Corona in odpovedi:

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.077
797
113
živjo.

15.2. sva naredila kozlarijo in rezervirala karto na Sardinijo, povratno, trajekt Moby. Takrat se še nič ni vedelo o tem, konec februarja so pa kitajčki naredili izvoz. Kakorkoli. Pred desetimi dnevi so mi ponudili 92 od zapravljenih 435€, Moby general terms gmbh. Danes je govora že o vaucherju za celo vsoto, najbrž z veljavnostjo enega leta. Kar nočem.

Naj poudarim, da imam karto zavarovano z Hanse Merkur insurance ravno za primer onemogočene udeležbe. Italija je zaprta, guverner je zaprl Sardinijo, švabi pa še glumijo.

Ali kdo pozna dobro in ustrežljivo "debt collection ageny - na primeru" katerim bi prodal svoj zahtevek? Ponavadi se proda, dobiš 10-15% manj takoj, oni pa jih iztožijo. Tako sem slišal. Pa hiter je treba bit, preden crkne taka firma. Kar bo, z več 1.000 zaposlenimi in ladjami, potniškega prometa ne bo in se z voucherjem lahko samo obrišem.

AirBnB sem dobil nazaj flegma. Booking prav tako. Denar. Moby gmbh so pa v škripcih.

Kdo s kakšno italijansko izkušnjo? Hvala.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.077
797
113
Razumem težave, jezi pa me, da imam karto zavarovano, zavarovalnice si talajo dobičke, Moby mi je pa ponudil zavarovanje karte. Seveda so omenjene višje sile. Pomojem jih bo kakšen pravnik shebal. Zavarovalnico.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.571
278
113
zakaj sarkazem?

zame ni kozlarija, če sta pač hotla it na izlet. pravtako se takrat tud slučajno ni vedelo da bo tako sranje...

pa sej sorry za bluzenje oz. off-topic, dons je bila otvoritev letnega vrta.... :)
 

tgrzan

Majstr
21. feb 2009
3.769
262
83
Največja slovenska vas
Novembra (black friday pa te fore) kupil karte za april za Azijo... se ravno zajebavam z Emirati, ki so neodzivni in Corisom kdo bo placal zavarovano...

Booking in Agoda skenslal bp, sam sem imel itak pri vseh nastanitvah moznost odpovedi do 1tedna pred prihodom.

Spusil notranje lete (air asia in thai air). Sem pa dal prosnjo za vsaj delno povrnitev, ampak si ne obetam dosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

erikson

Guru
25. avg 2007
21.411
5.393
113

We were supposed to be in Vienna today for a short vacation, but the city is at high risk and we would have had to be quarantined on the way back.
The hotel refused to refund the payment. I called and asked to extend from 3 nights to 10 nights. When they asked the reason, I replied that I just got back from Italy and am looking for a place to stay until the 14-day quarantine period is over. “I want to stay in one place and not move around,” I told them.
They canceled my reservation immediately.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.215
3.371
113
Ne vem kje je problem. Vzameš vaučer pa je. Ko bo tole mimo bodo isto vozili trajekti kot so do sedaj. No sicer ne v takem obsegu.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.077
797
113
A misliš, da bodo te firme še obstajale? Zdaj je spet sprememba. Ni vaucher obdobja enega leta, ampak do konca leta 2021. Problem pa je, kot sem že napisal. Karto sem zavaroval pri Hanse Merkur, kar so mi sami ponudili, zdaj se pa ob alineje spotikajo, kot vedno. Ena od alinej pravi, da ti povrnejo vrednost karte brez kaj, če se ne moreš vkrcati. Sedaj mi samo dve vladi preprečujeta vkrcanje, do zavarovanja pa nisem upravičen.

Da ne bo kdo mislil, da se bom požrl za teh par sto €. Jezi me, ker sem zadevo zavaroval. Zato iščem opcijo, da bi terjatev prodal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tgrzan

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.215
3.371
113
A misliš, da bodo te firme še obstajale?
Ja, zakaj nebi? A misliš, da so to SPji z enim zaposlenim? To je isto, kot letalski prevoznik, ki prelaga denar iz poletja v zimo, ko je manj dela. Tokrat bo malo daljša zima, nekaj trajektov bo šlo predčasno v remont, nekaj na suho in prej ali slej spet nazaj.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
se ravno zajebavam z Emirati, ki so neodzivni in Corisom kdo bo placal zavarovano...

