Chevrolet Cruze

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
A trenutni popusti so samo pri 407 in C5, pri Cruzu pa ne?

na netu nisem našel da bi imeli popust za cruza.morda več v salonu zveš.samo vseeno recimo da je jurja cenejši od c5,407,mondeo še vseeno ni cenovno konkurenčen.rad bi videl tipa ki bo odštel 19k € za cruza
Misliš razen 2 jurjev akcije za vstopni model (10k namesto 12k)?
Verjemi, da enak popust dobiš tudi za ostale ...
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Nov tak avto za 12 tisoč €?? Za moje pojme je tole še boljši nakup kot pro_ceed.

1_530.jpg

6_530.jpg


Čeprav jaz bi za tak denar kupil:
1_530.jpg

5_530.jpg

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2903418&show=1

Ga po moje ni avta, v katerem bi se bolje peljal za tak denar! Je pa res, da najbrž tudi ciljna publika tih dveh modelov ni enaka.
wink-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
SJTV, preko 85% Opelove tehnologije je General Motors, povečini razvito v Detroitu. Nakladaš populistične pravljice za male otroke. To je isto, kot se Opel fani slinijo okrog Opel Ampere, nezavedajoč se, da gre za Chevrolet Volt, kateremu so v Nemčiji razvili samo prednjo masko z Opel logom, vse ostalo je razvito v Detroitu. Če novi lastnik Opela od GMa ne bo izposloval licenčnih pogodb, bo popušil na veliko. Preveč zaposlenih je samo del celotnega problema Opela, ki je v lasti GMa že od pred 2. svetovno vojno. Adam Opel je že zdavnaj pobral denar in se nehal iti biznis. Razlika je le odbobje med 2. sv. vojno, ko je Hitler nacionaliziral firmo, po vojni so pa firmo nazaj vrnili General Motorsu.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Problem je le, da ima Merčo verjetno za seboj 200.000 km + in če kaj crkne, se mu obetajo popravila za ceno Cruza.
smile-1.gif


Ogo
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
2.0 dizla pri nobeni znamki ne dobiš za 15k.

zakaj pa bi ravno 2.0 dizla.saj lahko dobiš motor z manjšo prostornino ki je veliko bolj prožen.ne vem sicer ali je motor enak kot v captivi ampak v slednjem je porazen.dela samo v srednjem območju.avto naj bi imel 150KM
confused-1.gif
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Pospešek 8.7 s do 100km/h je kar soliden rezultat in povsem primerljiv z drugimi dražjimi avtomobili.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
SJTV, preko 85% Opelove tehnologije je General Motors, povečini razvito v Detroitu.
Seveda ...
bonk.gif

Si bil kdaj v katerem od razvojnih centrov?
Razvoj Oplov je doma v Evropi ... Russelsheim, deloma so imeli prste zraven Švedi. Ameri zelo malo - kak bencinski motor bi se našel, pa seveda generalni nadzor pri večjih platformah (Epsilon &Epsilon 2). Ampak večina razvoja se je zgodila tukaj. Dizli so evropski, platforme tudi (večina). Izjema je Antara, recimo, pa Ampera (ne boš verjel, ampak vem, da je o Volt, ki sema ga tako kot recimo Chevyjev Sequel, ki ga poganjajo gorivne celice in ki je tudi ameriški. Ampak Corsa, Astra, Insignia so načeloma evroski. Konec koncev na njih niso le Opli, prvico do uporabe ima recimo tudi Fiat (za Epsilon).
V Detroitu čeasa takšnega itak niso sposobni sestavit skupaj, ker tovrstnih avtov ne razumejo. Zato je bil Saturn Vue polom, zato je Cadillac BLS polom itd ...
In mimogrede: novi lastnik je (no ja, če bo dela obstal) kupil Opel s pravico uporabe vse tehnilohije, ki je pripadala GM Europe (in posredno GMu), torej tudi platforme, Ravno zato je ena od klavzul pogodbe, da ne sme lansirati znamke Opel v ZDA in na kitajskem. TRam bo isto platformo uporabljal GM. Ampak: Platofrma za Vectro, Insignio, Astro, Corso je večinoma razvita pri Oplu (v evropi), seveda pod nadzorom in glede na zahteve GM (zaradi kompatibilnosti s čimveč znamkami, motorji ipd). Enako velja za same avte.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tebi se še sanja ne o veličini General Motorsa in katerih vse firm po svetu je lastnik ali solastnik in kje vse ima razvoj. No, saj bo realnost kmalu prišla na svetlo. Opel-a verjetno 2015 ne bo več, če si ne bo uspel bodisi urediti partnerstva z GMom ali pa z nekom drugim za tehnološke platforme. To je samo kruta realnost. Vse ostalo je Disneyland.

