Ker morda moji prvi vtisi po testni vožnji Dusterja, model Laureate 1.5dCi 4x4, zanimajo še koga:
- prostornost je presenetljivo velika, prehod iz Santa-feja mi je dal občutek, da imam celo nekoliko več prostora na vozniškem sedežu
- zadaj je malenkost bolj stisnjen, vendar po zagotovilih sopotnice (soproge) ni bistveno manj prostora, kakor smo ga bili navajeni do sedaj
- prtljažnik razočara - nizek, stisnjen, pretirano plastičen
- armatura in gumbi so popolnoma v redu, vse je tam, kjer se pričakuje in na dosegu roke
- izdelava žal kaže na cenenost, nekje tudi na površnost
- tesnilne gume ne vlivajo upanja za dolgo starost, nekako bi bolj sodile v prejšnje stoletje
- dodatki v kabini so pretirano ceneni in na trenutke tudi kičasti (ročaji vrat)
- zvok motorja v prostem teku in na mestu je značilen za diesel, nekoliko bolj glasen, kakor pri kakšnem drugem, primerljivem avtomobilu (lahko da je to le moj napačen vtis)
- volan je natančen, ravno prav 'mehak' in vrtenje pri parkiranju dovolj rahlo
- zaviranje je morda preveč natančno, stopalka je prehitro 'trda'
- glasnost pri 130 je minimalna, občutek je celo, da je manjša, kakor v prostem teku.
- vetra ni slišati, zračenje brez ventilatorja pa pri 130 zelo močno, vendar se z loputami to perfektno ureja
Posebna zgodba pa so prestave:
- prestavljanje je mehko, prestavna razmerja pa so kar precej zgrešena: med 1 in 2 je silno majhna razlika, vendar sem to pričakoval
- žal je ta majhna razlika moteča tudi med 2 in 3, tako da avto skoraj sili v prestavljanje s 'preskokom', torej speljevanje v 2 in nato v 4.
- 5 in 6 pa sta se izkazali na avtocesti za izredno uporabni.
- v 5 je dovolj moči za občuten pospešek iz recimo 100 na 130, 6 pa zagotavlja umirjeno vožnjo z nekaj manj kakor 3000 obrati
- podobno je mogoče za še večji pospešek uporabiti 4 prestavo in po pospešku preskočiti v 6.
Tole so torej moji vtisi po preskusni vožnji, ko sem direktno iz santa-feja stopil v Duster-ja in se zapeljal nekaj deset kilometrov, malo po mestu, malo po obvoznici.
V blato nisem šel, črna barva je bila preveč lepa
; )
Glede tega bo treba zaupati testom drugih.
LP
Edit:
- ker sem si danes vzel še nekaj časa in razstavljeni avtomobil pregledal tudi nekoliko bolj natančno (predvsem kar se tiče uporabljenih materialov), moram žal zapisati še dodatno razočaranje - preveč je resnično preživelih in zelo cenenih.
Na primer: zaščitni pokrovi prtljažnega prostora pri spuščenih sedežih so iz lesonita s s prisponkanim tekstilom, shranjevalni prostor okrog rezervne gume je izdelan iz odlitka stiropora, zatične kljuke zadnjih sedežev iz tanke, navadne plastike.
Dlje sem raziskoval, slabše je bilo in kakor vse kaže, tega avtomobila ne bom nikoli kupil...
Žal, ker sicer je izredno simpatično vozilo.