Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Kamorkoli že peljete, dajte prednost kvaliteti pred ceno. Sem imel že večkrat priliko popravljat za mojstri, ki ponujajo tuning v rangu 200 EUR ali manj ...
glede na to, da sem služil kruh pri RSRju in v SKNu, ter peljal ogromno vozil z mapami iz tujine, npr. kar se je delalo po servisih v Celovcu in okolici na VAG vozilih, je zadeva takšna:
izredno težko je laiku prepoznati kvaliteto, največkrat na odločitev pripomore referenca znanca oz. prijatelja in seveda, žal, na koncu cena storitve - v kolikor govorimo u re-mappingu, ne nekih izvenserijskih projektih
še dandanes ko ljudem to razlagam večinoma dobim odgovor "sedaj gre ko praXXca" - ja, res referenca no...
mene osebno prepriča trenutno na VAG vozilih kdo je prvi ponudil storitev, ali je števec flash-a na nuli po storitvi, ali pri priklopu na servisu obstaja možnost, da tovarna preverja ustreznost mape/garancija pade če govorimo o novih avtih in ena izmed bistvenih - ali tuner sam dela mapo ali jo nekje kupuje
prav tako mi je važen razpon navora po posegu, ne max moč in izpis iz valjev
podrobno o pogostosti regeneracije po posegu na slabih mapah, ON/OFF stopalki za plin, prižganih lučkah na števcu in toplotno poškodovanih izp. vetrnicah, DPF off kvazi aplikacijah z notlaufi na željenem tlaku pa ne bi v tej temi