Chevrolet Volt 2 / Ampera 2

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
http://www.engadget.com/2015/01/12/2016-chevy-volt/

http://www.autoblog.com/2015/01/12/2016-chevy-volt-detroit-official/

http://gm-volt.com/2015/01/12/2016-volt-seats-five-promises-50-miles-electric-range/

Citat:
2016 Volt highlights:

New two-motor drive unit is up to 12 percent more efficient and 100 pounds lighter (45 kg) than the first-generation drive unit
Two-motor design enables 19 percent stronger zero-to-30 mph acceleration
Battery capacity has increased to 18.4 kWh using 192 cells (96 fewer than current generation) with weight reduced by more than 20 pounds
Regen on Demand™ feature enables driver control of energy regeneration via a convenient paddle on the back of the steering wheel
New 1.5L range extender, designed to use regular unleaded fuel, offers a combined GM-estimated fuel efficiency of 41 mpg (EPA estimate pending)
Stronger body structure and quieter ride
New braking system with improved capability and blended Regen feel
New, five-passenger seating with available rear heated seats
Location-based charging capability
120V portable cord set has a simpler, compact design with more convenient storage location
Available illuminated charge port





2016-Chevrolet-Volt-011.jpg


2016-Chevrolet-Volt-008.jpg


 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Regen on Demand™ feature enables driver control of energy regeneration via a convenient paddle on the back of the steering wheel

Kaj bi naj bilo tole, v praksi?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Po moje so to paddli bo volanu, kjer nastavljaš moč regeneracije, ko spustiš pedalko za gas. Nekako tako, kot če bi zaviral, pri navadnem avtu, namesto v tretji prestavi, da zaviraš v drugi prestavi.
Recimo, jaz do tega efekta pridem tako, da ne vozim v D (drive), ampak v L (low gear), ki je namenjen vožnji po klancu navzdol. Vse ostalo je enako, le moč regeneracijskega zaviranja je močnešja in tako lahko večino časa vozim le s pedalko za gas in le redko mi je potrebno nogo prestaviti na pedalko za zavoro.
Tak način nastavljanja moči regeneracije je tudi implementiran v Cadillac ELR.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38

L način je za vožnjo po klancu navzdol, kjer je zaradi sile same, pojemek manjši in ni razloga, da se prižgejo zavorne luči.

V tvojem načinu vožnje, po ravnem in v L-ju, se ti v tem primeru prižgejo(prižigajo) zavorne luči ?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Vse je odvisno od moči te zaviralne regeneracije, saj tudi pri klasičnem pogonu ko zaviraš z motorjem npr. 3. pri 60 kmh ti ne svetijo zavorne luči.

Mislim pa da je pri e-UP tisti anglež ki nikakor ne utihne na YT omenil, da se pri max regeneraciji prižgejo zavorne luči.

Kako je pa z Ampero 2.0, kdaj prde oz. ali sploh pride?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36

Všečen prvi del in notranjost,zadnje luči mi niso preveč všeč,spominjajo na 5-vratnega Focusa,ampak bi se dalo navaditi...v primerjavi s prejšnjim so ključne prednosti 5 sedežev,višja končna hitrost in EV doseg 50 milj,kar je 31% več kot pri prvem Voltu (38 milj),torej v praksi namesto 50 do 80 km doseže od 65 do 100 km,kar je odlično za Plug-in hibrida!
Velika škoda da se tole ne bo prodajalo v Evropi (upam da se premislijo in da pogonsko sklop vgradijo v novo Opel Astro).
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Všečna notranjost, zunanjost mi je lepša pri aktualni Amperi, ki je sicer tudi precej lepša od trenutnega Volta. Škoda da ne bo nove Ampere.
frown-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:

L način je za vožnjo po klancu navzdol, kjer je zaradi sile same, pojemek manjši in ni razloga, da se prižgejo zavorne luči.

V tvojem načinu vožnje, po ravnem in v L-ju, se ti v tem primeru prižgejo(prižigajo) zavorne luči ?

Ne, vsaj jaz nisem opazil da bi se.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Všečna notranjost, zunanjost mi je lepša pri aktualni Amperi, ki je sicer tudi precej lepša od trenutnega Volta. Škoda da ne bo nove Ampere.
frown-1.gif

V raviji AvtoFokus,dve ali tri številke nazaj,je pisalo,da naj bi imela nova Opel Astra,ki pride na trg leta 2017,tudi različico E-Astra s podaljšaljševalnikom dosega. Ne vem sicer od kje jim ta informacija,ampak če to res drži,bi jaz iz tega sklepal,da bodo vgradili pogonski sklop iz novega Volta,to bi bilo najbolj logično...
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.551
927
113
Lepo so "popeglali" zunanjost, edino zadka se morm še navadit. Tudi notranjost je vsaj vizualno kar lepa sprememba - na bolje seveda.
Imam občutek, da zna biti precej podobna tudi notranjost nove Astre (vsaj osrednji del armature, ki se jih da videti na spy fotkah).
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.444
425
83
Nisem spremljal... a še vedno velja, da novega modela ne bo v Evropo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Se ne ve. Chevroleta v Evropi ni več, Ampere pa tudi ne. Mogoče, če bi ga prodajali kot Opel Volt (isti avto, le z Oplovo značko).

Škoda, ker bi me mikal
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Mogoče pa si Evropa ne zasluži take avte, ker še vedno forsiramo smrdljive dizle s tem ko so nanj nižje trošarine.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
To je tudi res. Žal prodaja EV-jev ni na nivoju ZDA kljub temu, da je razlika med ceno elektrike in fosilnih goriv pri nas večja, kot v ZDA.
Je pa tudi res, da je bila Amperina cena nenormalno visoka v primerjavi z Volt-om. GM ni naredil tega, kar je naredil Nissan, to je, da je vpeljal proizvodnjo Leaf-a na domačih tleh, to je v ZDA in v UK in s tem znižal stroške proizvodnje vozila, transporta in uvoznih tarif.
Volta/Ampero je prozivajal le v Michiganu in jih od tam izvažal v Avstralijo in Evropo.

Sicer je tudi Nissan prvi dve leti proizvajal Leaf-a le na Japonskem, ampak je hitel s postavitvijo tovarn izven le-te in to se mu zdaj obrestuje, pa je postavil tovarne na novo, GM-u pa bi bilo potrebno le uporabiti že obstoječe proizvodne kapacitete Opla.