Cigu migu posla po nemško ali kako je Audi (spet) goljufal

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
No, saj jenkiji so zaradi objestnosti v miru pobili prebivalce Evrope, pa odgovornih ljudi niso dali pred evropska sodišča. Se spomnite F16, ki je 20 let nazaj v Italiji pobil 20 ljudi v gondoli? Kolikor vem, pilot ni odgovarjal za nič, da niti ne govorimo o tem, da evropski varnostni organi do njega niso mogli.
VW je samo naivno mislil, da bo lahko v ZDA igral po pravilih kot ZDA igrajo v EU.

Ne bluzi nekaj v tri krasne, ki nima nobene veze s tem. Mislili so da so bog i batina, tako kot doma in so lepo dobili po kepi.
Kaj pa doma? Svabski politiki še jih branijo. Zgodilo se iz te smeri ni nič. Kaznovali smo jih potrošniki sami, ki tega sranja vse manj kupujemo. Zdaj pa so v slepi ulici. Če vw šef pred 20 leti nebi dobil genialnega prebliska, da pogonske agregate iz traktorjev preseli v osebne avte, bi danes vsi hibride in ev vozli
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Steve: moj primer je bil čisto relavanten in se dogaja tudi sedaj. Ameriška politika tudi danes brezkompromisno brani ameriške državljane, tudi če so krivi. Tu ni dvoma. Nemška politika se je pokala od strahu.
In ne sanjaj o hibridih. Kdo jih dela? Še največ Toyota. Pogledaš toyotino ponudbo in niti polovica njihovih modelov nima hibridne možnosti. Očitno stvar ni dovolj komercialno zanimiva niti za glavnega igralca na tem področju. Glede na tvojo bistro logiko, bi lahko pred 100+ leti dobili politiki idejo in Otta in Rudolfa Diesla ubili in bi še danes uporabljali konjske vprege.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
em, Toyota je na dobri poti da bo za vsak model imela hibrida (Yaris, Corolla, Camry, RAV4, C-HR, Prius...), VW je pa na dobri poti, da dizel ne bo več na voljo v vsakem modelu (se še kdo spomni Lupo 3L).
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Predvsem zato, ker je politika ekologije dvolična. po eni strani nam tupijo kako je promet osebnih vozil katastrofa, po drugi strani pa dopuščajo ladijski in letalski promet promet, kjer se dobesedno paca na veliko naša ljuba zemlja. Če bi jim res bilo toliko do ekologije, bi lahko že zdavnaj podprli razvoj električnih vozil in vse kar spada zraven in ne da so čakali do zdaj ko je že en dan prepozne ne pet minut prepozno. Seveda so med tem veselo pobirali davke na fosilna goriva. Saj bi to počeli še naprej ampak podnebje se vidno spreminja. Se kdo spomni, da bi bile temperature v sredini oktobra nad 20°C? Grem proti 50-tim pa se tega ne spomnim, mogoče kak dan ali dva ne pa cele tedne. 2003 leta smo imeli v začetku oktobra že sneg. Letos kot kaže temperature verjetno ne bodo padle pod 0°C niti januarja februarja....
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.765
6.751
113
pri taščici
Napisal sem (klasicni) hibrid.
Ce bi ljubljanske trole imele baterijo ki bi ob vsakem zaviranju na postaji in semaforju pobrale energijo zaviranja (in jo ob speljevanju vrnile) je to....v enem dnevu vec prihranka co2 kot pri nekem priusu v celem letu(sploh ce nima vecino vozenj v mestu).
 
Nazadnje urejeno:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Očitno dokaj neuspešna, če še sedaj niso vsi avtobusi hibridi.
Aja, gre za zaroto. Nekdo je preprečil, da bi avtobusi bili hibridi. Oziroma gre za zaroto, nekdo je bil sposoben dizelske buse prodati kot nižji TCO. Ampak se je gotovo zlagal in kupci tega niso opazili 25 let.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.765
6.751
113
pri taščici
In koliko hibridov se drajsa po eko slovenskih mestih? Ne mi zdaj o metanu pa lpp E golfu ki jih videvam vsepovosod po slo. Ocitno se zaposleni nanizlete vozijo z njimi
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Prodajne številke so dost znana stvar, tako da tega "koliko se jih vidi na cesti" res ne razumem.