Kam si pa kontaktiral Emirate? Jaz sem jim pisal na FB (drugega direktnega kontakta nisem našel), ampak mi ne odgovorijo. Let imam proti koncu aprila, ampak itak bo letališče v Benetkah takrat še zaprto. Sploh ne vem do česa sem upravičen, ampak glede na to, da ni moja kriva, ali ne bi moral biti tole full refund?
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
Če si plačal z MasterCardom v takih primerih, ko plačaš storitev/izdelek pa le ta ni izvedena, kontaktiraj banko da sprožijo Chargeback na mastercardu. Jaz sem tako uspešno dobil denar za letalsko karto, ki sem jo plačal pri pokojni Adriji. Zraven sem priložil rezervacijo/karto ter uradno obvestilo o stečaju in zadeva je bila rešena BP.
Če bi se prijavil v stečajno maso, bi se lahko od denarja poslovil za vedno
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.482
816
113
Tole pravi ZPS:
Kakšne pravice v primeru odpovedi ima potrošnik, ki je kupil samo letalsko karto?
V Sloveniji je od 17.3.2020 povsem ustavljen potniški letalski promet, pa tudi druge države ukinjajo letalske povezave, zato so nastopile izredne okoliščine, zaradi katerih morajo letalske družbe odpovedati vse lete v obdobju trajanja teh ukrepov. V primeru odpovedi leta s strani prevoznika ima potrošnik pravico do povrnitve celotnega plačila za karto, lahko pa mu prevoznik ponudi nadomestno karto. Izbira je pravica potrošnika.

Za vračilo denarja je odgovoren letalski prevoznik, potrošniki pa se po pojasnila in pomoč lahko obrnejo tudi na agencije oziroma prodajalce, pri katerih so kupili letalski karte.
Seveda se sklicujejo na slovensko zakonodajo, Moby v tem primeru posluje po italijanski. Dvomim, pa, da gre za velike razlike.
Seveda pa bodo interretacije. Če je prevoz odpovedan, je situacija A. Če pa prevoz je, samo realno ne moreš do njega, pa prevoznik ni "enako kriv"

Ali lahko (OP) nalepiš pogoje zavarovalnice? (Če so v italijanščini, tudi če jih ne :p.)
 

tgrzan

Majstr
21. feb 2009
3.769
262
83
Največja slovenska vas
Kam si pa kontaktiral Emirate? Jaz sem jim pisal na FB (drugega direktnega kontakta nisem našel), ampak mi ne odgovorijo. Let imam proti koncu aprila, ampak itak bo letališče v Benetkah takrat še zaprto. Sploh ne vem do česa sem upravičen, ampak glede na to, da ni moja kriva, ali ne bi moral biti tole full refund?
Ko so je zacelo vse sem jih na live chat na strani, ki so ga ukinili. Potem na messenger FB, kjer so postali tudi neodzivni. Potem na FB wall, kjer so mi odgovorili v PM, ampak scasoma tudi neodizvni. Zdej cakam dobrih 10dni odkar sem dal za povracilo letalske karte (nocem vaucerja, hocem €).

Karte imam sicer zavarovane pri Corisu, kjer pravijo, da naj posljem odgovor druzbe, da mi povrnejo razliko med zneskom, ki mi ga bo druzba placala in zavarovanim zneskom minus 50€/glavi odbitna fransiza.

Tko da sem trenutno bolj kot ne v cakanju...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
21.411
5.393
113

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Kolegu so pri iberiji izdali voucher v vrednosti letalskih kart. Rezervirano je bilo dvodruzinsko dopustovanje v spaniji aprila (rezervacija januarja). 1800eur voucher. Apartma so na bookingu preklicali z total refundom. Oboje je bilo rezervirano brez kakrsnih koli zavarovanj ali rizikom.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Kdaj pa bi imel let? Danes so objavili:


Danes sem dobil (generični) mail, da je moj let odpovedan. Vendar, kakor razumem, čeprav je odpovedan z njihove strani, nimam nobene pravice do refunda (razen do refunda letaliških taks). Nisem si mislil, da tudi v primeru odpovedi s strani letalske družbe nisi uporavičen do ničesar (seveda nimam posebej zavarovano).

OK, saj tudi voucher v celotni vrednosti ni slaba opcija, ampak vendar bi raje imel denar.