Cigu migu posla po nemško ali kako je Audi (spet) goljufal

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Krivec da se hibridi niso preveč raširili je Chevron
https://www.reddit.com/r/todayilearned/comments/yyyxk
“Chevron controls the worldwide patent rights for NIMH batteries used in the RAV4-EV, and won’t allow their use in EVs.”
http://www.ev1.org/chevron.htm
Verjetno so to bolj pravljice za ofce. Patenti so na vseh področjih, pa se stvari vseeno širijo. Pač je treba uporabo patenta plačati. Normalno. Članek ne govori o točnih datumih patentov, ampak če sklepam, da je patent sovpadal približno z "Prototype EV1 named “Impact” delivered in 1989 for a budget of about $3M. " je patentna zaščita že davno mimo in lahko izum vsi prosto uporabljajo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.523
421
83
pogledal Dirty money na netflixu

medtem, ko poteka debata o ciklih med vožnjo, kjer merijo izpuste, najdem na tovornem diagnostičnem šolanju dva Turka, ki euro 6 kamione, izdelane v Turčiji (najbolj zveneče kamionske znamke), downgrade-ata na direkt izpuh (euro 2?) in za ta namen razvijata posebne module, da elektronika ne javlja 1000 in eno napako
se pravi v Turčiji in v še bolj južnih državah lahko kupiš novega actrosa mpIV, ki ni euro 6, saj ima odstranjen komplet izpuh z DPF in adblue sistemom vred
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.345
2.711
113
Pepe diesel bus je bil korak na slabše, ko se je trolejbus ukinilo, kar se tiče LJ. Sicer pa tramvaj, trolejbus, podzemna elektrika raztura ze desetletja. Sam pri nas je zgleda no go karkoli, dokler odsluzena tehnologija ne prispe iz DE in AT.
In če temu dodamo še, da je prioriteta da sosedu crkne karkoli že, ne pa dolgoročna skrb za svojo ali potomčevo rit....pol smo pač kjer smo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Se strinjam, elektrika je boljša v mestih, ker potem krava crkne tam nekje na vasi, ker tam stoji TEŠ. Saj si to mislil mr_ , mar ne?
Če odmislimo sarkazem, priznam, da zakaj so v Lj ukinili trolejbus in tramvaj, ne vem. Verjetno zato, ker moraš kupiti tako vozila kot resno vzdrževati povsem namensko infrastrukturo. Delalo pa se je nekoč in danes z minimumom sredstev v ta namen. Danes se pač na obstoječi prometni površini porabi nekaj barve in nekaj namala gor. Nekdo si nadene venec, da je rešil prometni problem. Zadnjič sem videl, da so na 3 metre široko vozišče z ene strani narisali pas širok 1 meter z dvema črtama. Rdeča črta je notranja in neprekinjena. Zunanja črta je bela in prekinjena. Pa nekaj silhuet kolesarja je narisanih. Gre baje za pas, kjer imajo pešci in kolesarji prednost. Nisem vedel, da sem prej lahko povozil pešca in kolesarja, če sta zasedala rob vozišča. Dve vozili se seveda lahko srečata samo tako, da gresta povsem v to območje. Avtobus, ki tudi vozi tam, mora tudi če ni nasproti vozečih pač voziti cel čas po tem pasu, ker je sedanja cestna površina ozka. Kaj točno so naredili, razen da so stran vrgli nekaj denarja?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Maribor, Koroška? Testno obdobje 3 let za nov prometni režim. :bonk:

Sem pa pogledal IVECO full hybrid piše na nekaterih naših avtobusih?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.345
2.711
113
Ne Pepe, nisem tega misli, da tam na vasi....mislil sam, da če bi v tem tisočletju avtomobilska industrija vložila toliko truda in denarja v hibride, namesto v diesel in posmehovanje Toyoti, bi dandanes imeli na križiščih čakajoče avtomobile v tišini in brez izpustov. Franci bi se pa lahko še vedno s svojo clean diesel ropotuljo pripeljal po opravkih.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Industrija vloži veliko truda v tisto, kar se hitro in zanesljivo povrne. Razen Evrope je dieslov v osebnih vozilih malo. Čudno, da denimo ameriški, japonski in korejski proizvajalci niso samo na hibridih, če je to bilo tisto ta pravo? Očitno pa je bilo smiselno samo za trge z veliko politično pomočjo (=strožja regulacija izpustov). Brez pomoči te regulacije pa je očitno hibridna tehnologija premalo konkurenčna. Za razliko od diesla, ki so ga kljub dejstvu, da je dizelski motor precej dražji od bencinskega, uspeli z dobičkom stlačiti v osebna vozila. Ali kot so še pred začetki resnih regulativ uspeli dražji štiritaktni bencinski motorji pred desetletji zlahka "pokopati" cenejše bencinske zweitakterje.
To so preprosta dejstva, če gledamo neobremenjeno.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Daj mi recimo tole razloži kam po tvoje spada Sri Lanka, država z 20 milijoni prebivalcev in s po moji oceni (to kar sem videl, da se dejansko vozi okoli) vsaj 20% hibridov?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.345
2.711
113
Dobiček se kuje tudi oz. predvsem zato, ker nihče ne obračuna onesnaževanja in posledic. Oz. ti praviš temu regulacija izpustov. Ker če grem v ekstrem potem bi tehnologija črnega oblaka dima za golfom še vedno bila nepremagljiva...no, saj je južneje. To kar počne indistrija, ne počne zaradi našega dobrega, ampak zaradi cekinov v žepih delničarjev. In njih ne briga za naša, celo ne za svoja pljuča in ušesa. Sicer te ne razumem popolnoma...meniš da je diesel za osebna vozila OK? Seveda razen izjem. Meniš da predpisovanje izpustov ni OK?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Daj mi recimo tole razloži kam po tvoje spada Sri Lanka, država z 20 milijoni prebivalcev in s po moji oceni (to kar sem videl, da se dejansko vozi okoli) vsaj 20% hibridov?
Ne poznam, ampak ne dvomim, da gre za kako podobno regulativo kot jo imajo Amiši, kjer pa zanimivo, sodeč po oddajah na TV ni ne dizlov, ne bencinanrjev in ne hibridov, temveč so konjske vprege. Umetno se da marsikaj doseči, če pa umetnih regulativ ni preveč, pa pač trg pove svoje.
Dobiček se kuje tudi oz. predvsem zato, ker nihče ne obračuna onesnaževanja in posledic.
Komu bi pa naj plačali onesnaževanje in posledice? Katera človeška aktivnost ne povzroča onesnaževanja? Ali bomo začeli pri EV vozilih resno obračunavati možnost jedrskega onesnaževanja, posledic kopanja redkih rud in spreminjanja življenja v rečnih strugah? Kje se ustavi to obračunavanje? Zakaj se porabi ta denar? Ali slučajno država s tem denarjem čisti izpušne pline, ki jih spustijo dizli?
To so pač lovske ideje, da se potisne neko tehnologijo, ki očitno ni komercialno zrela, nekam naprej. Včasih zmagajo eni lobiji, včasih pa drugi. Davek pa zmeraj plačajo potrošniki.
Nekaj regulacije je potrebno in zdravo. Ko pa se začne pretiravati, pa dobimo zgodovinsko poučne primere, da se v ponedeljek ne morem peljati s svojim vozilom, ker imam napačno registrsko oznako ali pa da postanemo Amiši. Države bi raje napore preusmerile v to, da postane denimo javni prevoz cenovno, časovno in po udobju konkurenčen. V mestnem prometu lahko zmanjšamo na obstoječem voznem parku izpuste za več 10 %, če odpravimo zastoje. Zakaj točno se ne dela na tem?
Lahko tudi odgovorim. Ker je to zahtevno. Podobno kot bi bilo pol stoletja nazaj zahtevno v Lj ohraniti električni javni prevoz. Raje se odločevalci odločajo zato, da se nekaj prevali na končnega potrošnika in naj se ta j..e. Po možnosti z nekim davkom, ki se bo porabil v X namen.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.007
5.630
113
Če odmislimo sarkazem, priznam, da zakaj so v Lj ukinili trolejbus in tramvaj, ne vem.
Po spominu očeta....zato ker je bil predekadenten za napredne socialistične čase...
Vse kar je dišalo po avstroogrski in buržuaziji je blo treba "modernizirati"...
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.786
5.917
113
Ali pa je preveč Balkancev v Nemčiji :)
To se vleče vsaj od malarja dalje .
this-isnt-the-first-time-weve-lied-about-gas-emissions-hitler-volkswagen.jpg



