Clanek v nedeljskem...

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Stardec živi v svetu kjer se ve da s 30 km/h pride kamorkoli v svoji občini (drugam itak ne gre) se pač vstane 1 uro prej in štarta avtomobil pol pa pune gase v prvi naprej!
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.790
113
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
res je.. ko bi ti vedel koliko sem jih že (skoraj) v smrt spravil... mi sploh ni jasno kako sem osebno sploh še lahko med živimi. upam da se kdaj srečava na cesti, jst bom tisti, ki ti bo nasproti priletel na polno v škarjice, zraven ti bom pa še blendal pa mahal zakaj se mi ne umakneš na bankino in mi ogrožaš my dynamic way of life
tongue-1.gif

aplauz.gif

ko takmu odgovoru zaploska tudi novinar "ugledne" avtomoto revije,
mimogrede, tudi novinarji naj bi delovali vzgojno,
pol je takoj jasno, da se kultura na SLO cestah nebo kmalu izbolsala

---> eBay ---> search ---> sarcasm detector
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
ko takmu odgovoru zaploska tudi novinar "ugledne" avtomoto revije,
mimogrede, tudi novinarji naj bi delovali vzgojno,
pol je takoj jasno, da se kultura na SLO cestah nebo kmalu izbolsala
SJTV1 kar ploska mateyčku, pa sploh ne ve kaj sem jaz napisal, saj me ima na forum funkciji "ignore"
On kar na pamet ploska. Se mu zdi imenitno.
Je pa zelo "ugleden" novinar, še bolj "ugledne" revije, saj je on s svojo ekipo zavrgel teorijo celotne svetovne gumarske stroke in gumarske industrije, ko je s svojimi privatnimi testi ugotovil, da je zimska pnevmatika pozimi in v mrazu slabša od letne.
Tle je kup kljukcev, ki so mu nasedli in se zaradi njegovih dognanj raje pozimi vozijo z letnimi gumami. Pa to sploh še ni vse, kar je novinar neke "strokovne" avtorevije natvezil. Če samo omenim, kaj zagovarja o testiranju raznih avtomobilov. Njegov moto testiranja je, da je pri testu važno le to, da se določenih avtomobilov največ proda in največ ljudi naserje, pa sploh ni važno, če ti avti funkcionirajo tako kot si je proizvajalec zamislil in za kar ga je sploh napravil...še je takih cvetk nekega novinarja neke "ugledne" revije.
Dobro da on ne ve, kaj sem jaz zdaj tle napisal, saj me ima na ignore.
To je pač, naša avtomobilsko novinarska stroka revije Avtomagazina.
Vse kaže, da gredo pri nas med novinarje ljudje, ki hočejo z močjo medijev uveljaviti svoj parv, strokovnost in nepristranskost jih ne skrbi veliko. Pišejo tako in toliko, kolikor jim plača naročnik.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
ko takmu odgovoru zaploska tudi novinar "ugledne" avtomoto revije,
mimogrede, tudi novinarji naj bi delovali vzgojno,
pol je takoj jasno, da se kultura na SLO cestah nebo kmalu izbolsala

Ne vem koliko sledis, ampak ce bi malo sledil dogodkom bi se ob tem nasmejal.
wink-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
To ploska zato, ker je on novinar in na stvar gleda iz praktičnega vidika, ne pa pisec zakonov, ki na to gledajo izza pisalne mize in skozi denarnico...
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
In kolk metrov za postavljeno tablo se, po tvojem, začne vozit 50km/h?
Če je to tabla za naselje, se 50km/h začne vozit pri prvih hišah. Torej v naselju.
Kaj je naselje, pa opredeluje zakon takole:
Citat:
32.člen (3) Naselje, v katerem je hitrost omejena v skladu s prvim odstavkom tega lena, je
pozidano obmo je ob cesti, ki ga sestavlja ve stanovanjskih stavb, ki tvorijo prostorsko
celoto, v kateri se pešci in vozila lahko vklju ujejo v promet na tej cesti preko dovoznih poti,
ulic, trgov, parkov ali drugih javnih površin. Naselje vklju uje tudi dele ceste znotraj
pozidanega obmo ja, ob katerih ni stanovanjskih stavb. Meje naselja morajo biti ozna ene s
predpisanim prometnim znakom.

Torej za naselje morajo bit hiše IN znak, oboje.

