Cigu migu posla po nemško ali kako je Audi (spet) goljufal

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Dobiček se kuje tudi oz. predvsem zato, ker nihče ne obračuna onesnaževanja in posledic. Oz. ti praviš temu regulacija izpustov. Ker če grem v ekstrem potem bi tehnologija črnega oblaka dima za golfom še vedno bila nepremagljiva...no, saj je južneje. To kar počne indistrija, ne počne zaradi našega dobrega, ampak zaradi cekinov v žepih delničarjev. In njih ne briga za naša, celo ne za svoja pljuča in ušesa. Sicer te ne razumem popolnoma...meniš da je diesel za osebna vozila OK? Seveda razen izjem. Meniš da predpisovanje izpustov ni OK?
Globalno segrevanje je itak nateg.
Če pa že kdo verjame, naj mi pa pojasni, kako 'obračunavanje' in razni davki na izpuste zmanjšujejo segrevanje?
A je nekje prašiček v katerega da država denar in je je potem manj CO2?
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Pusti CO2, to ni bila stvar debate pri dieselgate, problem so višje koncetracije škodljivih emisij direkt na pločniku v višini na kateri mamice vozijo svoje otroke v vozičkih. V zraku so vedno neki škodljivi delci in plini, vprašanje je samo kakšna je koncentracija, dimnik TE je visok ravno zardi tega da se ti delci izpustijo visoko v atmosfero in se razrečijo in razpršijo na veliko območje, poleg tega so filtri na TE veliko bolje regulirani kot izpušni sistem na povprečnem 10 let starem avtu. CO2 je bila vedno obsesija v EU, v Ameriki pa ostale škodljive emisije, ravno zato jo je VW skupil v Ameriki, v EU pa niti ne.

Tale reklama je sicer parodija, ampak je spot on tistega kar danes nočemo videti:
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.411
2.422
113
Gasper, eno vprasanje, morda sem spreedal, a imas kak podatek da VAG konceren spusca v ozracje vec svinjarije od povprecja?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Pusti CO2, to ni bila stvar debate pri dieselgate, problem so višje koncetracije škodljivih emisij direkt na pločniku v višini na kateri mamice vozijo svoje otroke v vozičkih. V zraku so vedno neki škodljivi delci in plini, vprašanje je samo kakšna je koncentracija, dimnik TE je visok ravno zardi tega da se ti delci izpustijo visoko v atmosfero in se razrečijo in razpršijo na veliko območje, poleg tega so filtri na TE veliko bolje regulirani kot izpušni sistem na povprečnem 10 let starem avtu. CO2 je bila vedno obsesija v EU, v Ameriki pa ostale škodljive emisije, ravno zato jo je VW skupil v Ameriki, v EU pa niti ne.

Tale reklama je sicer parodija, ampak je spot on tistega kar danes nočemo videti:
Zanimivo, da kot "kontra" avto uporabijo Volta, ki tanka gorivo. Bi človek pričakoval, da "držijo" skupaj, konec koncev je hibrid nekak logičen prehod v EV.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Zanimivo, da kot "kontra" avto uporabijo Volta, ki tanka gorivo. Bi človek pričakoval, da "držijo" skupaj, konec koncev je hibrid nekak logičen prehod v EV.
Povsem logično. Z reklamno kampanjo moraš napasti najbližjo konkurenco. Kdor ima v mislih SUV-a s 5 litrskim motorjem, se ne bo po eni reklami odločil za EV.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Gasper, eno vprasanje, morda sem spreedal, a imas kak podatek da VAG konceren spusca v ozracje vec svinjarije od povprecja?

