Daihatsu Feroza

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Vidim, da ste tu poznavalci raznih terenskih zverin in zverinic...
Mi lahko kdo pove kakšne podrobnosti o "prastarih" Daihatsu-jevih Ferozah. Kakšne so kaj terenske zmogljivosti teh avtov, kaj se rado kvari na teh starinah itd.. Pa zanima me kakšni so ti bencinski motorji, ki so vgrajeni? To so verjetno že vbrizgovalni motorji ali so še z uplijnačem? Pa realna poraba ob cestni vožnji? To, da rade rjavijo pa vem.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Zanimivo, tega pa nisem vedel... Hvala za info. Sicer pa to potem ne more biti ravno slaba roba, a ne?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.058
5.657
113
Mislim da motorji so isti kot od diahatsu aplausa.......tm maš lahko enak motor al na ferg al pa na ajnšpric......mel kolega 2...

Če sta zdržala una leta k se je drag raceal (ok razen sklopke ddddd
smile-1.gif
)......bosta tud tebe
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Feroze, kot si že ugotovil rade rjavijo, to je njihov glavni problem ... pogoni so super, motorji in nasploh mehanika ni problematična, na terenu se obnese odlično, povprečna poraba je 10+, na terenu pri vožnji z reduktorjem še dosti več. Da se voziti tudi s pod deset litri, so pa te avti bolj kot ne za lokalne vožnje, ni to nekaj s čimer bi se vozil po AC.
Dobro je težko dobiti.
wink-1.gif
 

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.682
-523
83
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mislim da motorji so isti kot od diahatsu aplausa.......tm maš lahko enak motor al na ferg al pa na ajnšpric......mel kolega 2...

Če sta zdržala una leta k se je drag raceal (ok razen sklopke ddddd
smile-1.gif
)......bosta tud tebe

V ferozi sta bila mislim da dva motorja 63kw uplinjač ter 70kw ajnšpric.
 

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.682
-523
83
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
Vidim, da ste tu poznavalci raznih terenskih zverin in zverinic...
Mi lahko kdo pove kakšne podrobnosti o "prastarih" Daihatsu-jevih Ferozah. Kakšne so kaj terenske zmogljivosti teh avtov, kaj se rado kvari na teh starinah itd.. Pa zanima me kakšni so ti bencinski motorji, ki so vgrajeni? To so verjetno že vbrizgovalni motorji ali so še z uplijnačem? Pa realna poraba ob cestni vožnji? To, da rade rjavijo pa vem.

Malo še poglej offroad forum je precej napisanega glede Feroz. Predvsem od uporabnika Nebivedu.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik Sonny_Chiba pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mislim da motorji so isti kot od diahatsu aplausa.......tm maš lahko enak motor al na ferg al pa na ajnšpric......mel kolega 2...

Če sta zdržala una leta k se je drag raceal (ok razen sklopke ddddd
smile-1.gif
)......bosta tud tebe

V ferozi sta bila mislim da dva motorja 63kw uplinjač ter 70kw ajnšpric.


Tako je. Fergazerco sem imel 14 let, problemov nobenih, šlo skoraj kamor si hotel.
zmaga.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik Sonny_Chiba pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mislim da motorji so isti kot od diahatsu aplausa.......tm maš lahko enak motor al na ferg al pa na ajnšpric......mel kolega 2...

Če sta zdržala una leta k se je drag raceal (ok razen sklopke ddddd
smile-1.gif
)......bosta tud tebe

V ferozi sta bila mislim da dva motorja 63kw uplinjač ter 70kw ajnšpric.


Tako je. Fergazerco sem imel 14 let, problemov nobenih, šlo skoraj kamor si upal
zmaga.gif
Malo priredil objavo
evil.gif
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Z malo sreče bo jutri pred bajto stala ena zgledno ohranjena 4x4 japonka... ;-)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
Zanimivo, tega pa nisem vedel... Hvala za info. Sicer pa to potem ne more biti ravno slaba roba, a ne?

Motorji imajo kroničen problem pokanja tesnil na glavah in samih glav oz. posledic ki izhajajo ko se meša "vodo" v motor (oz. olje oz. valji). Za razliko od angleških vozil ki imajo enake kronične probeme tu ni problem v samem tesnilu ampak v vodnih kanalih ki so premajhni in se mašijo oz. do določenih delov bloka/glave voda zelo težko teče zato se tesnilo "obremenjuje" (dejansko voda ves čas kuha).

