Chip tuning - razlicne cene

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.502
113
2.0 tdi 140 na 180 konjev, nov, prvih 100.000 blo vse ok, nato zacel metat v zasilni rezim (overboost) in pa zaganjat regeneracijo vsak dan...oblaki dima. Lahko da je bil fuc kak injektor, ampak v floti bilo vec vozil in tri so zacela zajebavat pri podobnih kilometrih. Cipal sicer priznan tuner, dokler je delalo je bilo kot noc in dan. Mene bi bilo pa vseeno pri 1.6 strah navijat na 140. Ne vem kolk zdrzi material, malo precekiraj tuje forume predhodno
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.075
286
83
2.0 tdi 140 na 180 konjev, nov, prvih 100.000 blo vse ok, nato zacel metat v zasilni rezim (overboost) in pa zaganjat regeneracijo vsak dan...oblaki dima. Lahko da je bil fuc kak injektor, ampak v floti bilo vec vozil in tri so zacela zajebavat pri podobnih kilometrih. Cipal sicer priznan tuner, dokler je delalo je bilo kot noc in dan. Mene bi bilo pa vseeno pri 1.6 strah navijat na 140. Ne vem kolk zdrzi material, malo precekiraj tuje forume predhodno
1.6 bp zdrzi 140 konjev. Sj to ni nwm kaksna konjenica za taksen motor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.075
286
83
Nadaljujem, da ne odpiram nove teme za BZ.
Je kdo že navil 1,2TCE 100 konjev v R-meganu IV? Letnik je 2017.
Kot sem nekaj gledal oznake motorja, imata enako tako 100 kot 130 verzija, ne vem pa koliko sta res "identična". Na straneh tunerjev pa je povečini navedeno, da je treba potem uporabljati 100 oktanski bencin. Ja, ok, vem in verjamem da bi bil boljši, ampak glede na razliko v ceni pa .... Original 130 ne rabi nuno 100 oktanskega.
Skratka, zanima me če je ta motor že kdo pojačal in kako se obnaša potem. Je omembe vredna razlika ali ne.
Če se odločim probat, pa prosim tudi za nasvet kdo naredi ok. S tem se nikoli nisem ukvarjal in po domače rečeno nimam pojma.

Hvala za nasvete!
sj ti lahko tuner (če ve kaj pocne) pripravi 95 oktansko mapo. Bo pac malenkost manj konjev/navora.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Hm, RSR nima na spisku renojev :( . Ker (kot sem že navedel) se s tem nisem nikoli ukvarjal, me zanima ho komu sploh peljati, če že. Ali je bolje pustiti kot je.
Spletne strani "obljubljajo" dokaj enake cifre - en primer je v priponki.
 

Priponke

  • tuning 1_2 tce.png
    tuning 1_2 tce.png
    43,9 KB · Ogledi: 139

damo

Majstr
4. sep 2007
1.024
153
63
Ojla,

pred cca 10 dnevi sem dal odpreti viteja 114 (136ks, 330Nm). Tuner na svoji strani reklamira 215ks, 460Nm, preko mailov mi je rekel, da je okoli 200ks optimum. Konkurenca pravi, da to daje na 215ks in 520Nm, kar bi blo po moje že prehudo.

Ga je odprl na 190ks 420Nm (originalni močnejši vito 119 ima 190ks in 460Nm, koliko so pokazali valcni, po njegovem optimum za ta avto. Po posegu je avto čisto drug, po kakem tednu vožnje pa se mi zdi, da bi lahko bilo "malo več". Saj ne rabim dirkalnika (to je družinski avto), ampak ko bom parkrat na leto zahaklal 1,5t prikolico, takrat moči nikdar ne bo preveč. Po drugi strani spet nebi rad imel avta, ki bi ga težko krotil, sploh ker ima ta kanta zadnji pogon (to je za traktorje, ne za avte).

Vglavnem nekak tak je, da se počutim kot ona, ki bi "rada bi bila jebena, al da ne uđe". Bi šel nazaj, da ga še malo odpre, al pustim? Bi bilo za dodati še kakih 50Nm?

Hvala za nasvete (sploh tistih, ki vozite kaj podobnega)!

p.s. Pa da ne bo to kdo jemal kot kritiko na tunerja! Samo sprašujem za mnenja, kajti sam o tem nimam veliko pojma.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.046
853
113
Ojla,

pred cca 10 dnevi sem dal odpreti viteja 114 (136ks, 330Nm). Tuner na svoji strani reklamira 215ks, 460Nm, preko mailov mi je rekel, da je okoli 200ks optimum. Konkurenca pravi, da to daje na 215ks in 520Nm, kar bi blo po moje že prehudo.

Ga je odprl na 190ks 420Nm (originalni močnejši vito 119 ima 190ks in 460Nm, koliko so pokazali valcni, po njegovem optimum za ta avto. Po posegu je avto čisto drug, po kakem tednu vožnje pa se mi zdi, da bi lahko bilo "malo več". Saj ne rabim dirkalnika (to je družinski avto), ampak ko bom parkrat na leto zahaklal 1,5t prikolico, takrat moči nikdar ne bo preveč. Po drugi strani spet nebi rad imel avta, ki bi ga težko krotil, sploh ker ima ta kanta zadnji pogon (to je za traktorje, ne za avte).

Vglavnem nekak tak je, da se počutim kot ona, ki bi "rada bi bila jebena, al da ne uđe". Bi šel nazaj, da ga še malo odpre, al pustim? Bi bilo za dodati še kakih 50Nm?

Hvala za nasvete (sploh tistih, ki vozite kaj podobnega)!

p.s. Pa da ne bo to kdo jemal kot kritiko na tunerja! Samo sprašujem za mnenja, kajti sam o tem nimam veliko pojma.
Verjemi cloveku, da ti je naredu optimalno.
Ko bos pa spet imel zeljo po “vec” - se pa spomni kako je bilo, ko si imel “manj”.. in kako bi bil zalosten, ce bi se vedno imel manj.
uzivaj v voznji.. pa naj ti dolgo in lepo laufa
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in Kamele0N

igiNo1

Guru
24. feb 2018
1.465
666
113
če res tako misliš,
"sploh ker ima ta kanta zadnji pogon (to je za traktorje, ne za avte)."
potem je še 190 preveč za tebe !
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Sam imam meco cipirano v NM in ti svetujem, da ne pretiravat, ker bos lahlp hitro imel izredne servise.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.411
386
83
Ljubljana
Sej vem da je full trapasto vprašanje najbrž, ampak bom vseeno vprašal: Megane 2 2007 ph 2 dci 106 km 400k prevoženih (prva turbina, čisto nov vztrajnik in sklopka)
Ali bi ga kdo upal čipat in na koliko?

Koliko risk/reward govorimo?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
ob prodaji pa klasično. Prvi voznik in vozila ga je ženska ter brez posegov.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.502
113
Je kdo že čipal sam? Prek mejla pošlješ svojo mapo tunerju. Vidim da so od 50e dalje. Narocis poljubno kombinacijo (samo stage1, z dpf off, adblue off, egr off, klon racunalnika....)
 

mlacar

Pripravnik
29. avg 2007
441
5
18
Zdravo, VW T6, 150ks, ročni menjalnik, kam dat počipat in koliko je to eur?

hvala

lp
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.502
113
Je kdo že čipal sam? Prek mejla pošlješ svojo mapo tunerju. Vidim da so od 50e dalje. Narocis poljubno kombinacijo (samo stage1, z dpf off, adblue off, egr off, klon racunalnika....)
No da kar sam sebi odgovorim;
Sem cipal sam vceraj prek emaila. Hardver za cipanje je cca 100€, mapa stane 140. Dela je 2x 10min (jaz sem 2x snel ecu iz avta ker sem vmes pol dneva čakal na novo mapo in sem vmes rabil ta avto). Zaenkrat dela in dela lepo. Malo sem bil v dvomih ker je avto ze star...ampak zato mi ga tudi ni bilo preveč škoda...