Po mojih informacijah se je to delalo večinoma zato 20 let nazaj. Sedaj se večinoma čipa zaradi točno tega, kar si napisal. Večje ''lahkotnosti'' pri normalni vožnji. Tudi večina tisti, ki pripeljejo vozila na čipanje niso 20 let stari golobradci... Vsaj po mojih informacijah, naj pa še kdo, ki se dejansko s tem ukvarja, kaj napiše na to temo.Kaj pa vem. Meni se zdi, da je večji problem,ker ponavadi se čipa za postavljanje na šmartinski od semaforja do semaforja. Pa gas do podna na AC ipd.
Če se uporablja z glavo, in redno servisira, ne vidim nekih problemov. Pa kot pravim, ni navit na neke blazne cifre. Se ti zdi, da je to nek overkill?
Recimo pri meni je strank, ki pridejo primarno zaradi blink-blink faktorja morda 5%, pa še to ne vem če.. Vse ostalo so stranke, ki jih nekaj dejansko moti na svojem vozilu ali pa si želijo imeti kaj konkretnega (recimo asistenčni sistemi). Veliko strank recimo pride zaradi zadnjih dnevnih luči, pa ne zaradi blink-blinka, temveč zaradi varnostnega aspekta.
No, najstarejša stranka je bila pa gospa stara 80+ let .