Danes kupljen S6 EDGE

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.384
313
83
Pozdravljeni,

danes je bil kupljen pri Simobilu omenjen telefon in ima težavo s signalom. Namreč sredi Ljubljane ponekod ima signal na minimum in je številka na momente nedosegljiva?

Sim kartica je nova, saj je bila prejšnja tista mikro, ta pa je nano, če se ne motim.

Skratka, nov telefon s kapitalno napako.


Kaj lahko sedaj, nazaj na simobil, se da kaj rešit drugače, me bodo poslali na pooblaščen servis, ...? Kaka beda od Samsunga!


Hvala!
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Se zgodi, mogoče pa je res simka kriva, čeprav dvomim, ker dobiš signal, ki ne prekinja. Zdaj pa boš videl, kolko da samsung na zadovoljstvo stranke oz. kak hitro ti bojo rešli težavo.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.468
447
83
Če ni težava v sim kartici boš uveljavljal stvarno napako in zahteval menjavo z drugim telefonom. Sicer si bodo vzeli čas, ker nekdo (servis) mora potrdit, da je težava v telefonu.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.384
313
83
OK, torej lahko jutri zahtevam menjavo...hvala, upam, da lahko, ker tale jajc res ne mislim cel mesec po servisu vlači. Sicer sem bral da je kahko simka, kakorkoli, upam, da uredim na simobilu. Hvala!
 
Nazadnje urejeno:

ishtar007

Majstr
31. avg 2007
1.367
241
63
Jaz bi rekel, da je sim krivec tvojih težav.
Začasno preklopi network mode na gsm only in poročaj.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.384
313
83
Bo že simobil testiral če hoče, jest nimam znanja ne živcev, ampak kaj lahko če je simka, dajo drugo ali kako, saj je ta vendarle nova par ur?

Sem pa mnenja, če mi je simobil prodal jajca, naj zamenja telefon, s popravilom naj se pa sami ukvarjajo in naj si sami popravijo če hočejo, jest rabim delujoč telefon takoj ko je nov, ne čez en mesec ali dva, razen, če mi ne štejejo položnice, ko je telefon na popravilu!

Kar me zanima je zakonsko, ali je rok za reklamacijo pri njih, lahko zahtevam menjavo, pri njih, servisu ali ne?
 
Nazadnje urejeno:

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.384
313
83
Kaj to pomeni, stvarna napaka in nov telefon ali vračilo kje, servis, simobil? Sicer sem dobil info, iz prve roke, da na Simobilu ne bom rešil nič, oni usmerijo na servis, se pravi pot pod noge do servisa in tam stvarno napako uveljavljat al kako, res nimam pojma, ampak za tako ceno telefona, bi pa res pričakoval, da se da vsaj KLICAT, ampak, kot zgleda, je prioriteta kamera, selfi, sms, ....samo klic ne
frown-1.gif
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
servis mora vseeno dati skozi postopek uveljavitve stvarne napake, vmes naj ti posodijo nek telefon, da si dosegljiv...
še vedno pa lahko "načeloma" ti en drugi model s tvojo simko in kontra sprobajo, pa naj se oni ubadajo. sploh za tako drag model.
torej, ugotoviti na prodajnem mestu kaj je fora.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.468
447
83
Citat:
Uporabnik pleXwriter pravi:
Kaj to pomeni, stvarna napaka in nov telefon ali vračilo kje, servis, simobil? Sicer sem dobil info, iz prve roke, da na Simobilu ne bom rešil nič, oni usmerijo na servis, se pravi pot pod noge do servisa in tam stvarno napako uveljavljat al kako, res nimam pojma, ampak za tako ceno telefona, bi pa res pričakoval, da se da vsaj KLICAT, ampak, kot zgleda, je prioriteta kamera, selfi, sms, ....samo klic ne
frown-1.gif

Ne. Nekdo te želi prepeljat žejnega preko vode. Stvarno napako uveljavljaš pri prodajalcu in za njeno odpravo lahko izbiraš med popravilom, menjavo za nov aparat, vračilom kupnine (ali vračilom dela kupnine, ampak to v tvojem primeru ne pride v poštev) - po lastni izbiri.

Z drugimi besedami: če želiš menjavo za nov aparat, je to tvoja pravica. Seveda prodajalcu to ne diši in bi te rajši poslal na servis uveljavljat garancijo.
 

brunobruno

Fizikalc
3. feb 2012
2.146
50
48
Jaz sem poklical simobil in so mi preko centrale resetirali sim in je kar naenkrat vse delalo.
Meni se je pa prižigal in ugašal, kot v nekem reboot loopu. Ko sem dal sim ven je vse magično delalo. No po klicu in resetu v centrali je po 10min vse delalo ko je treba.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.384
313
83
Pravijo da je težava, ker je vklopljen lte, ko je pa ročno izbran samo navaden signal pa dela.
Je to normalno, da si na 4g nedosegljiv, res je pokritost slabša, ampak da si zaradi tega nedosegljiv? Kako vam dela na 4g in ali morate imeti zato izbran samo GSM signal?
 
22. jul 2007
13.545
1.737
113
124
Citat:
Uporabnik pleXwriter pravi:
Pravijo da je težava, ker je vklopljen lte, ko je pa ročno izbran samo navaden signal pa dela.
Je to normalno, da si na 4g nedosegljiv, res je pokritost slabša, ampak da si zaradi tega nedosegljiv? Kako vam dela na 4g in ali morate imeti zato izbran samo GSM signal?
Mora ti delati, sicer ne vem kako je na samsungu, ampak na htc-ju imaš možnost izbire kot kombinacija 2G/3G/4G in klici normalno delajo.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.384
313
83
Ja saj tukaj tudi, ampak mi ni jasno, če imam zbrano lte sem na momente nedosegljiv, zakaj ne preklopi na navadno oz ali ta preklop slabo dela meni ali vsem in imate zato raje samo gsm signal izbran, da ni težav? Bi telefon sam moral preklopit na gsm, ko ni lte na voljo? Lahko, da je doma signal glih na meji in je na čase zato nedosegljiva št ko telefon preklaplja?
 
Nazadnje urejeno:

srv

Fizikalc
27. avg 2008
1.488
29
48
Glede na vse zgoraj napisano je tukaj bolj problem v Simobilu in ne telefonu. Zgleda,da je realna pokritost z lte slabša, kot oglašujejo. Zakaj pa ne nastaviš, da ti telefon izbira samo med gsm in 3G, saj to je čisto dosti za podatke. Takrat, ko bi res rabil višje hitroszi pa si ročno priklopiš na lte, če vidiš da je signal ok.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.384
313
83
Že že, ni panike, ampak mene zanima, ali sam prklaplja in če, zakaj si nedosegljiv?

Ker, ko izbiraš omrežja, imaš opcije LTE/WCDMA/GSM ali pa WCDMA/GSM. Se pravi bi na LTE moral preklopit če ne dobi na tistega, ki lovi in nebi smel bit nedosegljiv?