Medtem v DE okoljevarstvene organizacije uspešno tožijo državo z namenom prepovedi dizlov v mestih, saj se država oz. cdu/csu/spd vlada delo neumno in noče konkretno ukrepati, spomnimo se samo sw updejtov oz tistega filtra za zrak, ki so ga prodajali za rešitev lani/predlani
https://www.telegraph.co.uk/news/20...-german-capital-ban-diesel-vehicles-11-major/
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.487
9.787
113
40
MB
jaz sem po treh minutah nehal gledat na netflixu, ko gospod reče da ni vedel da vozi killing machine :eek: isuse

they pitched me the idea of my dream car (to govori medtem ko se vozi v golf 6 karavanu) jebali vas ameri
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
jaz sem po treh minutah nehal gledat na netflixu, ko gospod reče da ni vedel da vozi killing machine :eek: isuse

they pitched me the idea of my dream car (to govori medtem ko se vozi v golf 6 karavanu) jebali vas ameri

Sorry se ne morem nehat smejat. Zakaj? Ker smo isti.. Ker se marsikdo v slo obnasa kot da onanira na svojga vwja vsak dan.
Poznam v zivo vsaj take 3 tezke primere. :D ostali so se normalni vw driverji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.715
6.110
113
blizu močvirne prestolnice
Sorry se ne morem nehat smejat. Zakaj? Ker smo isti.. Ker se marsikdo v slo obnasa kot da onanira na svojga vwja vsak dan.
Poznam v zivo vsaj take 3 tezke primere. :D ostali so se normalni vw driverji.
Se strinjam, toda samo na tem forumu razen Cizya nihče ni nikoli tako zagovarjal VW kot recimo vidva z Gašperjem Toyoto. Bog ne daj, da bi človek kaj rekel čez Toyoto.
Men dol visi za znamke avtomobilov je pa tako kot je Hanzi napisal. Zakaj zopet faše raja? Zakaj subvencije? Če so tako oh in sploh potem naj avtobuse plačujejo normalno, saj s to energijo itak prinašajo dobiček.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Se strinjam, toda samo na tem forumu razen Cizya nihče ni nikoli tako zagovarjal VW kot recimo vidva z Gašperjem Toyoto. Bog ne daj, da bi človek kaj rekel čez Toyoto.
Men dol visi za znamke avtomobilov je pa tako kot je Hanzi napisal. Zakaj zopet faše raja? Zakaj subvencije? Če so tako oh in sploh potem naj avtobuse plačujejo normalno, saj s to energijo itak prinašajo dobiček.
Jaz nobenega ne zagovarjam in ti lahko takoj naštejem par cvetk pri toyotah brez problema*. Vendar glede na to kaj se dogaja se mi zdi, da ima VAG grupa še daleč največje težave z lastno integriteto (glede na to kaj se zadnje čase vse dogaja v smislu zavajanj in goljufij) in tukaj jaz potegnem črto.

*za začetek npr. to, da so mi pred 5 leti na uradnem toyotinem servisu ob menjavi olja pumpali vse gume (glede na delovni nalog). Tudi rezervo, ki je nimam. Spet - za nekoga detajl, zame precej pomembna zadeva. Sem samo vprašal takrat, če so mi olje tudi tako zamenjali kot so pumpali gume... :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Sem fan Toyote, ampak vedno se skušam nazaj držat za zadeve, ki niso fakt in točno merljive. Zaenkrat 9 let star Prius deluje normalno, kaže pa določene znake utrujenosti. Zamenjava za Priusa bo 100% EV (razen če Prius prehitro crkne), tu se bom pa kot kaže moral posloviti od Toyote, ker kaže da vsaj dve leti še ne bodo imeli primernega EV v ponudbi.