Chip tuning - razlicne cene

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
1.meni ni tega treba :D to lahko ti delaš, če se ti da/imaš potrebo :D
2.kaj imajo valji zveze z dobro mapo - max največja moč in navor je najboljša?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
1. Si odgovoril moje vprašanje... pač ne bi mogel in ne bi bil pripravljen prav nič denarja položit na to, da bi.

2. Od kdaj valji merijo samo maks moč in navor? Lahko so konkreten diagnostični pripomoček.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.766
15.820
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
kaj imajo valji zveze z dobro mapo - max največja moč in navor je najboljša?

LoL, ja ravno na dynotu lahko zveš o čipanju še kaj (recimo sama krivulja grafa ti veliko pove) več kot zgolj max moč in navor, kar ti dejansko prodajajo, ko greš iskat čiptuningmanjstra za svoje vozilo
grin1.gif
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
ksz

fantje, zdaj pa konkretno. Kam bi vi šli? Pa pustimo to, da bi si lahko sami naredili
smile-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.766
15.820
113
Jaz osebno? izbral bi enega izmed četverice RSR/AvtoelektronikaChiptuning/SKN/TunErc. Koga bi pa dejansko izbral pa bi bilo odvisno od osatlih faktorjev ala razmerje hp/cena in podobno.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.766
15.820
113
CSS ne poznam osebno, ostale pa in imajo moje zaupanje. In ne, nisem napisal skoraj vseh, so pa to verjetno najboljši in najbolj znani.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
No, saj sem tudi sam prišel do podobnih zaključkov. CSS, SKN, avtoelektronika, pa še ervin, kolikor sem ga uspel spoznati še iz vtec časov
grin1.gif
. RSR pa odpade, ker kot sem že omenil, ne dela tega motorja. Se mi zdi, da pri teh štirih nimaš kaj dosti za razmišljat, razen če se ti uspe še kaj dogovorit glede cene.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.766
15.820
113
Točno tako. V taki končni fazi bi pri meni potem odločalo to za koliko konjev in navora poveča moč to čipiranje, kakšna dejansko je potem cena v končni fazi, časovni okvir izvedbe ter morda še sama lokacija oz. kaj mi je bližje. Oziroma nekaj bi pripomogla še sama znamka avta ter tip motorja, če bi namreč delal karkoli na hondi bi se brez razmišljanja odločil za Erca, za VAG grupo bi določil RSR & SKN (oz. RSR kot si napisal odpade) za vse ostalo pa načeloma Avtoelektroniko. CSS, kot že omenjeno, ne poznam.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.268
1.903
113
Fino bi bilo da se naredi lestvico...ne ravno kdo je top ampak nekako...top pet najbolj kredibilnih. Nato nekje sredina. In mogoče kak 'no go'.

Glede avtoelektronike in rsr.ja...ko sem jaz zase rabil je bil rsr konkretno cenejši..pa sodelavec pozna lastnika (kolegi) pri avtoelekroniki in je še on 'rihtal' poput...

(Lahko mi kdo napiše koliko bi prišlo za 2.0 cr tdi 150...na zs).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jap, avtoelektronika je konkretno najdražji, verjetno je potem tam najboljši ne ravno "cheap"tuning.
tongue-1.gif


Zdaj se ma še tega: http://www.mcchip-dkr.si/ sigurno mape z ogromnim renomejom, sklepam pa da je cena na ravni AE ali še več.

Jaz bi verjetno šel k tunercu zdaj naslednje, VAG pa SKN ali RSR.

