Urby, dej, vprasaj na RSR, do koliko navora rukne DSG na 140KM motorjih?
Govorim o DSG v 140KM avtu. Serijsko ima 320 navora in varno prenese do 350. Tvoj je druga razlicica in prenese vec, ce ima serijsko 380. V mislih sem imel DSG-je v 140KM motorjih, zato sem ga tudi vprasal, ce ima DSG.
Evo, moj je na 175 iz 140hp, ter 60nm več kot prej. Razlika je ogromen nasmešek na obrazu
Cash : sem ga vprašal in je rekel, da gre čez BP 500NM pri enakem motorju z DSG, tako da GO FOR IT!
No, da ne bo prepucavanj spet po celotni temi, bi samo povedal, da bo zdajle 3 leta, odkar je bil 1.2tsi mlinček čipan.
Ne vem,a lahko povem kdo. Recimo iz dolenjske majstr. Hondaš v originalu
Skratka čipanje, za potrebe bolj lahkotne vožnje po klancih z nizko hitrostjo, ali pa težje naloženega avta, kar je zelo pogost pojav pri meni.
Super zadovoljen, že 3 leta nobene panike. Izmere prej 108km, 175nm, po čipanju 128km in 205nm.
Zadeva v praksi vrhunska, vem da ponekod na 140 navijajo, ampak meni je bolj bistvena razporeditev moči/navora. Cena pa 250eur takrat.
Za VAG definitivno RSR, naredi tako kot je treba, na servisu ne vidijo, da je avto optimiran.
Kakšen pa je razlog čipanja? Potreba po večji moči ali je odzivnost bolj švohna?Zanimam se za čipiranje novega VW TOURAN-a 1.2 TSI...starega 4 mesece. Ima kdo izkušnje, kje oz. kam bi bilo najboljše? Zanima me tudi kako je z garancijo? Ali naj počakam 2 leti? Avto ima še +6jamstvo.
Hvala za odgovore in priporočila.