Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Štos pravila zadrge je ravno v tem, da sta oba pasova na koncu enakovredna in temu primerno se je treba obnašati. Torej, ko pride "neotesanec" do konca (običajno praznega) levega pasu, IMA PRAVICO, da ga oni na desni TAKOJ spustijo noter. Če sta taka "neotesanca" dva, zadrga deluje po pravilu eden po eden. Torej, naprej gre en iz levega, nato en iz desnega, nato en iz levega, nato en iz desnega, ...
Glej, ne mi razlagat, ker vem kako deluje reč.
Štos je pa v tem, da se v Sloveniji zgodi sledeče:
Da pride 5 neotesancev do konca levega pasu in izsili celo kolono na desni strani. Torej se ne drže pravila eden po eden. Torej, da vsak prej spusti enega z desne strani.
Torej bi bil svet neprimerno lepši, če bi vsi upoštevali pravilo zadrge, torej tudi tisti na levem pasu. Sam tudi pri zoženju grem do konca levega pasu. Vendar prej spustim hitrost in povečam varnostno razdaljo do te mere, da ko se vozilo na istem pasu pred menoj vrnine noter, jaz pustim enega na desnem pasu noter, preden se začnem sam vrivati. Če je na desni tovornjak, pač ustrezno še dodatno upočasnim. In svet je precej lepši. Razen za neotesane idiote, ki ti začno odzadaj bledati in pizditi, zakaj ne izsiljujem cele kolone na desni.
Ogo