Pri avtobusu je vse samo cena, pri osebnem vozilu pa ne nujno, hibrid prinese nekaj dodatnih bonbončkov, ki so jih kupci pripravljeni plačat, da bi LPP plačal kaj več za udobje potnikov in voznika pa pač odpade. Toyota ima sicer za avtobuse znamko Hino ampak prodajajo samo na azijskem trgu, imajo tudi hibride.

Sicer pa počasi bodo hibridni avtobusu del voznih parkov:
https://www.kamion-bus.si/1607/Prvi-Hibridni-avtobus-v-Sloveniji?src=XNASLZAD
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Marprom Maribor zadnje čase kupuje/najema IZKLJUČNO hibridne in metanske avtobuse - seveda z izdatno pomočju državnih in EU subvencij.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Tehnologijo torej muči gospodarska upravičenost in so potrebne subvencije. Rekli bi, da je realno gledano vseeno še nezrela.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če leti na MB avtobuse bi prej rekel takole: do subvencij (in ko je harala Veolija) smo "kupovali/dobivali" odslužene švedske in nemške "smrdljivce", ki pa so bili roko na srce še vedno boljši od starih TAMovcev, ki so se še vozili (še dobro, da jih je JNA na barikadah dosti uničila).

Ko so možne subvencije pa se lahko "stegneš" malo višje in kupuješ novo/testno ampak pač moraš spoštovat pravila razpisov - eko/bio/tuti fruti. ;)

In sedaj pravijo, da je vozni park precej boljši in kar je najbolj glavno tudi precej bolj ekonomičen - manj okvar, nižja cena km,...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Napisal sem (klasicni) hibrid.
Ce bi ljubljanske trole imele baterijo ki bi ob vsakem zaviranju na postaji in semaforju pobrale energijo zaviranja (in jo ob speljevanju vrnile) je to....v enem dnevu vec prihranka co2 kot pri nekem priusu v celem letu(sploh ce nima vecino vozenj v mestu).

Če se že pogovarjamo o izpustih... Najbolj ga 'serjejo' po mojem ladje, potem pa so na vrsti letala.
En tanker naredi verjetno na svoji klasični poti toliko emisij kot par mio najbolj smrdljivih avtov skupaj.
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Volvo ma tud hibridne avtobuse, vsaj v Göteborgu bi tako na oko reku vsaj polovica hibridov. Spelje na elektriko po ene 20 metrih se pa masina zazene. Ko se ustavi na postaji pa spet izklopi vsi skupaj itd in to pomoje kr zmanjsa izpuste, so pa malo preden sem sel uvajali tud cist elektricen bus, samo ne vem kaj se je pol dogajalo.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Očitno dokaj neuspešna, če še sedaj niso vsi avtobusi hibridi.
Aja, gre za zaroto. Nekdo je preprečil, da bi avtobusi bili hibridi. Oziroma gre za zaroto, nekdo je bil sposoben dizelske buse prodati kot nižji TCO. Ampak se je gotovo zlagal in kupci tega niso opazili 25 let.

Krivec da se hibridi niso preveč raširili je Chevron
https://www.reddit.com/r/todayilearned/comments/yyyxk
“Chevron controls the worldwide patent rights for NIMH batteries used in the RAV4-EV, and won’t allow their use in EVs.”
http://www.ev1.org/chevron.htm
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Če se že pogovarjamo o izpustih... Najbolj ga 'serjejo' po mojem ladje, potem pa so na vrsti letala.
En tanker naredi verjetno na svoji klasični poti toliko emisij kot par mio najbolj smrdljivih avtov skupaj.
Ne preveč naglas ejga, se bodo ovce še zbudile.

Uglavnem rabmo višje davke na vse ICEje. Za začetek 5x povečanje.
Za začetek.
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Ne bluzi nekaj v tri krasne, ki nima nobene veze s tem. Mislili so da so bog i batina, tako kot doma in so lepo dobili po kepi.
Kaj pa doma? Svabski politiki še jih branijo. Zgodilo se iz te smeri ni nič. Kaznovali smo jih potrošniki sami, ki tega sranja vse manj kupujemo. Zdaj pa so v slepi ulici. Če vw šef pred 20 leti nebi dobil genialnega prebliska, da pogonske agregate iz traktorjev preseli v osebne avte, bi danes vsi hibride in ev vozli
Potrošniki.... Kakor vem vw prodaja raste...