Ogo
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.751
5.906
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
v enem razredu nima konkurenčnega avta kaj šele konkurenčno ceno

Če pa 11k eur ni konkurenčna cena pol pa ne vem kaka cena bi bila konkurenčna. Kaj pa dobiš za 11k pri konkurenci. Še Ford Fieste ne, ki je mimogrede za dva razreda manjši avto.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tebi se še sanja ne o veličini General Motorsa in katerih vse firm po svetu je lastnik ali solastnik in kje vse ima razvoj. No, saj bo realnost kmalu prišla na svetlo. Opel-a verjetno 2015 ne bo več, če si ne bo uspel bodisi urediti partnerstva z GMom ali pa z nekom drugim za tehnološke platforme. To je samo kruta realnost. Vse ostalo je Disneyland.

Ogo


Vedno mi je blo všeč da en vegetarjanc pametuje o avtih človeku, ki od njih živi. Res tako pravo doživetje.

Kot da bi knjižničar govoril mesarju o najslabših kosih mesa,...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
To da SJTV piše o avtih, še ne pomeni, da ve vse o poslu produkcije in razvoju avtomobilov. Ostaja dejstvo, da mali, v avto svetu nimajo kaj dosti za brskat. In Opel je napram GMu res mali, zelo mali.

Sedaj pa grem na en masten puranov zrezek.
smile-1.gif


Ogo
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Problem je le, da ima Merčo verjetno za seboj 200.000 km + in če kaj crkne, se mu obetajo popravila za ceno Cruza.
smile-1.gif


Ogo

Problem je v tem, da se Kloshar razume v avtomobile toliko kot "Marica u kur.ac". Merc je petvaljnik in je ena najslabsih masin. Po vseh lastnostih, ki jih sproducira. Avto je 2002 letnik, ki so ohoho problematicni. Brezeveze, sam da je The Merc.
bonk.gif
 

Dzexon

Pripravnik
3. sep 2007
946
0
16
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Vedno mi je blo všeč da en vegetarjanc pametuje o avtih človeku, ki od njih živi. Res tako pravo doživetje.

Kot da bi knjižničar govoril mesarju o najslabših kosih mesa,...

To sem ravno pred nekaj urami razmišljal:

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In Cruze je za svoje denar zelo dober avto.

Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Da te popravim; "Korejc še ni naredil avta ki bi bil dober".
smile-1.gif

3645983228_b5d5ec2309.jpg
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če je Opel tako super duper, zakaj se sam ne postavi na noge? Zakaj ga potem GM prodaja? Zakaj raje ne proda GM-Daewoo ali pa se losa partnerstva s Suzukijem?
Le 5 eurocentov za razmislek.
wink-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
SJTV1, imam eno vprašanje.

Zadnjič sem kupil vašo revijo, kao rabljena vozila..., nakup rabljenih vozil in najpogostejše napake na njih. Berem, berem in potem vidim, da moj avto že od novega porabi skoraj 2,5L/100km premalo. Ali vi testirate vozila z 'cegu' čevlji oz ali testirate vozila med selitvami? Enostavno mi ni jasno. Namreč Daihatsu Sirion in Yota Yaris imata praktično enake motorje. Sirion po vašem pokuri 6,5L/100km, Yaris pa 8L/100km. Jaz se pa več ali manj zgolj po LJ transportiram in imam porabo 5,7L/100km. Ko grem pa na dolenjsko na vikend ene 300kg naložen, je pa poraba takoj okoli 5L/100km. Meni enostavno ni več jasno
confused-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Če je Opel tako super duper, zakaj se sam ne postavi na noge? Zakaj ga potem GM prodaja? Zakaj raje ne proda GM-Daewoo ali pa se losa partnerstva s Suzukijem?
Le 5 eurocentov za razmislek.
wink-1.gif


Ogo
GM ga prodaja predvsem zato, ker bo zmanjšal število platform in modelov. In Oplovih po njihovi strategiji za ZDA ne rabi več (razen tistih, ki pridejo ven v naslednjih 2-3 letih ne rabi več. Daewoojeva roba naj bi bila cenejša (in tudi je). To pa GM rabi za Chevrolet, ker ga prav drago ne more prodajat ker pač nima imidža v evropi).
Skrataka - GM načrtuje druge zasnove, primernejše za ZDA ali pa za "globalne" avte. Tu pa Opel ne sodi zraven, ker so avti zaradi zahtev evropskega trga enostavno predobri.