Zanimivi so dolgi hodi podvozja, kar pomeni da je dokaj resen terenec .. pogon je pa itak nissan klasika, ki je vgrajen tudi v reanultovov spako in pa nisanove male SUVe.
Prva prestava naj bi bila krajša in naj bi prevzela nalogo reduktorja, to verjento tudi pomeni da je 2. enaka klasični 1., kar pomeni da podatek o 6. prestavah pomeni samo razteg razmerja navzdol ne pa navzgor (AC in poraba torej trpita).
Skratka verjetno z robustno izdelavo zna vozilo prevzeti nalogo prevoznika tam kje so do sedaj uporabljali 1x dražje terence, po drugi strani pa vseeno v tem segmentu kakšen Jimny še vedno bolj siguren nakup (jasno pa s suzukijem ne dobiš avta, ampak zaboj na 4x4).
Vsaj v slo bo verjetno dobra prodaja, še jst bom mogoče šel probat kako se vozi!
Prva prestava naj bi bila krajša in naj bi prevzela nalogo reduktorja, to verjento tudi pomeni da je 2. enaka klasični 1., kar pomeni da podatek o 6. prestavah pomeni samo razteg razmerja navzdol ne pa navzgor (AC in poraba torej trpita).
Skratka verjetno z robustno izdelavo zna vozilo prevzeti nalogo prevoznika tam kje so do sedaj uporabljali 1x dražje terence, po drugi strani pa vseeno v tem segmentu kakšen Jimny še vedno bolj siguren nakup (jasno pa s suzukijem ne dobiš avta, ampak zaboj na 4x4).
Vsaj v slo bo verjetno dobra prodaja, še jst bom mogoče šel probat kako se vozi!