In če je policj meril tik za tablo kjer še ni nobenih hiš, in kasiral tarifo za naselje je goljufal. Najbrž je posem zavestno goljufal, saj zakone najbrž pozna.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
noben ne more svoje pameti postaulat nad CP predpise in govort, da vozi po pameti,...

pred kratkim sn naredu 1250 km dolgo pot : BE, NL, DE, AT, SLO;
in najvec voznikov, ki vozite posvoji pameti sn srecu ravno na SLO cestah
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.790
113
če ti slučajno še kar ni uspelo ugotovit, ta moja vožnja po pameti ne pomeni brezglavega divjanja in vsesplošnega ogrožanja in prirejanja predpisov, ampak ok, vam brihtolom je itaq težko karkoli pametnega dopovedati... sploh ne vem zakaj se še ubadam z vami..... aja, na momente mam mal preveč časa pa tiho ne morem biti, ko vidim kakšn bullshit vam uspe spisat glede na to, kaj razberete iz mojih postov... mislim svašta ej
smirk-1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
noben ne more svoje pameti postaulat nad CP predpise in govort, da vozi po pameti,...

pred kratkim sn naredu 1250 km dolgo pot : BE, NL, DE, AT, SLO;
in najvec voznikov, ki vozite posvoji pameti sn srecu ravno na SLO cestah

Saj na celem svetu vozijo vsak po svoji pameti
wink-1.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Torej za naselje morajo bit hiše IN znak, oboje.
Hja tle si citiral drugače.
Citat:
Naselje vklju uje tudi dele ceste znotraj
pozidanega obmo ja, ob katerih ni stanovanjskih stavb. Meje naselja morajo biti ozna ene s
predpisanim prometnim znakom.
Torej naselje je od table do table, ki označuje meje naselja. In ko se na začetku naselja pojavi meja/tabla naselja, je takoj za to mejo/tablo naselje. Naselje se smatra od table do table, ne od prve hiše do zadnje hiše.
Ti ga pač samo malo serješ...
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Ni fora da ti brezglavo noriš in vsesplošno ogrožaš, dejstvo je, da se ti na cesti ne držiš pravil iger.
To je isto kot če bi ti na fuzbalu raje z roko špilal, ker se ti zdi to pač bolj praktično. Ampak pravila fuzbala tega ne dovoljujejo, zato tudi ostali ne morejo špilati fuzbala pravilno, ker ga hočeš ti špilat po svoje.
In pol se ves sistem poruši.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:


ko takmu odgovoru zaploska tudi novinar "ugledne" avtomoto revije,
mimogrede, tudi novinarji naj bi delovali VZGOJNO,
pol je takoj jasno, da se kultura na SLO cestah nebo kmalu izbolsala

Tako je, naj bi delovali vzgojno vsi, ne pa REPRESIVNO
stupid-1.gif


Ampak ker ne poznajo drugega kot represijo, ki je pri vsem tem še najbolj donosna z najmanj napora (z zvišanjem kazni pa spet ŠE manj napora za isti učinek), se dobro kaže IQ vseh ki imajo v rokah reševanje prometne problematike. Važno da je plača, ene rešitve z rdečo nitjo in win-win rezultatom pa nihče ni sposoben, pa čeprav bi za to lahko prebral samo debate na forumih in bi si lahko (seveda spet ob vklopu vsaj kake sive celice) ustvaril eno sliko in rešil probleme tam kjer dejansko so.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Saj na celem svetu vozijo vsak po svoji pameti
wink-1.gif

Mogoče res, ampak v Sloveniji voziš tudi po luknjastih cestah...

In jaz sem tudi imel podobno relacijo kot Evrokrat pa mi v SLO ni bilo nič hudo. Niti ne celo vožnjo, je pa kolegica vozila ko je v bližini Kolna proti nam priletela praktično iz nikjer tovornjakarska guma.....
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Tako je, naj bi delovali vzgojno vsi, ne pa REPRESIVNO

Ampak ker ne poznajo drugega kot represijo, ki je pri vsem tem še najbolj donosna z najmanj napora (z zvišanjem kazni pa spet ŠE manj napora za isti učinek), se dobro kaže IQ vseh ki imajo v rokah reševanje prometne problematike. Važno da je plača, ene rešitve z rdečo nitjo in win-win rezultatom pa nihče ni sposoben, pa čeprav bi za to lahko prebral samo debate na forumih in bi si lahko (seveda spet ob vklopu vsaj kake sive celice) ustvaril eno sliko in rešil probleme tam kjer dejansko so.
Prometni problem je že zdavnaj rešen. Rešili so ga s pravili. In kdor se noče teh pravil držat ga, logično, čaka represija. Kaj bi zdaj še rad, da se ti prošnja piše za vsako, ko boš na cesto zapeljal?