Sicer pa za BMW npr. lahko čipanje dobiš še na xyz placih, eni ugodni eni dragi in konkretna storitev z zelo zadovolnjimi strankami.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Interes s časom pada... par mesecev nazaj so za odklep F serije plačevali še po 800€ + dodatno čipanje po tem....kaj pa zdajle?
smirk-1.gif

Še vedno ti ga lahko ponudi samo tisti, ki ima original orodje. Tukaj ne gre za znanje tunerja, ampak zgolj za opremo. Cena slednje (v kolikor hočeš imeti vedno up-to-date SW) je pa poglavje zase.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Ali kateri ponudi garancijo na sklopko? Verjetno ne,tako kot vgrajevalci plinskih naprav ne nudijo garancije na ventile.Imel sem plin in nikoli več.zdej pa da bi dal še čip tuning v drugi avto ? Ne hvala original je bolj ziher,kar je bolj pomembno kot nekaj konjev brez veze! Dejte mal odrasti no.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
hysterical-1.gif


Imel plin, sicer zmontiran v nemčiji, brez problema! Delalo v piko, poraba izredno nizka (na nivoju 1.6 mlinčkov predelanih v Slo). Ostali dizli vsi čipani, nikoli original, nikoli problemov.

Zgleda, da pač znam vozit.
grims-1.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
hysterical-1.gif


Imel plin, sicer zmontiran v nemčiji, brez problema! Delalo v piko, poraba izredno nizka (na nivoju 1.6 mlinčkov predelanih v Slo). Ostali dizli vsi čipani, nikoli original, nikoli problemov.



Zgleda, da pač znam vozit.
grims-1.gif


Odvisno kater avto in kater sistem plina ter nenazadnje kakšne vožnje si imel in koliko km si naredil ?
Povečanje moči ne škodi sklopki??
grims-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Odvisno od sklopke. veliko proizvajalcev namreč enak tip sklopke vgrajuje v več različic motorja. Tako ni nenavadno, da imata recimo 1.6 in 2.5 (na pamet) enako sklopko. V tem primeru povečanje moči NE škodi sklopki...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Odgovarjam ti dejansko samo to, da TI pač nisi merilo. Za vsako negativno izkušnjo je lahko neskočno pozitivnih.

Lahko bi pa vsaj malo pomislil in recimo logično sklepal, da bi težko preživelo nešteto plinašev in čiptunerjev, ker pričakujejo denar za uničevanje ventilov in sklopk.
grims-1.gif


PS. Standardne sklopke so predimenzionirane, nikjer ne piše, da ne bo zdržala tudi 100% večjo obremenitev. Redko se to dodatno moč izkorišča kar iz prve naprej, potem ima pa sklopka vedno lažje delo. Najhujša stvar za sklopko in take sestavne dele so nizki obrati in gas do konca, to pa pogosto delajo glupi uporabniki in tako škoda nastane tudi ob serijski moči. Pa še zadnja stvar... sklopka je potrošni material in za veliko avtov glede na vse ostalo zelo poceni.
wink-1.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Če bi blo vse res bi vse bencince predelali na plin ! Vsi dizli bi bili čipirani !
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Fino bi bilo da se naredi lestvico...ne ravno kdo je top ampak nekako...top pet najbolj kredibilnih. Nato nekje sredina. In mogoče kak 'no go'.

Glede avtoelektronike in rsr.ja...ko sem jaz zase rabil je bil rsr konkretno cenejši..pa sodelavec pozna lastnika (kolegi) pri avtoelekroniki in je še on 'rihtal' poput...

(Lahko mi kdo napiše koliko bi prišlo za 2.0 cr tdi 150...na zs).
Ja saj je lestvica že nekako narejena.
No, ne vem, kako bi jih po vrsti dal. Ampak med najbolj kredibilnimi so rsr, skn, css, avtoelektronika, tunerc.
Kar sem pregledal po forumih imaš tudi raznorazne amaterje, ki zelo dobro obvladajo določen tip motorja. Potem so tu še raznorazne podružnice in pa za moj občutek premalo kredibilni tisti, ki nimajo neke tradicije in imajo že v osnovi zelo nizke cene.
Ne da bi pljuval čez koga, ampak nekako raje zaupam nekomu, ki se že dolgo ukvarja s tem, kot pa z nekom, ki se je malo prek neta naučil in mu uspe kak avto od kolega dobro naredit in se samo o tem govori.