Končnik če je zjeban, se vedno ne sliš, na tehničnem te bo pa še vseen vrgu. Dal sem pač samo primer. A za bremze pa vsi veste verjetn na način: "Aha, dons sm se pa 1cm kasnej ustavu, morm ploščice menat"?
Ma daj, kakšne nekateri pokate
Če so ploščice že proti koncu ne bo zaradi tega slabše zaviranje, boš pa poškodoval diske, če jih ne boš pravi čas zamenjal in ja takrat bo tudi precej opazno slabše zaviral ampak to sodi v redno vzdrževanje in servis. Ni tehnični pregled za to, da vam povejo kaj je na vrsti za redni servis.
Drugače pa, nesreče se ne dogajajo, ker avto nima tehničnega pregleda. Vsak voznik mora imeti nekaj tehničnega znanja o avtomobilu, da vsaj približno lahko posumi, da morda nekaj ni v redu ter odgovornost, da tudi sam večkrat letno preventivno malo pogleda po avtu, če je vse v redu, če se ne spozna pa zapelje avto do nekoga, ki zna pogledat v skrajnem primeru do mehanika.
In za tehnično brezhibnost moramo skrbeti sami in ves čas. Dejansko se zdaj po nekaterih komentarjih vidi, da mnogi res pojma nimate. Očitno se mnogi sploh ne zavedate, da se kljub uspešnem tehničnem pregledu z avtom lahko kaj zgodi preden mine eno leto! Kaj mislite, da ni možno, da so zavore lahko fuč po enem mescu od TP in to bolj resno fuč, naprimer odpove glavni cilinder ali poči kakšna cev z zavorno tekočino? Ali pa gre končnik po 7 mescih od TP? In še in še stvari, ki so v času TP bile izpravne ali pa jih sploh ne pregledajo. Kaj pregorele žarnice menjate samo pred tehničnim pregledom? Oziroma šele tam sploh izveste, da vam prednji žarometi ne svetijo? Pa kašni "piloti" to vozite po cestah?
Tehnični pregled je le kontrola, da preverijo, če skozi leto skrbimo za svoje vozilo in redno odpravljamo napake. Če to počnete potem ni skrbi, da bi šlo karkoli narobe tudi zdaj brez tehničnega pregleda. Če to ne počnete ste pa prizadeta teleta katerim bi morali pobrati vozniška dovoljenja.