Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Poslal vprašanje na GM, me prav zanima, kaj bo odgovor ...
Kako je pa GM zafrknil tale rollout - bolje ne bi mogli.
Prvi value EV z 200+ milj dosega, eno leto prednosti pred Model3, Nissan Leaf in ostalo konkurenco, mnogo nagrad za avto leta, potem pa taka štala.
V Kaliforniji ogromni presežki zaloge (čez 100 dni inventory-ja), v Kanadi, Evropi in Južni Koreji veliko povpraševanje in celo rezervacije, a oni ustavijo proizvodnjo.
Kot da želijo, da jih zasovražimo. Zdaj je postalo očitno, da je to le compliance avto za CARB države, vsaj dokler ne spravijo ceno proizvodnje pod prodajno ceno.
V CARB državah dobijo razliko v ceni nazaj z ZEV krediti, zato ne prodajajo na trgih, kjer bi delali izgubo, ampak popolnoma bodo pa odtujili svoje zveste navdušence, ki so čakali AmperoE, zraven pa jih bo pa konkurenca dohitela.
Če samo pomislim, kakšno izgubo je Toyota bila pripravljena delati z Mirai-jem (50.000 US$/avto?).
AmperaE si ne zasluži naslova Evropski avto leta, ker ga preprosto ni za dobiti. Vedno bolj se nagibam, da je sploh ne bom kupil in bom zvozil mojo Ampero do konca (dela kot urca) ali pa počakal na kakšnega Tuscona ali Sportage-a PHEV ali BEV.