Danes sem se malo po 16:00 vračal iz Celovca čez Ljubelj. Snega kar prijetno padal in se vse bolj oprijemal ceste. Šlo je odlično vse do zadnjega(!) ovinka na avstrijski strani, kjer se je počez premikal BMW. Ko se je nekoliko zravnal, sem ga uspel obiti vendar mi je tik pod vrhom (manj kot 50 m) zmanjkalo oprijema.
Po hitrem postopku sem obrnil, se zapeljal nazaj do Celovca in nato na AC ter čez Karavanke domov. Še ko sem vozil nazaj, je bilo tam pri galeriji, ko sta dve ostri serpentini, zelo "zanimivo". No kmalu po tem, ko sem obrnil sem se spomnil, da bi lahko izključil ASR in bi verjetno prišel čez, ampak takrat je bilo, kar je bilo.
Ker ob spuščanju srečeval še mnogo avtomobilov (brez verig), ki so se pogumno vzpenjali, me zanima kaj se je dogajalo na zadnjem klancu. Ko sem obrnil, je za tistim BMW-jem stalo že kar nekaj vozil. Bel Kangoo je BMW-ja obvozil enako kot sem ga jaz, vendar mu je začelo kopati še precej nižje kot meni.
Domnevam, da bi z novimi zimskimi prišel čez (zimske sem menjal lani in z njimi prevozil 15+Mm), verjetno bi prišel čez tudi, če bi se spomnil izključiti ASR
Je še kdo prečkal Ljubelj po 16:00, kako je bilo?
Po hitrem postopku sem obrnil, se zapeljal nazaj do Celovca in nato na AC ter čez Karavanke domov. Še ko sem vozil nazaj, je bilo tam pri galeriji, ko sta dve ostri serpentini, zelo "zanimivo". No kmalu po tem, ko sem obrnil sem se spomnil, da bi lahko izključil ASR in bi verjetno prišel čez, ampak takrat je bilo, kar je bilo.
Ker ob spuščanju srečeval še mnogo avtomobilov (brez verig), ki so se pogumno vzpenjali, me zanima kaj se je dogajalo na zadnjem klancu. Ko sem obrnil, je za tistim BMW-jem stalo že kar nekaj vozil. Bel Kangoo je BMW-ja obvozil enako kot sem ga jaz, vendar mu je začelo kopati še precej nižje kot meni.
Domnevam, da bi z novimi zimskimi prišel čez (zimske sem menjal lani in z njimi prevozil 15+Mm), verjetno bi prišel čez tudi, če bi se spomnil izključiti ASR
Je še kdo prečkal Ljubelj po 16:00, kako je bilo?