Chevrolet Bolt / Ampera-e

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Sicer pa YMpera-e letos kandidira za naslov evropskega avta leta. Ampera ga je dobila, Tesla zgrešil za malo.
Glede na ceno/odseg (in prosotrnost ipd) si ga po moje zasluži, je pa vprašanje, kako bodo žiranti gledali na problematične dobave (oz. dejstvo, da je videt, da gre le za compliance avto) in na EV "obljube", sploh tisti iz EV nerazvitih držav ... To bo zanimivo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
sploh tisti iz EV nerazvitih držav ...

Dizel verzijo z ročnim menjalnikom naj še dajo ven, pa je zmaga zagotovljena.
evil.gif
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Takrat bo to pac nek povprečen avto... In na el. trgu bodo prevladovale druge znamke...
 

Flash

Pripravnik
5. dec 2009
575
2
18
Zakaj pa nebo res? Hyundai, Nissan in Tesla 100% pa ziher se katera druga znamka. 2019 bi naj Tesla izdala ze Model Y...
Zakaj so sploh sli naret tak avto, ce ga nocejo prodajat?
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Novi Leaf bi naj imel 2 opciji, 40 kwh in drugo leto 60 kwh, Hyundai Kona (in verjetno tudi ioniq) pa drugo leto 50 kwh...

Meni se cena Ampere-e spoh ne zdi ugodna no... Nekej so oglasevali, da bo dobrih 30 jurckov, pa ni ravno tako...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Takrat bo to pac nek povprečen avto... In na el. trgu bodo prevladovale druge znamke...

Če bo to takrat povprečen avto,bo morala biti takrat tudi cena povprečna...kar pa bo samo dobro za kupce...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Novi Leaf bi naj imel 2 opciji, 40 kwh in drugo leto 60 kwh, Hyundai Kona (in verjetno tudi ioniq) pa drugo leto 50 kwh...

Meni se cena Ampere-e spoh ne zdi ugodna no... Nekej so oglasevali, da bo dobrih 30 jurckov, pa ni ravno tako...
Okoli 39 jurjev bo najcenejša, minus 7,5 K naše suvvencije, pa si na dobrih 30 ...
Leafa ni rpi nas (in je vprašanje, če bo naslednik), tako da ti ostane recimo Kona (ko bo če bo 400 kilometrov realnih, kar je s 50 kWh malo verjetno). Ni gih da bi rekel, da druge znamke prevladujejo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
GM extends shutdown at Chevy Bolt plant as inventories swell

Citat:
General Motors has extended a shutdown at the Michigan factory that builds the new Chevrolet Bolt electric car as part of a broader effort to get control of bulging inventories of unsold vehicles in the United States.

GM's vehicle inventory in the United States hit a 10-year high in June at 105 days supply. The company has promised investors it will reduce that to a more reasonable level of 70 days by the end of the year. Cutting vehicle production also cuts GM's revenue and potentially profits.

GM has sold 7,592 Bolts through the first six months of this year, after rolling out the car at the end of 2016. From June 1 to July 1, supplies of the Bolt rose to 111 days from 104 days. GM launched the Bolt in California, but has said the car will be available in all 50 states by August. GM also builds the Chevrolet Sonic small car at the Orion plant, and sales of that car are down nearly 37 percent for the year to date.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
...medtem v Evropi čakalna doba za Ampero-e več kot 1 leto,na trgih kjer se sploh že uradno prodaja,seveda...
uf-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Poslal vprašanje na GM, me prav zanima, kaj bo odgovor ...

Kako je pa GM zafrknil tale rollout - bolje ne bi mogli.

Prvi value EV z 200+ milj dosega, eno leto prednosti pred Model3, Nissan Leaf in ostalo konkurenco, mnogo nagrad za avto leta, potem pa taka štala.
V Kaliforniji ogromni presežki zaloge (čez 100 dni inventory-ja), v Kanadi, Evropi in Južni Koreji veliko povpraševanje in celo rezervacije, a oni ustavijo proizvodnjo.

Kot da želijo, da jih zasovražimo. Zdaj je postalo očitno, da je to le compliance avto za CARB države, vsaj dokler ne spravijo ceno proizvodnje pod prodajno ceno.
V CARB državah dobijo razliko v ceni nazaj z ZEV krediti, zato ne prodajajo na trgih, kjer bi delali izgubo, ampak popolnoma bodo pa odtujili svoje zveste navdušence, ki so čakali AmperoE, zraven pa jih bo pa konkurenca dohitela.
Če samo pomislim, kakšno izgubo je Toyota bila pripravljena delati z Mirai-jem (50.000 US$/avto?).

AmperaE si ne zasluži naslova Evropski avto leta, ker ga preprosto ni za dobiti. Vedno bolj se nagibam, da je sploh ne bom kupil in bom zvozil mojo Ampero do konca (dela kot urca) ali pa počakal na kakšnega Tuscona ali Sportage-a PHEV ali BEV.