Verjamem. Vendar za razliko od tebe jaz nisem kret.en, kateri misli, da je sedaj moja računica pa edina MOŽNA OPTIMALNA izbira za vse ljudi na tem svetu. In je ne vsiljujem vsem ostalim.Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Vsak kupi avtoglede na želje in zmožnosti. In ti kupiš kar tebi paše, druga pa kar njim. OK ??Seveda je pri nekaterih tehnika bolj v ospredju, pri drugih manj.
Računico pa ima vsak svojo. In verjemi, da je moja odlična.
Pa govorili smo o dragem vzdrževanju 1.9TDI stroja. Jaz sem ti pa povedal, koliko stane to ''drago'' vzdrževanje na pooblaščencu, da ne govorimo niti koliko pride pod kozolcem. Hehe, a veš koliko pridejo filtri? Tam okrog 10 EUR na kos
A si že našel tisti kup 2.2 dizel Hond s preko 300k km, katere se normalno peljejo? Saj motor je že dovolj časa zunaj, da ne bi smel bit problem jih najt.
Glej, če pušnem v skladih 20k EUR mi ni treba biti finančni specialist, da vem kako sem jih pušnil. Dejstvo je, da sem jih pušnil in to je dovolj. Isto je pri tem tvojem 2.2 ultra super duper dizel hondinem motorju. Dejstvo je, da pri 100+k km začnejo pit olje. To pomeni, da prihaja nekje do obrabe. Katera bo pri 200+ k km še bistveno večja. In če sedaj dolivaš 1 liter na 2000 km, ga boš potem 2. Če bo zadeva še laufala sploh.Citat:
Najprej napišeš kako bo nek motor v prihodnosti pil olje, za tem pa ugotovim kako nimaš pojma sploh kako je narejen. Blefer !!
In če spije olje potem Al nima nobene veze pri tem. Konec koncev me niti ne zanima pretirano.
Evo, sem šel pogledat na Mobile.de. Ena cela Honda dizel s 300k km, par s čez 200k km in vse ostalo manj. Hm, izgleda Vozniki dizel hond delajo tistih 20k km letno.
Nazadnje urejeno: