Citat:
Uporabnik naliM pravi:
ksz...
mtl-a popolnoma razumem, ker se z 'njegovim' poslom brezplačno ukvarjam že preko 20 let.
Kadarkoli je kdo rabil kak natančen pregled avta (sorodniki, prijatelji, kolegi, znanci), sem bil tisti, katerega so poklicali. Pregledanih avtov nisem štel, jih je pa bilo par 100. S kolegom sva 10-15 let nazaj razmišljala o tem poslu, a sva na koncu spoznala, da v SLO od tega ne bi mogel živeti, ker smo preveč skopuški narod:
- Resen pregled avta ti vzame vsaj nekaj ur dela, ki se ne konča samo s pregledom na licu mesta, ampak moraš del raziskav narediti že prej: to pomeni, da moraš natančno vedeti za kateri avto gre (motor, model, oprema) in to znanje uporabiti pri pregledu, ker je SLO meka za kleparske sestavljanke.
- Drugo dejstvo je naslednje: po pregledu sem/smo kupili morda 10% pregledanih avtov, kljub temu, da je bila prva selekcija pregledanih avtov narejena že od doma, preko telefona ali interneta.
Ko potegneš pod črto, je cena takega pregleda nekje med 50EUR (slab avto, kjer se hitro ugotovijo napake), do preko 200EUR, kjer se poleg vizualnega pregleda in testne vožnje uporabi še oprema, kot je merilec laka, diagnostika, merjenje kompresije, zračnosti turbine, ...
Cena usluge bo večini kupcev visoka, čeprav jih obvaruješ prek nakupom, kjer bi jih prodajalec nategnil za tisoče evrov (ne govorim o bruto vrednosti avta, ampak o razliki med prodajno in dejansko vrednostjo).
Da ne govorim o priljubljenosti pri prodajalcih (svoje podjetje bi lahko poimenoval 'The ugly truth'
)
Pa še o zbijanju cene: sam sem kupcu povedal o najdenih pomanjkljivostih, potem pa se je ta sam odločil o nakupu in ceni. Ponudba o delitvi razlike na pol je sicer mamljiva, a zopet prinaša veliko nevarnost za morebitno mazanje imena.