Citat:
Uporabnik upiwaly pravi:
Če karikiram - recimo da imam pri 1700 obratih na voljo 100Nm, in da bi imel po posegu na voljo 130Nm, se mi zdi vseeno bolje. Res pa je, da je 1.2 mlinček samo 1.2 in pika. Ne gre pričakovat čudežev, vendar za zmerno ceno se mi zdi to dobra alternativa za bolj komot vožnjo pri malo bolj zahtevni vožnji - se pravi kakšni klanci in nekaj dodatne teže v avtu.
Recimo ne bo najboljša možnost.
Pozanimaj se direktno pri tunerju, kaj ti lahko naredi pri nižjih vrtljajih. Da ne bo na koncu slabše kot sedaj. Namreč, dokler turbina ne dela, ti bo chip-tuning pomagal bolj malo. Tuner lahko pri teh vrtljajih malo poveča zmes, ampak to bo par procentov pomagalo. Ne bo čudežev.
Lahko se ti pa to zgodi: malenkostno povišanje navora do turbine, potem bo pa skok še večji in boš na koncu obstal s še manj voznim avtom.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
PS. Standardne sklopke so predimenzionirane, nikjer ne piše, da ne bo zdržala tudi 100% večjo obremenitev. Redko se to dodatno moč izkorišča kar iz prve naprej, potem ima pa sklopka vedno lažje delo. Najhujša stvar za sklopko in take sestavne dele so nizki obrati in gas do konca, to pa pogosto delajo glupi uporabniki in tako škoda nastane tudi ob serijski moči. Pa še zadnja stvar... sklopka je potrošni material in za veliko avtov glede na vse ostalo zelo poceni.
To seveda absolutno ne drži in je čisto posploševanje. Večinoma so sklopke res predimenzionirane, vendar ne vedno in tudi med samimi proizvajalci avtomobilov so razlike.
Potrebno je gledat konkreten avtomobil in preverit izkušnje. Čisto enostaven primer. Sklopka enaka pri šibkejši in močnejši izvedenki avtomobila. Čipanje šibkejše sploh ne bo problematično za sklopko, čipanje močnejše izvedenke pa lahko pomeni težave.
In lahko ti povem za motor, pri katerem moraš menjat sklopko s tisto iz močnejšega modela pri čisto običajnem čipanju (ne ekstremnem), sicer bo v roku 14 dni ''smradilo''.
Vsem tistim pa, ki se odločajo na podlagi forumskih izkušenj in nasvetov (v to so seveda vključeni tudi moji
.
Še kar se tiče ogromnega prirastka pri 1.9TDI PD 90KM in 2.0TDI CR 110KM motorjih. Seveda je prirastek ogromen, ker gre dejansko za tovarniško detunana motorja 1.9 TDI PD 105KM in 2.0TDI CR 140KM. Zato je potem prirastek v % ogromen.