Tako da nakup teh vozil je rizičen ker nikoli ne veš kolikokrat je avto že kuhal oz. metal vodo v valje ali olje. Če se tesnilo sanira takoj ko se pojavi problem načeloma kakšne škode ne more bit, ampak ker so to (bili) delovni stroji se je včasih problem tesnila zanemarilo, motor se je konstantno pregreval ali pa kuril vodo. Posledice so lahko počene glave ali celo bloki, počeni bati, ....

Stare verzije se vozijo po cesti kot kočija (listnate vzmeti) in max. hitrost je samo teoretična če nisi samomorilec. Novejše verzije imajo spremenjeno postavitev vpetja tako da so malce boljše. Aja pa kasnejše verzije imajo dve vrsti pogonov, stalni 4x4 in priklopljiv 4x4. Stalni 4x4 nima reduktorja, motor je pa glede navora tudi bolj japonski tako da za offroad in vleko prikolic se izogibaj teh verzij.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Jaz s ferozo nisem imel razen rje nobenih težav, edino enkrat mi je crknil 4x4, na uradnem servisu so mi to uredili tako, da se je dalo prestavljat iz 2wd v 4wd med vožnjo (prej je bilo potrebno ustaviti, prestaviti ročico pogona, zapeljati nazaj in naprej, da je vklopilo/izklopilo), edino za vklop/izklop reduktorja si moral še vedno ustaviti ustaviti, poraba je bila za to kakšen liter višja. Lokalni mojster mi je po nekaj letih menjal kiler. To pa je to kar je bilo izrednih servisov.
Se je pa treba zavedati da je to "lojterski voz" in ne nek šminkerski suv. Kot drugi avto pri hiši, nekaj let le kot winter wagen nam je služila odlično, pri starosti 21 let je šla v prodajo, zaradi potrebe po malce večjem terencu.
wink-1.gif
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Seveda se zavedam, da je to koreta... Ampak ravno to potrebujem, koreto s 4x4 in nič drugega. Tudi poraba me bolj malo briga, ker bo letno napravila morda 2kkm, 3 bi bilo že zelo veliko. In zato potrebujem nekaj česar mi ne bo škoda. Sicer sem razmišljal o vsem drugem samo ne o Ferozi, pa se je ravno ponudila priložnost za to. Nisem je pa še videl v živo tako, da še ne vem kako in kaj.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
Zanimivo, tega pa nisem vedel... Hvala za info. Sicer pa to potem ne more biti ravno slaba roba, a ne?

Motorji imajo kroničen problem pokanja tesnil na glavah in samih glav oz. posledic ki izhajajo ko se meša "vodo" v motor (oz. olje oz. valji). Za razliko od angleških vozil ki imajo enake kronične probeme tu ni problem v samem tesnilu ampak v vodnih kanalih ki so premajhni in se mašijo oz. do določenih delov bloka/glave voda zelo težko teče zato se tesnilo "obremenjuje" (dejansko voda ves čas kuha).

Tako da nakup teh vozil je rizičen ker nikoli ne veš kolikokrat je avto že kuhal oz. metal vodo v valje ali olje. Če se tesnilo sanira takoj ko se pojavi problem načeloma kakšne škode ne more bit, ampak ker so to (bili) delovni stroji se je včasih problem tesnila zanemarilo, motor se je konstantno pregreval ali pa kuril vodo. Posledice so lahko počene glave ali celo bloki, počeni bati, ....

Stare verzije se vozijo po cesti kot kočija (listnate vzmeti) in max. hitrost je samo teoretična če nisi samomorilec. Novejše verzije imajo spremenjeno postavitev vpetja tako da so malce boljše. Aja pa kasnejše verzije imajo dve vrsti pogonov, stalni 4x4 in priklopljiv 4x4. Stalni 4x4 nima reduktorja, motor je pa glede navora tudi bolj japonski tako da za offroad in vleko prikolic se izogibaj teh verzij.
zmaga.gif

Kolega je že rihtal na svoji ravno tesnilo.
Če se prav spomnim je moral tudi črpalko za bencin zamenjat in je bila neka zelo huda cena, ker se jih ne da dobit rabljenih... Drugače pa izredno zadovoljen z njim.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Ta, ki je v igri ima priklopljiv 4x4 in reduktor, ne vem pa kateri letnik je... kakšno leto čez 1990 najbrž.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
718
98
28
Že že... ampak je treba najprej nekoga, ki to prodaja najti, a ne? ;-))
Zgoraj omenjeni pa je znan in poznan in (upam) tudi zaupanja vreden.