Slip Regulation

ESP - Electronic Stability Program

Ja, ASR je točno to, kar si napisal. Ko prehitevaš na gladki podlagi je zakon, ko ti elektronika vse pobere.
grin1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.140
11.010
113
kod Džej-Zija
To seveda ne drži. Vsak elektronski sistem ima malo zamika. Potem je še odvisno, kako je algoritem napisan in koliko drsenja dopušča. Še vedno se pa da s polnim gasom skoraj z vsakim ASRom kopati. Pa seveda je odvisno tudi od gum, koliko oprijema sploh nudijo. Kako so ti sistemi včasih neuporabni, lepo pove podatek, da je v navodilih prejšnjega Toleda pisalo, da v primeru snega izklopi ESP.

13.gif


Pravi sistem proti zdrsu je samo zapora diferenciala, po možnosti s štirikolesnm pogonom.
 

Alijen

Fizikalc
25. jan 2009
1.343
5
38
V goricah
Torej ma foter bolje narejen sistem asr kot jaz
smile-1.gif

Ok dost offtopica.

Enkrat bi moral probat s to malo corsico prit nekam gor po zasneženem pa da vidimo kak se obnese
smile-1.gif
 

Dacho

Fizikalc
5. sep 2007
1.872
1
38
45
Ljubljana
Jaz sem sel vceraj po cetrti v Celovec in sem srecal nekega bogega BMWja na predzadnjem klancu kako se matra na mestu, za njim pa sta stala se Scenic pa se en avto mislim da. Je bila kar jeba. Jaz sem prisel brez tezav do Celovca, edino tisti taveliki ovinek po galeriji, so mi kolesa malo blokirala a sem normalno prisel cez. Domov sem sel pa kar na Karavanke (sem bil prejsnji vikend na Dunaju, pa vinjeta se velja), s polnim avtom se mi ni telovadilo, ceprav so do 11 verjetno ze spucali cesto.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
Tu je prikazan primer, kako z ESPjem lažje spelješ po klancu. PRimer z ESPjem in brez.
Glej od 5:00 dalje
 
Nazadnje urejeno: