Citroen

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
KSZ.
Kolega ima 1.6 16v. Avto mu je na 500 km spil 1 liter olja, po orenk teženju in večkratnem obisku so mu šele menjali glavo, kar je rešilo stvar. Sedaj se pa že nekaj časa nateguje za en košček kateri stane verjetno kakšnih 10 EUR, češ da je sam polomil. Gre se pa za servis v Kranju.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A tega kolega poznam? Vozi tudi mojo priljubljeno znamko?
smile-1.gif
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
ksz...

Tisti, ki je napisal, da je citroen BX kvaliteten avto očitno še drugega razen citroenov ni imel. Brat je imel BX-a. To, da si lahko ključ vzel ven kar med vožnjo ni nič takega in, da plastika v notranjosti leti kar vse po svoje.
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
ksz...

Tisti, ki je napisal, da je citroen BX kvaliteten avto očitno še drugega razen citroenov ni imel. Brat je imel BX-a. To, da si lahko ključ vzel ven kar med vožnjo ni nič takega in, da plastika v notranjosti leti kar vse po svoje.
hysterical-1.gif

Opa
d055.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Samo enkrat sem kupil Citroen. Nekaj let star AX. Prodal po enem letu, vmes zmetal v razna popravila toliko, da me je ves čas bolela glava. Odtlej me nihče več ne prepriča v nakup Citroena in Peugeota. Raje Renault. Sem imel z njimi neprimerno boljše izkušnje.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Samo enkrat sem kupil Citroen. Nekaj let star AX. Prodal po enem letu, vmes zmetal v razna popravila toliko, da me je ves čas bolela glava. Odtlej me nihče več ne prepriča v nakup Citroena in Peugeota. Raje Renault. Sem imel z njimi neprimerno boljše izkušnje.
Loooool. Imel Citroena AX od 70k do 170k km. Kupil starega 5 let, prodal pri 10-ih letih. Menjal manšeti pri volanu (10k SIT), preventivno menjano tesnilo glave pri 120k km (cca. 30k SIT), menjana izpušna cev. Vse ostalo samo redni servisi. Ko sem ga prodal je vse delovalo kot urca. Olja pa ni spil nič v servisnem intervalu (10k km).
Ko bi bili še novi avtomobili takšni. In poznam še par lastnikov AX-ov, ki jih samo hvalijo. Je pa tudi res, da je vedno dobil le najboljše stvari na servisu.
Tako da, če si ti kupil zjajcanega AX-a žal ne pomeni, da so to bili vsi. Razen, če si imel 1.4d. Le ta je pa imel probleme, baje konstrukcijska napaka ali nekaj takega.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Bil je bencinar in daleč od zjajcanega. Dovolj je strošk dihtunge na glavi in dela ter menjave celotnega zavornega sistema plus vsak mesec/dva pri serviserju. Mah, sem imel ALfo 33 in z njo manj problemov kot s Citroenom. Po svoje žalostna primerjava.
Skratka, kupim dizla C4 za 12.000 EUR in če mi dajo vsaj 3 leta garancije brez omejitve kilometrov ter brezplačno nadomestni avto vsakič, ko Citroen mrkne in konča na serivsu.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
In zakaj to pomeni, da imaš prav ti? Ljudje smo si različni, z avtomobili imamo različne izkušnje in posledično o avtomobilih različna mnenja. Meni je Renault zakon, ker sem vozil že R4, R19, prvi Twingo, dva Clia, staro Laguno in zdaj Megana. Samo s twingom sem imel večje težave, pa še to sem bil sam kriv, ker so me nasrali in mi prodali karambolirana jajca. Prav tako imam dobre izkušnje s Puntom, zelo slabe pa s P807 (bratranec) in zadnjim Passatom (sodelavec). Tko pač je in ne vem zakaj morate v vsaki debati merit kdo ma daljšega...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.680
391
83
Kras
www.mtl.si
Očitno si spregledal tole:
Citat:
In poznam še par lastnikov AX-ov, ki jih samo hvalijo.

In oprosti, splošno znano je tole:
- pri AX-ih so možne napake pri tesnilu glave in pa morda guma na ventilih popoka (tole je lahko relativno poceni zamenjat)
- 1.4D motor je bil sfaljen in so možne težave

Vse ostalo je BP. Tako zanesljivih, šparovnih in BP avtov ni več veliko. Zato imam jaz prav, ker pravim tisto kar pravi velika večina (bivših) lastnikov. Sorry.
tongue-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Odvisno je od več faktorjev... Tudi od tega kakšna oseba in kako vozi oz. uničuje avto...

Imel sem BX do 200.000 km, razen rednih zamenjav delov zaradi obrabe drugega ni bilo. Potem sem ga zaradi brezvrednosti odpeljal kar na odpad in vzel novi c3 (2002 l), ki ima danes 85.000 km. Z avtomobilom ni bilo nobenih težav do zdaj, razen redni servis, še zavore mi niso zamenjali, ker še niso bile izrabljene...

4. citroen je to, ki ga vozim.

Sem pa videl pri znancu na novem Polotu (ki je isti rang kot c3) kaj vse se je tam dogajalo in se še
smile-1.gif


Ni vse v znamki.

p.s. mati ima tudi že 3. renaulta in ni bilo do sedaj nič narobe.
Zakaj pa je moj sosed z "boljšimi" znamkami redni gost na servisih pa tudi sam vidim tako, ko me pelje kakšen kilometer...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
"Stari" Citroeni kot npr. BX, Xantia, tudi XM so bili zelo dobri glede vzdržljivosti. Xantie serije 2 so rekli "nemški" franzoc, ker je bila zelo zanesljiva, vseeno pa je imela nekaj francoskega šarma.

Za nove pa mislim, da niso nič boljši ali pa nič slabši kot trenutno povrpečje. Če pogledaš tiste ADAC statistike je Xsara Picasso daleč najbolj zanesljiv mali enoprostorec, C4 pa so tudi v zgornjem delu. Seveda ni to BMW ampak tako slabo kot so nekateri zgornji komentarji pa tudi ne, vsaj po ADACu sodeč.



Danes gledati firmo po tem kaj se kvari in kaj ne ni več to. Danes se vse kvari od BMW 7 pa do Matiza.

adac šteje kolko vozil obstoji na cesti. Kolko imaš malih ali večjih problemov z avti, ta statistika ne zajema. To kar je do zdaj napisano drži kot pribito: stari so bili zakon, zadnje generacije so polizdelki, isti šmorn kot renault. Materiali so slabi, izdelava obup, baše jih elektronika. Lahko imaš srečo in naletiš na neproblematičnega, velika večina žal te sreče nima.
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
ksz....

Vsak svojga hvali. :)
Al pa pljuva po svojem prejšnjem.

Imam dve Xantiji dizl, na obeh že menjal glavo, vsake toliko časa se pojavi kak problem(ček), ki ga z več ali manj truda sam popravim. Če nebi sam šraufal, bi verjetno vse skupaj po bregu spustil, ker bi bankrotiral.
Ampak ko se vsedem v bratovo Oktavijo, dobro vem, zakaj vozim Xantie :)

Vozil pred leti starega renoja petko, bil servisiran na pooblaščenem servisu, znorel zraven ob vseh majhnih napakah, ki jih na servisu kot po pravilu niso znali popravit v prvem poskusu.