Hehe, na tem forumu bi se pa res lahko kdo nauču kako rešit prometni problem.
Samo otročje klobasanje, kako je vse bedasto, od omejitev, do policajev, kaznovanja itd....
Samo dinamika, pa gas, pa vožnja po svoji pameti, pa dirkališče, pa kako se napiše pritožba...to bi pa res pomagalo. Od vas bi se res dalo veliko naučit...neumnosti.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
Torej za naselje morajo bit hiše IN znak, oboje.
Hja tle si citiral drugače.
Citat:
Naselje vklju uje tudi dele ceste znotraj
pozidanega obmo ja, ob katerih ni stanovanjskih stavb. Meje naselja morajo biti ozna ene s
predpisanim prometnim znakom.
Torej naselje je od table do table, ki označuje meje naselja. In ko se na začetku naselja pojavi meja/tabla naselja, je takoj za to mejo/tablo naselje. Naselje se smatra od table do table, ne od prve hiše do zadnje hiše.
Ti ga pač samo malo serješ...
Ne bi rekel. V citatu imaš besedico znotraj pozidanega območja kar ne pomeni od table do table, ampak pomeni če je sred vasi park brez hiš, da omejitev velja tudi tam mimo. Al pa recimo na Celovški, kjer so hiše daleč od ceste.

Odsek takoj za tablo pa ni znotraj pozidanega območja ampak zunaj pozidanega območja .
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Ključna beseda je "naselje". Naselje pa se začne od table in konča pri drugi tabli. Tabla je mejnik naselja.
Nevem kakšen smisel bi imelo potem tablo sploh postavljat, če je, po tvojem, hiša mejnik.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Ključna beseda je "naselje". Naselje pa se začne od table in konča pri drugi tabli. Tabla je mejnik naselja.
Nevem kakšen smisel bi imelo potem tablo sploh postavljat, če je, po tvojem, hiša mejnik.

Ni samo hiša mejnik. Mejnik je hiša + tabla, pravzaprav bolj natančno VEČ STANOVANJSKIH ZGRADB, ki tvorijo celoto.... IN tabla. Torej OBOJE SKUPAJ mora bit prisotno, da je tam naselje. Če ni table in so hiše, potem naselja ni. In če je tabla in ni hiš tudi ni naselje, razen če je predel brez hiš ZNOTRAJ pozidanega območja (park sredi vasi npr).

Še enkrat bolj natančno preberi citat, kjer je opisana definicija naselja.

ZJC pa pravi takole:

Citat:
44. naselje skozi katero poteka javna cesta je prostor, na katerem so z ene ali obeh strani ceste vrste ali skupine stavb in so njegove meje določene s prometnimi znaki za označevanje naselij;
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Ne, prometni problem ni rešen, rešuje se SAMO št mrtvih na cestah, ki pa začuda kljub vsem ukrepom do sedaj ni padlo (vsaj opazno ne), pa tudi če je padlo je lahko zaradi marsikaterega drugega vzroka kot pa represivno zastavljenega zakona.
grims-1.gif


Še opice majo več logike kot naši prometnozakonodajalski modreci.
uf-1.gif


Saj se vidi, kdo jih podpira, taki k ti...
stupid-1.gif
 

Tamara

mX's girl
23. jul 2007
3.718
0
36
43
vedno korak pred tabo
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Levi pas je čisto ok na vseh odsekih, za desnega pa ne vem, ker nikoli ne vozim po njem
grin1.gif

Enako, zadnjič sem se peljala po desnem, ker je bil pač prazen, in bog pomagej, sem skor po odstavnem peljala
bonk.gif


Zadnje čase opažam, da so nekatere makedamske ceste manj luknjaste kot asfaltne
stupid-1.gif
 

Marauder

Pripravnik
16. mar 2008
205
0
16
Zakaj ne vpalijo še kakšne kazni za prepočasno vožnjo? Če voziš neupravičeno 30 kilometrov na uro prepočasi in imaš za sabo kolono vozil (3 ali več) naj dobi voznik tako kazen kot da bi šel recimo 30 kilometrov na uro prehitro. Bi bilo manj nesreč zaradi prehitevanja.
Ker trenutno vozijo prepočasi tisti, ki so že do sedaj vozili počasi recimo med 80 in 90 na uro, sedaj se pa peljejo med 60 in 70 na uro. Tisti ki so do sedaj vozili hitro (20+km na uro), pa še sedaj vozijo morda 10 kilometrov prehitro.

Nesreče se pa še kar dogajajo. Policaji so tam, kjer so omejitve zaradi slabih cest. Tam, kjer ni bilo že 20 let nobene nesreče z tragičnim izzidom. Kjer so v zadnjih 5 letih že 3x popravljali cesto, pa jo še vedno vsak prvi dež zje*e in je pač lažje postaviti tablo 70...

Zanimivo bo kaj se bo zgodilo naslednje... Ali bodo povišali kazni še za 3x, ker bodo opazili, da se število mrtvih in nesreč ne zmanjšuje? In kdo bo odgovarjal, ker sedanji zakon ne bo prinesel zagotovljenih željenih učinkov?