V Ameriki je to definitivna in merljiva resnica. V EU so pa na tak ali drugačen način "frizirali" podatke na testu vsi, vprašanje je bilo samo kaj od tega friziranja je bilo legalno in kaj ne, tako da tu imaš prav VAG koncern v EU na cestah ni nič bolj svinjski kot ostali dizli iz tega obdobja. Ravno te pomankljivosti NEDC testa naj bi odpravil RDE, ki je poleg WLTP obvezen, sicer v začetku z odpustkom x2 vrednosti, kasneje pa bodo morale biti tako po WLTP kot po RDE vrednosti pod zakonsko mejo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.411
2.422
113
Ok priznam da sem tukaj laik, nimam pojma o teh testih. Če te prav razumem trdiš da so VAG-i bolj umazani npr. od Francozov? Torej Evropski testi pravijo da niso, ti pa bi rekel da če bi bili testi realni da bi se to pokazalo?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
1. so bili, danes iz vseh letijo samo rožice
2. napisal sem da v Ameriki je VAG merljivo v prometu svinjal bolj kot drugi avti na AMERIŠKEM trgu.

V Ameriki se niso nikoli prodajali francoski dizli, tako da očitno nekaj ne razumeš ali pa ne veš. V Ameriki so dizle v osebnih vozilih ponujali samo: VAG, BMW, MB, JEEP in GM. Za EU sem pa mislim da dovolj jasno napisal, da na cesti svinjajo vsi enako podobno.
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.122
3.861
113
Daj mi recimo tole razloži kam po tvoje spada Sri Lanka, država z 20 milijoni prebivalcev in s po moji oceni (to kar sem videl, da se dejansko vozi okoli) vsaj 20% hibridov?

Daj prosim še kakšen vic napiši. 3/4 folka se premika na tuktukih, ki so po euro 7 standardu. Ostala četrtina pa na bencinarjih, ki so euro 8.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.411
2.422
113
1. so bili, danes iz vseh letijo samo rožice
2. napisal sem da v Ameriki je VAG merljivo v prometu svinjal bolj kot drugi avti na AMERIŠKEM trgu.

V Ameriki se niso nikoli prodajali francoski dizli, tako da očitno nekaj ne razumeš ali pa ne veš. V Ameriki so dizle v osebnih vozilih ponujali samo: VAG, BMW, MB, JEEP in GM. Za EU sem pa mislim da dovolj jasno napisal, da na cesti svinjajo vsi enako podobno.

Razumem, torej trdiš da v USA VAG-i svinjajo bolj od Jeep-a in GM-a? Namreč če so v EU narejeni testi po enakih "vatlih" potem ni logike. Namreč Jeep in GM sta zelo slaba. Zanimivo. Jaz vem da ne vem ampak plaši me da ti misliš da veš nekaj ampak najbrž zgolj sklepaš, teorije zarote in podobno?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
ksz
Leti na vse.
To kar pišete nima nobene veze z goljufanjem Audija v južni koreji. Raje pišite kaj o tem zakaj so prilagajali VIN pa testne protokole.
Konec koncev bi bilo fino izvedeti kakšne testne protokole oz v povezavi s čim - ni nujno, da gre tukaj za emisijske teste... lahko je kar koli drugega. :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Znana dejstva, pa si sam naredi sliko:
- V EU so (bili) sistemi za čiščenje izpusta drugačni kot v ZDA, v ZDA zaradi strožjih standardov praktično od leta 2006 dalje nisi mogel homologirat dizla brez SCR, to je uspelo (z goljufijo) samo VAGu.
- Originalna ICCT študija zaradi katere se je sploh posumilo na VW, v tej študiji BMW X5 zares blesti v primerjavi z VW

