Dacia Duster

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
17k sigurno starc nebo pocolal za avto ki se bo vozil tu pa tam pa tu pa tam. Za ta denar dobimo novega
rangera, Sportage-ko, Al pa najraje eno lepo X3 2.0d z preverjeno zgodovino...
Mama dela tolko km kot lokalni jager v golfu, torej tam 9-10k letno.

Ampak glede nato da kupuje tu rang 10-12, ga bom vrjetno prec nahcal za to zadevo, sicer se 4x4 ne
nuca ravno vsak dan, ampak tut pride zima
smile-1.gif



Samo poraba bo pa vrjetno "tečna"
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Duster ima menda ročno priklopljiv 4x4, tako da ne bo problem. Za povrh je precej lahek in v velikosti golfa, tako da se za porabo ni pretirano sekirat. Resno razmišljam, da bi ibizo zamenjal s temle stvorom v 4x4 izvedbi
cool-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Tole je z renault.com:


Easy to use

Dacia Duster is easy to drive and not only aimed at all-terrain aficionados. The combination of its low unladen weight (1.180kg in 4X2 - 1,280kg in 4X4) and compact proportions ensure particularly agile handling. In the 4X4 version, thanks to the unique and intuitive control (sourced from Nissan) located in the cabin at the foot of the central column, Dacia Duster drivers can easily adapt the vehicle's transmission configuration to meet their needs of the moment.



This control allows one of three modes to be selected:



*
When the AUTO mode is selected, the front/rear torque split is calculated automatically as a function of available grip. This system is aimed at providing optimal traction, however much grip is available, and gives Dacia Duster genuine 4x4 ability. In normal conditions, the torque is transmitted through the front wheels only. If traction is lost, or when grip is at a premium, some of the torque is transferred to the rear axle. In extreme conditions, the torque is split equally front and rear. This split is performed by an electromagnetic torque converter supplied by Nissan.



*
In LOCK mode, the driver electronically locks it into 4x4 mode, whereby 50 per cent of torque is consistently fed through the rear axle. This mode is recommended in low grip conditions (snow, mud, dirt, sand) at low speeds.



* In 4x2 mode, the transmission is locked into two-wheel drive. This mode is suited to driving on good roads and reduces fuel consumption.


Jaz to razumem, da se lahko normalno voziš samo s prednjim pogonom. Dolžina dusterja je 431cm, kar je samo malo več od golfa.
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
Jaz bom napovedal, da bo ta avto hit letošnje jeseni
wink-1.gif

Jaz ga bom čez kakšni 2-3 leta vzel, rabljenega za ene 5k. Če že ne bo takrat preveč električnih...
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Samo pazi. Duster bo imel nizko ceno tudi zaradi šparanja pri kakšni drugje povsem običajni opremi. Osnovni 4x4 bencinar bo že 13 jurjev. Spodoben dizel 17. Če rabiš 4x4 za nucat je super. Če rabiš suv za mamco za v štacuno... no mogoče še zmeraj, samo 17 jurjev kartako se meni ne zdi malo.

Kje si ti te cene najdu? 9900 je osnovna cena. 4X4 pa od 12000 naprej....
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Vsi vemo, da je 9900 osnovna cena. Bo tudi držalo, da je tisti opremsko kastriran. Cene pa sem pobral na avto.net.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Poskušal sem izluščiti resne komentarje v tej temi, pa je bilo res težko
wink-1.gif


Torej: velika verjetnost je, da bom med prvimi lastniki Duster-ja pri nas (pa ne zato, da bi bil prvi), ker sem ga že pred prazniki naročil, oziroma vsaj postavil sem se v čakalno vrsto. Pred tem je bil moj favorit za menjanje sedanjega (Santa-fe) Tucson, po temeljiti analizi vsega, kar obljublja (!!??) Duster pa sem praktično že odločen. Žal pa je tudi pri tem avtomobilu kar nekaj zavajanja. najnižja cena v ceniku pri nas je res 'za kofe' manj od 10K€, vendar mi ta avtomobil niti najmanj ne more nadomestiti vsega, kar mi je zadnje skoraj desetletje nudil Santa-fe. Model 4x2 pomeni le prednji pogon, je brez klime, električnih pomikov stekel in zaklepanja.
Ko začneš sestavljati željen model, pa končaš pri številkah med 13,5 in 17K€. Kar pa je še vedno za tretjino manj od moje prejšnje izbire - Tucson-a.
Glede velikosti pa: premeril in primerjal sem Duster-ja z santa-fejem in Duster je le malenkost manjši, predvsem na račun zadka, kjer so manjše dimenzije previsa (kar je dobro, vsaj ne zaorješ takoj po izvleku iz jarka), notranje mere prtljažnika in razmak med prednjimi in zadnjimi sedeži. Povsod so te razlike le 2 do 3 centimetre, kar bomo že preživeli. Ker sem meril, oziroma že večkrat sedel tudi v Tucsonu, mi mere Dusterja dajejo upanje, da gre za zelo primerljivi prostor temu, ki sem ga sedaj navajen.
Edina dilema, ki mi še ostaja je - bencin ali dizel. In glede na to, da ne naredim kaj več od 20 tisoč km letno, je dilema kar precejšnja.
Kako pa bi se odločili vi?

Skratka: nestrpno čakam...

LP
 
Nazadnje urejeno:

B81

22. jul 2007
37.307
10.676
113
Bi ga imel, a ne bi bil srečen z njim, ker je Dacia, pa lahko ima vso opremo...
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Bi ga imel, a ne bi bil srečen z njim, ker je Dacia, pa lahko ima vso opremo...

-||-
Jst bi raje vzel kaj rabljenega od kake druge znamke, je pa res da me takšni terenci niti ne zanimajo.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Ni vsecen. Kok je sploh kej kvalitetna Dacia? Jih je tok mal pri nas, da se še nekega splošnega vtisa ne da narest iz izkušenj?
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Čestitam za odločitev! Po mojem ti ne bo žal. Z mojo sva se včeraj tudi odločila za dusterja, 4x4 z nekaj opreme in bencinarja. K odločitvi je tudi malo pripomogel sobotni izlet, ko sva z ibizo obtičala sredi poplavljenega polja :D Kot drugi avto pri hiši sicer ne bo delal več kot 15kkm letno in je dizel nesmiselna odločitev. Sploh pa je renaultov 1.6 bencinar jako zanesljiva zadeva, 1.5dci je bil pa vsaj pred časom malo bolj občutljive sorte. Pri hiši bo pa itak dokler ne bo razpadel.

Za tiste, ki jih zanima kvaliteta dacij. So zelo enostavne, z malostarejšo renualtovo/nissanovo tehniko in so kar se zanesljivosti tiče čista špica. Ker mi dol visi kaj na avtu piše in ker ga kupujem za dolgo časa pač odpadejo rabljeni avtomobili bolj zvenečih znamk. Dacia je konec koncev samo blagovna znamka od renaulta in ime s tehniko nima nič. Po svetu se prodajajo tudi kot renaulti in nissani.