Kolikor vem je Koreja za svoje emisijske teste sprejela kar direktno ameriške, torej če nekaj ni šlo skozi v Ameriki ni šlo tudi v Koreji.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.411
2.422
113
Pa razumem jaz tebe, upiraš se na določene študije, jasno, vsak ima svoje prepričanje. Pač dejstvo je eno, vsi so smrdljivci, vsi svinajajo. Ker pa določena študija trdi da ena znamka svinja 3,67% manj kot druga pa res ne mislim voziti znamke ki mi ne paše. O tem ti govorim. Ni tukaj ločitev med čistimi in zamazanimi namreč nihče od nas tukaj ne ve dejansko kako je na stvari. Iz tega vidika se mi zdijo razne debate v stilu, grda ta in ta znamka popolnoma brezplodne. Dejstva so jasna. So goljufi, so jih dobili, so delno najebali in to je to.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Žalostno da misliš, da so razlike samo 3,67%, žalostno je tudi to da do WLTP+RDE nismo imeli nekega pametnega vpogleda v to kaj se dogaja na cesti, še vedno je žalostno to da so vsa vozila vržena v isti koš (pač EURO 6), še vedno je žalostno to da na tehničnih pregledih ni mogoče dobro kontrolirati emisij starih vozil...

Sicer pa real world je bil BMW X5 v Ameriki blizu 0,04 g NOx, medtem ko je bila Jetta preko 1 g NOx, toliko o tvojih 3,67%.

Nekaj evropskih modelov iz preteklih let so vseeno testirali v RDE stilu, tule so rezultati, če koga zanima:
https://equaindex.com/equa-air-quality-index/
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
Se spomnite F16, ki je 20 let nazaj v Italiji pobil 20 ljudi v gondoli? Kolikor vem, pilot ni odgovarjal za nič, da niti ne govorimo o tem, da evropski varnostni organi do njega niso mogli.

Niti niso nameravali (so pa sodelovali, in amričani so priznali uradne italijanske podatke, ki so postali del oročila), zaradi NATO predpisov v veljavi. Je odgovrajal, končalo se je z nečastnim odpustom (torej brez penzije) in 6 meseci zapora. Pa ni bil F-16 ... Pa ni bil samo pilot krov, ampak še odo nad njim. In tudi te so prijavili ...
Skratka, uspelo ti je, da si kiksnil prav vse.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Niti niso nameravali (so pa sodelovali, in amričani so priznali uradne italijanske podatke, ki so postali del oročila), zaradi NATO predpisov v veljavi. Je odgovrajal, končalo se je z nečastnim odpustom (torej brez penzije) in 6 meseci zapora. Pa ni bil F-16 ... Pa ni bil samo pilot krov, ampak še odo nad njim. In tudi te so prijavili ...
Skratka, uspelo ti je, da si kiksnil prav vse.
6 mesecev zapora za smrt 20 ljudi. V Sloveniji pa je splošno mnenje, da je Maček dobil majhno kazen?
Opozori še druge, da ni bil F16, denimo http://www.pocek.si/index.php/vojska-in-dpn-osvad/vojaske-nesrece=. Kot novinar se boš sicer moral malce spopasti s pravopisom, ki ti očitno dela precej težav.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vojska pač ni hec, sploh letalstvo.
Saj je samo Inex Adria Aviopromet (sedajšnja Adria Airways) iz 1970ih v 1980a leta razkantala kar nekaj letal in za pol jurja potnikov.

Enkrat, ko bi vojska spustila drhal na svoje, tudi ko slednji zajebejo, je problem, da nihče ne bo hotel služit tam. Zato je početje ameriških oboroženih sil, tako kot je.
Edino naši bi svoje vojake pustili na cedilu.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
6 mesecev zapora za smrt 20 ljudi. V Sloveniji pa je splošno mnenje, da je Maček dobil majhno kazen?
Opozori še druge, da ni bil F16, denimo http://www.pocek.si/index.php/vojska-in-dpn-osvad/vojaske-nesrece=. Kot novinar se boš sicer moral malce spopasti s pravopisom, ki ti očitno dela precej težav.

6 mesecev ni dobil za smrt 20 ljudi.
Druge kar ti opozarjaj, če se ti da.
Pravopis mi ne dela nobenih težav, priznam pa, da zatipkanih napak na forumih ponavadi ne popravjam, sploh, ker večinoma pišem na tablici, kjer je to preveč zamudno ...
Nisem novinar.